Banaan van de race !

Gestart door Sabai, 24 november 2013 - 19:25:47

« vorige - volgende »

banaan van de race

Maldonado
13 (72.2%)
Lewis
1 (5.6%)
Bottas
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Wedstrijd leiding die weer teveel straft.
3 (16.7%)
Giedo
0 (0%)
Massa
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Sabai

Ik vind Maldonado de banaan. Wat een onbeholpen lompe actie weer van hem. Ik hoop echt van harte dat we hem niet meer terug zien in 2014.

Perton

Maldonado op de baan. Buiten de baan de wedstrijdleiding.

En misschien 'eervolle' vermelding voor giedo. Drive through voor negeren blauwe vlaggen krijgen in een race waarin je echt niet achter marussia moet finishen is gewoon dom. Al kan er natuurlijk een plausibele verklaring voor zijn, dat wacht ik nog even af.

LucvanDijk

Maldonado en Hamilton zorgden allebei voor een ongeluk. Daartussen vind ik het lastig kiezen. Niet echt iemand die er uitsprong vandaag.

0634

Bottas in het rijtje? Wat deed die fout dan?

Maar ik ga ook voor Maldonado. Zoals DC zei: iedereen geeft in die bocht altijd ruimte, maar eentje weer niet. Het is ook een onbenul ook, die gozer. Hij heeft de snelheid, maar totaal geen hersens en al helemaal geen raceinzicht.

0634

Massa mag ook in het rijtje. Zit een beetje boos te wapperen naar de wedstrijdleiding terwijl een lijn overschrijden een heel duidelijke afspraak is. Als je die dan overschrijd, dan is een DT gewoon heel normaal. Moet je niet boos wapperen, moet je zelf opletten.

Sabai

Misschien zijn er mensen die vinden dat bottas fout zat en meer ruimte moest laten

Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 19:32:13
Massa mag ook in het rijtje. Zit een beetje boos te wapperen naar de wedstrijdleiding terwijl een lijn overschrijden een heel duidelijke afspraak is. Als je die dan overschrijd, dan is een DT gewoon heel normaal. Moet je niet boos wapperen, moet je zelf opletten.

Tja, daar gaan we weer... Alonson in Dubai, 4 wielen er over, niet bestraft. Misschien had Massa er ook met 4 wielen over gemoeten om niet bestraft te worden ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Makke

Ik ga voor Massa. Ik kan zijn ontgoocheling wel begrijpen, maar hij ging daar in de fout. Dan is zo uitvaren tegen de straf best "grappig".

0634

Citaat van: Sabai op 24 november 2013 - 19:32:45
Misschien zijn er mensen die vinden dat bottas fout zat en meer ruimte moest laten

Bottas rijdt op 40 cm van de rand. De rest van de baan was voor Lewis. Een vliegtuig kan daar landen.

Maikel0230

#9
Maldonado voor mij, wat een boer van een kerel, hij laat eerst een gat van een wereld en verwacht dan dat Vergne in rook opgaat.

Lewis Hamilton komt ook in aanmerking maar ik vermoed dat die niet verwachte dat Bottas nog langs hem ging komen. Kijkt hij niet in zijn spiegels dan?

Citaat van: Maikel0230 op watsappMaldonado zijn brein was even naar het kleine huisje

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

M.A.L.D.O.N.A.D.O. ! ! ! ! !

Inzicht van een HUNNEBED...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Definitief Maldonado! Met een zeer 'eervolle vermelding' voor Kovalainen! Die heeft zeker 75% van het potentieel van die E21 NIET gebruikt!


Damn zeg! En die gast moet Giedo of Pic vervangen! Please... ::)

Fabian

Pastor. Was weer vergeten zijn lenzen in te doen waardoor ie sommige dingen weer niet goed zag.

0634

Citaat van: Franky R. op 24 november 2013 - 19:53:16
Definitief Maldonado! Met een zeer 'eervolle vermelding' voor Kovalainen! Die heeft zeker 75% van het potentieel van die E21 NIET gebruikt!


Damn zeg! En die gast moet Giedo of Pic vervangen! Please... ::)

Giedo en Pic zijn geen klap beter dan Kova hoor. Ik denk zelfs precies andersom.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:03:05
Citaat van: Franky R. op 24 november 2013 - 19:53:16
Definitief Maldonado! Met een zeer 'eervolle vermelding' voor Kovalainen! Die heeft zeker 75% van het potentieel van die E21 NIET gebruikt!


Damn zeg! En die gast moet Giedo of Pic vervangen! Please... ::)

Giedo en Pic zijn geen klap beter dan Kova hoor. Ik denk zelfs precies andersom.

Hoe kun je dat zeggen? Heb jij Pic of Giedo wel is een betere Formule 1-auto zien sturen?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna