Seizoen 2014 Wie doet het commentaar bij Sport 1?

Gestart door Arthur, 24 november 2013 - 23:17:26

« vorige - volgende »

Wie gaat het worden?

Ronald van Dam [Never change a winning team!]
0 (0%)
Olav Mol [Vanuit de bezemkast?]
7 (87.5%)
Allard Kalff [Ervaring genoeg als pitreporter]
0 (0%)
Ruud ter Weijden [met publiek vanuit de studio]
0 (0%)
Iemand anders....
1 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 24 mei 2014 - 00:17:26

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 26 november 2013 - 20:11:46
Ben alleen benieuwd hoe Olav een voorbeschouwing gaat maken zonder cameraman? Gaat hij zelf filmen en commentaar doen?  ;D

Het lijkt me dat die gewoon meereist. ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Lijkt mij ook. Of hij moet zijn microfoon in zijn en en zijn IPhone in zijn andere hand houden.

NielsD

Ik zie nu trouwens dat gloudiesaurus gelijk heeft. Er gaat geen cameraman op locatie vanwege de kosten, er zit altijd wel weer een addertje onder het gras bij Sport1.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 26 november 2013 - 20:11:46
Ben alleen benieuwd hoe Olav een voorbeschouwing gaat maken zonder cameraman? Gaat hij zelf filmen en commentaar doen?  ;D
De meerwaarde van commentaar op locatie zie ik niet echt, al vind ik het commentaar van Olav wel super.

Meen je niet! ;D

Arthur

Zouden ze met OP Locatie de Bezemkast bedoelen dan? Mol is dan wel Live bij iedere race.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Denk dat Olav een handcameraatje met standaard meekrijgt en dan is t maar gaan met die banaan!  ;)

Maikel0230

Ik ben geen expert maar wat is het nut van iemand naar een raceweekend te sturen zonder cameraman? Dan kan hij toch net zo goed verlag uitbrengen vanuit die befaamde 'bezemkast'?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634


Maikel0230

#83
En als je er nog verder over nadenkt, je kunt toch ook moeilijk interviews afnemen zonder een cameraman, of gaan ze gewoon het geluid tijdens montages afspelen?

Dit zaakje stinkt, als Sport1 nog niet eens een cameraman kan aanemen of van een andere afdeling verplaatsten, dan vermoedt ik dat het budget zéér klein is geworden.

Nogmaals, geen expert maar dat zie je toch van ver ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 27 november 2013 - 21:07:12
En als je er nog verder over nadenkt, je kunt toch ook moeilijk interviews afnemen zonder een cameraman, of gaan ze gewoon het geluid tijdens montages afspelen?

Dit zaakje stinkt, als Sport1 nog niet eens een cameraman kan aanemen of van een andere afdeling verplaatsten, dan vermoedt ik dat het budget zéér klein is geworden.

Nogmaals, geen expert maar dat zie je toch van ver ;)

Ach zoals eerder aangegeven maakt dat op locatie zijn me niet heel veel uit. Alles wat daar positief uit voortkomt is meegenomen. Het gaat mij om het HD beeld en vertrouwde enthousiaste commentaar van Mol ipv de introverte Ronald van Dam.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mike

Ja.. echt een voor en nabeschouwing zal het niet worden. Dit omdat er geen cameraman mee gaat.. Puur wegens de kosten. Dit zal dus ongeveer hetzelfde gaan als bij Ronald van Dam het verschil is wel dat Olav veel meer extra informatie heeft en dat had van dam nooit! hij vertelt wat die op het scherm ziet en zegt op welke positie die start (Wat we zelf ook kunnen zien)
Toch vind ik het onwijs zonde dat er geen cameraman meegaat! Tuurlijk het is een stukje duurder maar Sport1 kan dan vele malen meer bieden aan de kijker dan dat ze nu in 2014 als voorbeschouwing kunnen doen.
Uiteraard zal Olav geen handcamera meekrijgen zou wel een leuke stunt zijn trouwens haha!

T.Nuvolari

Misschien huren ze een lokale cameraman in. Ik zie het al voor me een kleine Maleisiër die een grote dikke Hollander in beeld probeert te brengen.

Arthur

Misschien kan RVD mee als cameraman. Is hij ook gelijk op locatie voor de VT. Alles op locatie bij Sport 1  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mike

Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 21:34:41
Misschien kan RVD mee als cameraman. Is hij ook gelijk op locatie voor de VT. Alles op locatie bij Sport 1  ;D

Nou... Liever niet! Straks wordt Olav nog aangestoken met het RvD virus

NielsD

Ik denk zelf dat Olav de komende maanden een cursus filmen gaat volgen, om vervolgens eigen beelden en interviews te schieten. Die beelden stuurt-ie vervolgens door naar Nederland en hier monteren ze het. Bijna elke journalist doet dat tegenwoordig, camjo noemen ze dat.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna