Seizoen 2014 Wie doet het commentaar bij Sport 1?

Gestart door Arthur, 24 november 2013 - 23:17:26

« vorige - volgende »

Wie gaat het worden?

Ronald van Dam [Never change a winning team!]
0 (0%)
Olav Mol [Vanuit de bezemkast?]
7 (87.5%)
Allard Kalff [Ervaring genoeg als pitreporter]
0 (0%)
Ruud ter Weijden [met publiek vanuit de studio]
0 (0%)
Iemand anders....
1 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 24 mei 2014 - 00:17:26

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Uit dat bericht:

Gedurende de wintermaanden zendt Sport1 bovendien diverse Formule 1-documentaires uit, die door Olav Mol worden ingeleid.

Klinkt als gewoon ingekochte stukjes. Dat is geen kritiek, maar een constatering. En dat lijkt me een uitstekende eerste zet.

NielsD

Dat zijn zeker ingekochte stukjes, maar dat doen BBC en Sky ook. Die documentaires zijn enorm goed, maar om alvast te zeiken: daarvoor neem ik geen abonnement voor in de winter. ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Ik belde maandagochtend kwart voor 9 naar KPN om mijn Sport 1-abonnement op te zeggen (had geen maand opzegtermijn). Reageert de kerel aan de andere kant van de lijn doodleuk: "Want formule 1 is afgelopen? U bent vanochtend al de derde die ik hierover aan de lijn heb!"

Sport 1 verliest veel klanten...

Perton

Haha, tsja dat hadden ze ook wel kunnen verwachten natuurlijk. Ik zou iedereen die deze week zijn abbonement afzegt meteen nog voor december terugbellen met de vraag om een abbonement voor 2 maanden (december en januari) te nemen tegen een gereduceerd tarief. Hebben ze daarvoor in ieder geval nog iets van inkomsten. En mensen gaan dan echt niet speciaal voor februari het abbonement opzeggen om hem voor maart weer aan te vragen, dus voor die maand kan je als maatschappij dan nog lekker de volle prijs vangen.

Ik vermoed ergens dat die gasten bij de maatschappijen wel zo slim zijn en je zo'n telefoontje spoedig kan verwachten. Zo niet, zou ik de sales-afdeling meteen ontslaan als ik de directie van KPN, Ziggo, UPC, etc. was.

Matthijs

Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 11:19:45Ik vermoed ergens dat die gasten bij de maatschappijen wel zo slim zijn en je zo'n telefoontje spoedig kan verwachten. Zo niet, zou ik de sales-afdeling meteen ontslaan als ik de directie van KPN, Ziggo, UPC, etc. was.

Mwoah, ik weet niet of dat zo slim is als jij schetst. Ik zou me als vaste klant van Sport 1 behoorlijk bekocht voelen als de 'afhakers' voor de helft van het geld hetzelfde pakket krijgen als de trouwe klanten.

Perton

#51
Je wilt niet weten hoe vaak ik gebeld wordt over deals van dingen waar ik ooit abonnee ben geweest. Het is dus blijkbaar wel een goed idee, anders zouden bedrijven het niet zo massaal doen.

95% van de vaste klanten van Sport 1 zal niet eens doorhebben om wat voor deal het gaat, of omdat ze het überhaupt niet te weten krijgen, of omdat ze denken dat het gewoon een random promotie is (en de link dus niet leggen). 4% zal het wel doorhebben, maar zich er niet druk om maken, 0,9% zal zich er wel druk om maken, maar toch blijven, want hé het blijven toch voetbalfans, en die ene 0,1% die zich zo geschoffeerd voelt dat hij zijn abbonement maar opzegt, kunnen ze wel opvangen als Sport1.

De cijfers zijn natuurlijk natte vingerwerk, maar zoiets doen bedrijven al jaren. Met alles. En als het niet zou werken, zouden ze het niet doen.

gloudiesaurus

Citaat van: Arthur op 25 november 2013 - 19:20:34
RVD Vrije trainingen
MOL Quali en race op locatie
GP2 +3 aangekocht

Uitstekend plan [bijna te mooi om waar te zijn] ;)

Lijkt wel op ze melezen hier  ;D ;D
Maar denk ook dat ze nattigheid voelen. Ze zijn dit jaar na februari (de F1-actie die Sport1 had) veel abbonee's verloren. Als ze zouden doorgaan houden ze niets meer over.
Spaans voetbal raken ze ook kwijt, Premier League zijn ze al kwijt... dat heeft ook enorm veel abbonees gekost.

GP2/ GP3 zijn de kosten niet... en als ze met Mol op locatie abbonees kunnen terughalen dan verdiend zich dat ook wel weer terug...

F1 docu of niet, ik zeg mijn abbonementje deze maand ook op.
Misschien als het me bevalt dat ik me volgend jaar weer aanmeld  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Matthijs op 26 november 2013 - 12:37:20
Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 11:19:45Ik vermoed ergens dat die gasten bij de maatschappijen wel zo slim zijn en je zo'n telefoontje spoedig kan verwachten. Zo niet, zou ik de sales-afdeling meteen ontslaan als ik de directie van KPN, Ziggo, UPC, etc. was.

Mwoah, ik weet niet of dat zo slim is als jij schetst. Ik zou me als vaste klant van Sport 1 behoorlijk bekocht voelen als de 'afhakers' voor de helft van het geld hetzelfde pakket krijgen als de trouwe klanten.

Voel je dan maar bekocht.

Ik heb gedurende het F1 seizoen 2x 'n proefabbo van 3 maanden Sport1 afgesloten en betaalde daarvoor slechts €5,-pm.  (32% van normaal tarief)

Mike

Vandaag weer genoeg nieuws naar buiten gekomen over het hoe en wat over Formule 1 in 2014.
Er was al bekend dat Olav weer vanaf locatie gaat uitzenden. Groot nadeel is weer dat hij er echt helemaal alleen naartoe gaat dus ook geen cameraman.
Ik weet niet hoe je dan een boeiende voor en nabeschouwing wil maken maargoed..

Wel is het leuk dat Sport1 de komende maanden met specials komt voor degene die dat boeit.. Echt nieuw is dat niet want Sky Sports F1 zendt ze ook uit du s ik denk dat Sport1 deze gewoon gekocht heeft maar heeft wel een extra meerwaarde.

Ik twijfel alleen nog Sport1 aan te schaffen.. ik kijk het denk eerst even aan door (gratis) enkele races te kijken.
Zijn jullie al overtuigd om Sport1 weer te nemen?

Franky R.

Citaat van: Mike op 26 november 2013 - 18:01:30
Vandaag weer genoeg nieuws naar buiten gekomen over het hoe en wat over Formule 1 in 2014.
Er was al bekend dat Olav weer vanaf locatie gaat uitzenden. Groot nadeel is weer dat hij er echt helemaal alleen naartoe gaat dus ook geen cameraman.
Ik weet niet hoe je dan een boeiende voor en nabeschouwing wil maken maargoed..

Wel is het leuk dat Sport1 de komende maanden met specials komt voor degene die dat boeit.. Echt nieuw is dat niet want Sky Sports F1 zendt ze ook uit du s ik denk dat Sport1 deze gewoon gekocht heeft maar heeft wel een extra meerwaarde.

Ik twijfel alleen nog Sport1 aan te schaffen.. ik kijk het denk eerst even aan door (gratis) enkele races te kijken.
Zijn jullie al overtuigd om Sport1 weer te nemen?


Nee, ik ben niet overtuigt...Sport1 heeft al vaker veel beloofd en weinig laten zien. Het hangt af van een eventuele actie of ik weer en abo neem. Maar anders niet!

Mike




Nee, ik ben niet overtuigt...Sport1 heeft al vaker veel beloofd en weinig laten zien. Het hangt af van een eventuele actie of ik weer en abo neem. Maar anders niet!
[/quote]

Okee.. Ja, Ik hoor veel klachten betreft Sport 1. en ik kan er inmiddels over meepraten. Na vele mails niets gehoord behalve vandaag!!! Wel enkele mailtjes en op facebook kreeg ik ook opeens een reactie. beetje vreemd dat ze nu wel opeens reageren en op echte klachten niet zoals ik tijdens het seizoen meerdere malen gedaan heb.
Het gaat met Sport1 al lange tijd niet goed maar of dit gaat helpen betwijfel ik.. Wel krijgen ze steeds meer rechten

0634

Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 09:12:44
Uit dat bericht:

Gedurende de wintermaanden zendt Sport1 bovendien diverse Formule 1-documentaires uit, die door Olav Mol worden ingeleid.

Klinkt als gewoon ingekochte stukjes. Dat is geen kritiek, maar een constatering. En dat lijkt me een uitstekende eerste zet.

Klopt. Wat dat betreft moet ik nu ook complimenten geven aan Sport1. Wat iedereen ook van Mol vindt, over het algemeen genomen is hij een stuk populairder onder de fans dan Van Dam. Met zijn terughalen lijkt Sport1 dus wel degelijk te luisteren naar de kritiek.

Met het aankopen van documentaires willen ze de racerij dus ook serieus gaan ondersteunen met dit soort extra's. Itt afgelopen jaar, waarin ze eigenlijk pur sec alleen maar de actuele races uitzonden, zijn ze m.i. dus erg goed bezig.


0634

Citaat van: NielsD op 26 november 2013 - 09:44:53
Dat zijn zeker ingekochte stukjes, maar dat doen BBC en Sky ook. Die documentaires zijn enorm goed, maar om alvast te zeiken: daarvoor neem ik geen abonnement voor in de winter. ;D
De BBC heeft ook zelf gemaakte docu's. Erg goede ook nog trouwens. 

Mike

de docu's hebben zeker de meerwaarde en ik ben er erg blij om. Maar voor 15 euro per maand mag eigenlijk ook wel wat verwacht worden! Zeker als je alleen van autosport houdt. Het is een goede opstap naar meer. Ik verwacht komend seizoen niets van de voor en nabeschouwing want wat wil je zonder camera? Je krijgt dan dus hetzelfde als wat van Dam afgelopen seizoen deed natuurlijk kan Olav Mol het wel met meer passie en plezier vertellen dat is beter.