Banaan van de race !

Gestart door Sabai, 24 november 2013 - 19:25:47

« vorige - volgende »

banaan van de race

Maldonado
13 (72.2%)
Lewis
1 (5.6%)
Bottas
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Wedstrijd leiding die weer teveel straft.
3 (16.7%)
Giedo
0 (0%)
Massa
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:03:05
Citaat van: Franky R. op 24 november 2013 - 19:53:16
Definitief Maldonado! Met een zeer 'eervolle vermelding' voor Kovalainen! Die heeft zeker 75% van het potentieel van die E21 NIET gebruikt!


Damn zeg! En die gast moet Giedo of Pic vervangen! Please... ::)

Giedo en Pic zijn geen klap beter dan Kova hoor. Ik denk zelfs precies andersom.


Dat zeg ik ook weer niet, maar Giedo en Pic zijn jongere gastjes. Die moet je laten rijden, ipv Heikki die zijn kansen al heeft gehad...IHMO. Daarom vond ik het ook zo sneu voor Valsecchi, ookal is Davide een strontvervelend arrogant machoventje...


Ik had Davide laten rijden. Kijk nu eens wat het inzetten van Heikki heeft opgeleverd... ::)


@NielsD,
Dat niet...maar Heikki mag wel een Caterhamstoeltje claimen? Ik vind van niet op basis wat ik heb gezien.

0634

Citaat van: NielsD op 24 november 2013 - 20:04:31
Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:03:05
Citaat van: Franky R. op 24 november 2013 - 19:53:16
Definitief Maldonado! Met een zeer 'eervolle vermelding' voor Kovalainen! Die heeft zeker 75% van het potentieel van die E21 NIET gebruikt!


Damn zeg! En die gast moet Giedo of Pic vervangen! Please... ::)

Giedo en Pic zijn geen klap beter dan Kova hoor. Ik denk zelfs precies andersom.

Hoe kun je dat zeggen? Heb jij Pic of Giedo wel is een betere Formule 1-auto zien sturen?

Nee. Dus zijn ze automatisch beter?

Ik zeg toch: 'ik denk...'

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 24 november 2013 - 19:38:31
Maldonado voor mij, wat een boer van een kerel, hij laat eerst een gat van een wereld en verwacht dan dat Vergne in rook opgaat.

Lewis Hamilton komt ook in aanmerking maar ik vermoed dat die niet verwachte dat Bottas nog langs hem ging komen. Kijkt hij niet in zijn spiegels dan?

Citaat van: Maikel0230 op watsappMaldonado zijn brein was even naar het kleine huisje


Bottas zat al een ronde achter Hamilton...Bottas wilde zichzelf kennelijk 'unlappen'...

0634

Dat is niet verboden, Franky.

Gerard


Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:17:47
Dat is niet verboden, Franky.

Inderdaad, als ik me niet vergis was Bottas net binnen geweest en had veel betere banden, iets wat Vettel wel kon erkennen toen dat hij enkele auto's lang liet gaan zonder problemen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:17:47
Dat is niet verboden, Franky.
Nee, maar verklaart wel waarom Hamilton het niet helemaal verwachtte.

0634

Citaat van: Perton op 24 november 2013 - 20:38:37
Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:17:47
Dat is niet verboden, Franky.
Nee, maar verklaart wel waarom Hamilton het niet helemaal verwachtte.

Hij verwachtte het wel. Anders had hij niet aan de binnenkant gereden.

Kootje

Maldonado

Waarom .... dat is hierboven al meermaals aangegeven. ;D

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 19:32:13
Massa mag ook in het rijtje. Zit een beetje boos te wapperen naar de wedstrijdleiding terwijl een lijn overschrijden een heel duidelijke afspraak is. Als je die dan overschrijd, dan is een DT gewoon heel normaal. Moet je niet boos wapperen, moet je zelf opletten.

Volgens mij zijn eerder dit weekend waarschuwingen uitgedeeld dan kun je nu niet ineens bestraffen zonder de waarschuwing. Bovendien, zelfs al was dat niet het geval kun je natuurlijk ook doorschieten in het bestraffen. Vaker wordt het afgetikt met 'regels zijn regels' maar wordt vergeten dat er interpretatie vast kleeft aan de handhaving. Dit soort straffen zijn race-onwaardig en doet afbreuk aan waar racen voor staat. Ik hoop dat de toepassing van het reglement tegen het licht wordt gehouden en wordt open gebroken want het gaat nergens over. Massa dan ook nog eens als darwin bestempelen vind ik net zo idioot als de straf zelf. Dat geldt ook voor het race-incident (Hamilton-Bottas). Als gevochten wordt om positie gaat het een keer mis. So be it. Hamilton komt dan wel naar buiten voor het aansnijden van de bocht maar de actie van Bottas lijkt mij tamelijk kansloos zoals Christian al aangaf. De één kijkt niet, de ander is te gretig, dus botsing, schade en dus verlies. Daar hoef je niet als wedstrijdleiding overeen te straffen. Het is dat Maldonado rondreed als dronken unoxworst anders was ook ik gegaan voor het stompzinnig bestraffen van de wedstrjdleiding.

0634

Dat tweede ben ik ook met je eens. Ik had Lewis niet bestraft hoor.

Met die lijn is anders. Ik ben het met je eens dat het een onnodige regel is, maar áls die regel er is, en het is helder gecommuniceerd... tja, dan is het vrij logisch dat je je er dan aan moet houden.

De regel nog eens tegen het licht houden, lijkt mij een goed plan. Maar zolang die er is, moet je niet over die lijn.

Wings

Natuurlijk moet Massa zich daar aan houden maar er zijn meer manieren om dat te verduidelijken. In dit specifieke geval had ik er een waarschuwing uit gedaan als men had willen reageren. Ik vind de straf buiten alle proporties.

Perton

Ik niet. Als er al waarschuwingen zijn uitgedeeld, moet je juist op je tellen passen in de race. Bovendien moet het een keer afgelopen zijn met het met vier wielen buiten de baan komen, dat mag wat mij betreft niet zwaar genoeg worden gestraft. De baan is binnen de witte lijnen.

Verder met Jeroen eens, als de regel verkeerd is, kaart dat dan aan bij de FIA, maar ga niet klagen als je in overtreding gaat en ervoor wordt bestraft.

T.Nuvolari

Ik wil het Red Bull team nomineren. Wat een gepruts bij die dubbele pit stop. Ze geven daar bijna een 1-2 en Vettel z'n record mee met het vuilnis.

Arthur

Citaat van: Kootje op 24 november 2013 - 20:52:27
Maldonado

Waarom .... dat is hierboven al meermaals aangegeven. ;D

Je mag Maldonado verwijderen uit je profielfoto Kootje [opluchting?]  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel