Seizoen 2014 Wie doet het commentaar bij Sport 1?

Gestart door Arthur, 24 november 2013 - 23:17:26

« vorige - volgende »

Wie gaat het worden?

Ronald van Dam [Never change a winning team!]
0 (0%)
Olav Mol [Vanuit de bezemkast?]
7 (87.5%)
Allard Kalff [Ervaring genoeg als pitreporter]
0 (0%)
Ruud ter Weijden [met publiek vanuit de studio]
0 (0%)
Iemand anders....
1 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 24 mei 2014 - 00:17:26

0634

Mol terug. Prima. Veel beter dan Van Dam. We zullen zien hoe het loopt. Sport1 is in ieder geval bezig een breed racepakket te krijgen. Hopelijk gaan ze ook meer aan achtergronden doen. Benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen.

Perton

#31
Citaat van: Wings op 25 november 2013 - 16:22:55
Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 09:47:46
Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 06:46:45
Naja beetje losjes en humoristisch mag het wel zijn toch?
Jawel, maar het moet niet ten koste gaan van je objectiviteit, en dat gaat het bij Kalff vaak wel. Je merkt gewoon wie hij graag moet en wie niet.

Bij Mol was dat niet minder en ook de BBC levert vaak een mening die Brits kleurt. Ik denk dat geen enkele commentator die affiniteit heeft met de sport verslag doet zonder er iets van te vinden. Lijkt me een -haast- onmogelijk opgave.
Ik heb het niet over objectiviteit over je landgenoten, daar heb ik helemaal geen moeite mee. Ik heb het over überhaupt objectiviteit over welke coureur die wel en niet moet. Zijn vriendjes (die heeft Kalff wel) is hij vol lof over, coureurs die hij niet moet zal hij nooit een positieve opmerking over maken.

Verder, wat anderen zeggen is waar natuurlijk, volledige objectiviteit bestaat niet. Maar zolang je als commentator het idee geeft dat wel te zijn, doe je het prima.

Edwin90

#32
Ik lees net een tweet van Robert Doornbos dat er een oud coureur de pits in gaat?! Zou helemaal top zijn!

-edit- Stop de persen! Heb het verkeerd begrepen.

robbert

alé jullie hebben meer geluk dan wij vlamingen. Er zal in 2014 geen f1 meer te zien zijn op vlaamse zenders. Hopelijk blijft rtbf de f1 nog uitzenden

SDG

Citaat van: robbert op 25 november 2013 - 17:47:24
alé jullie hebben meer geluk dan wij vlamingen. Er zal in 2014 geen f1 meer te zien zijn op vlaamse zenders. Hopelijk blijft rtbf de f1 nog uitzenden

In Wallonië leven gemotoriseerde sporten traditioneel altijd nog een stuk meer dan in Vlaanderen, dus ik vermoed dat de RTBF die wel zal blijven uitzenden. Zoals ik vandaag al schreef, in Vlaanderen zijn de voetbal en de koers het enige wat telt. Heb je toevallig een andere favoriete sport, tja dan is dat pech voor jou.

Arthur

Olav terug en ook nog op locatie??? Hebben ze bij Sport 1 die Quantumdeal weggekaapt voor de neus van Lotus? ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Arthur op 25 november 2013 - 18:37:31
Olav terug en ook nog op locatie??? Hebben ze bij Sport 1 die Quantumdeal weggekaapt voor de neus van Lotus? ;D

De baas heeft een hartaanval gehad door het aantal abonnementen denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

RVD Vrije trainingen
MOL Quali en race op locatie
GP2 +3 aangekocht

Uitstekend plan [bijna te mooi om waar te zijn] ;)

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Ik ben dan benieuwd wie het commentaar dan gaat doen van de GP3 en de GP2. Olav is op locatie, dus als hij er toch is. Aan de andere kant, hoe duur is dat? Of huur je zo'n commentaarhok voor het hele weekend en alle programma's? Zit Mol erop te wachten om dat te doen?

Jehoentelaar

Kans bestaat dat Van Dam dat blijft doen, of ze schakelen Allard "Dani Clos is de klos" Kalff daarvoor in.

Mike

Het zou het leukste zijn als Olav en Allard Kalff samen voor Sport1 op locatie gaan, Beide voelen ze elkaar goed aan en hebben beide verstand van de sport. Helaas zal dat niet gebeuren ben ik bang.

0634

Welkom Mike. Stel je even voor in het voorsteltopic. :)

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Mike

haha.. ik heb even wat geschreven.. ik vind het altijd nogal lastig wat te vertellen over mezelf

Arthur

Citaat van: Mike op 25 november 2013 - 21:29:56
haha.. ik heb even wat geschreven.. ik vind het altijd nogal lastig wat te vertellen over mezelf

Ook vanuit hier van harte welkom Mike!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel