Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Jehoentelaar

Ja ik ook, maar dat maakt mij nog geen capabele commentator.

Arthur

Dat zeg ik juist ook niet. Het enthousiasme is er blijkbaar nog steeds!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Citaat van: Arthur op 11 oktober 2015 - 22:38:39
Hoeft ook helemaal niet! Mol is gewoon enthousiast!

Er is een moment dat enthousiasme alleen het niet meer redt. En voor Mol nadert dat punt snel. Nogmaals ik weet dat hij het zelf niet wil, maar met een co-commentator zou alles veel beter lopen denk ik. Dan kan Mol ook even zijn rustmomentje pakken, ff iets drinken, ff een broodje ofzo naar binnen werken.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Even voor de duidelijkheid, ik heb Mol al tijden niet meer gehoord. Het laatste kwam niet echt top over qua verslaggeving behalve zijn enthousiasme. Maar als de verslaggeving echt tekort schiet en het enthousiasme het moet goed maken dan is dat niet voldoende. Co-commentator zou een goede aanvulling zijn lijkt mij dan.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Als Mol enthousiast is dan scoort hij al snel een voldoende bij mij. Het is ook een belangrijke rol van de verslaggever om je in de wedstrijd te 'trekken' en dat doet Mol nog steeds goed genoeg. Het valt me tijdens een race alleen op dat ik zoveel meer weet van racen dan Olav en dat vind ik opmerkelijk voor iemand die deze sport al meer dan 20 jaar lang verslaat.

Robbert65

Even een tikkie off-topic mannen en vrouwen, zendt Veronica nu dit seizoen de komende race(s) in USA, Mexico en Brazilië wel of niet live uit? Ik dacht eerst van wel, twijfelde, ging het opzoeken en wat denk je? Nergens te vinden hè?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Wat na zes uur 's avonds CET live kan worden uitgezonden wordt normaliter uitgezonden door Veronica, toch? Geloof dat dat met Canada dit jaar ook nog zo was.

-Nino-

Nog vier races te gaan en volgens mij zit het zo:
Alle vier door Sport1, RTL Duitsland en Sky Sports F1.
De aankomende twee races door Veronica.
De laatste twee races door BBC.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Waarbij het zomaar kan zijn dat Veronica alleen de eerste helft uitzendt. Dat hebben ze al eens geflikt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

okay, dan zit ik nu ff in de zenuwen, ik ben de komende twee weken gebonden aan een Landal huisje, familievakantie.... hopen dat het goed gaat ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Via de [Ziggo] Horizon app moet het ook lukken op een tablet [BBC/RTL]. Nadeel daarvan is dat die app zo verrekte onstabiel is.  In ieder geval wens ik je veel sterkte maar vooral veel plezier met het familie-uitje!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Drie feitelijke onjuistheden in ongeveer 2 minuten tijd, het gaat dus zo'n middagje/avondje worden met Mol...

0634

vandaag is hij heel slecht. Veel actie, hij raakt helemaal in de knoei