Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Edwin90

Ziggo Sport is live. Ik kan het open themakanaal niet zien (Caiway klant). Maar de vormgeving op de betaalzenders ziet er gelikt uit hoor!

Het zit me alleen niet lekker dat ik als Caiway klant een Ziggo zender pakket krijg. Vraag me af hoe zeer een Caiway haar best gaat doen om bijvoorbeeld meer HD zenders door te geven van een pakket dar de naam van de concurrent draagt.

Kootje

Zolang Ziggo en/of jij als kijker maar betaald, dan zullen de concurerende providers echt niet moeilijk doen. Ik bedoel ... op Ziggo kan je ook gewoon Eurosport, Motors TV en Fox Sports ontvangen, terwijl dat regelrechte concurenten zijn van hun eigen Ziggo Sport en Sport1. Ik voozie dan ook geen enkel probleem voor klanten vd concurentie. Het zou ze eerder kijkers kosten als ze Ziggo Sport niet aanbieden, maar ach ... anders is er altijd nog Sport1, of zit die ook niet in het pakket?

Edwin90

#1217
Sport1 bestaat niet meer. Is allemaal Ziggo Sport geworden. Verder hetzelfde gebleven.

En het gaat niet zo zeer om concurrerende zenders. Maar vooral dat een zender de naam draagt van een andere kabelboer. Ik wordt ook niet heel vrolijk als ik kachels moet verkopen die de naam van een directe concurrent dragen.

Kootje

#1218
Dat Sport1 nu in z'n geheel Ziggo Sport heet wist ik niet, maar lijkt me verder ook niet relevant. De kern van m'n vorige post blijft gewoon staan. Net als jij met je kachels, word je er wel niet vrolijk van, maar verkoop je ze wel. Zal, zolang er betaald word, in dit geval echt niet anders zijn. Het draait uiteindelijk allemaal om geld, al moet je de winst delen met de concurentie. Beter weinig verdienste dan geen, of zelfs minder wanneer klanten weglopen omdat je weigert het door hen gewenste product te leveren.

gloudiesaurus

Deze week de kick off gezien van Ziggo Sport, best aardig.
Ze waren o.a. bij Max Verstappen op bezoek.

Ben alleen wel benieuwd hoeveel Formule 1 ze uitzenden, ik houd daarom even mijn abonnement aan op alle sport kanalen van Ziggo Sport.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Deels Ziggo deels BBC gezien. Weet nog niet waar ik kijk morgen behalve voorbeschouwing, dat is absoluut BBC!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

rafael25

Citaat van: Arthur op 14 november 2015 - 18:23:44
Deels Ziggo deels BBC gezien. Weet nog niet waar ik kijk morgen behalve voorbeschouwing, dat is absoluut BBC!
Waarom?

Kootje

Citaat van: rafael25 op 14 november 2015 - 21:23:25
Citaat van: Arthur op 14 november 2015 - 18:23:44
Deels Ziggo deels BBC gezien. Weet nog niet waar ik kijk morgen behalve voorbeschouwing, dat is absoluut BBC!
Waarom?

Omdat de Beeb qua voor- en nabeschouwing 100x beter is dan Ziggo ooit zal worden vanuit hun studiootje. Niets ten badele van Ziggo hoor, want voor 'n studioprogramma is het gewoon goed, maar er gaat niets boven mensen ter plekke. BBC heeft dat, Ziggo niet.

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2015 - 16:52:47
Ben alleen wel benieuwd hoeveel Formule 1 ze uitzenden, ik houd daarom even mijn abonnement aan op alle sport kanalen van Ziggo Sport.

Die heb ik al opgezegd. Volgend seizoen bekijk ik wel of ik het weer afsluit, maar dat hangt volledig af van wat ze qua autosport op het gratis kanaal gooien. Ik wil Indy en GP2 iig ook gewoon blijven volgen.

Arthur

Commentaar van Mol lijkt zich qua uitleg steeds meer te richten op de rookiekijker, informatie die voor de gelouterde fan weinig tot niets meer toevoegt en zijn commentaar overall ook niet meer. Dat is [naast de voorbeschouwing] waarom ik neig om de race ook op de BBC te volgen. Duo commentatoren met zinnig commentaar.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Ze zaten wel lekker te zeveren gisteren na de race in de studio. Daar zeiden ze dat Maldonado nog 5 seconden straf kreeg, dus dat ie sowieso wel achter Max was gefinisht ofzo. Die 5 secs had ie bij de pitstop al gepakt. Dat miste Olav zelfs ook nog tijdens de race, maar herstelde dat later wel. Die vroeg zich af waarom de stop van Maldonado zo langzaam was :(

Matthijs

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 16 november 2015 - 09:40:24
Ze zaten wel lekker te zeveren gisteren na de race in de studio. Daar zeiden ze dat Maldonado nog 5 seconden straf kreeg, dus dat ie sowieso wel achter Max was gefinisht ofzo. Die 5 secs had ie bij de pitstop al gepakt. Dat miste Olav zelfs ook nog tijdens de race, maar herstelde dat later wel. Die vroeg zich af waarom de stop van Maldonado zo langzaam was :(
Je merkt in de nabeschouwing duidelijk dat Doornbos en (vooral) Coronel het spelletje veel beter snappen dan Kamphues. Een goed voorbeeld is dat doorzagen over dat Hamilton klaagt dat hij niet kon inhalen en dat Verstappen dat wel kon. Natuurlijk was Verstappen indrukwekkend, maar Hamilton bedoelde natuurlijk dat hij niet een coureur kon inhalen in een identieke auto met een identieke pitstopstrategie. Coronel en Doornbos hadden dat wel meteen door.

Wings

Coronel gelooft nog steeds dat fabrikanten (Mercedes, Ferrari en Renault) exact dezelfde motoren leveren aan klanten. Dus dat 'vooral' waag ik te betwijfelen. ;)

Hamilton#44


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar