Round 19: Grande Prêmio do Brasil, Interlagos

Gestart door Maikel0230, 19 november 2013 - 13:10:34

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Jozef op 24 november 2013 - 16:53:54
Gridwalk van DC was weer erg interessant. Beetje meekijken naar data van Vergne en Ricciardo, en een eerste kennismaking met Daniil Kvyat - ik ben fan!

Een jong, onschuldig sympathiek knulletje. Doet wat denken aan een zekere Sebastian Vettel toen die net in de Formule 1 kwam piepen...

Perton

Komend half uur geen regen. Voor daarna nog geen voorspellingen. Er is wel wat regenvorming gaande en als (met de nadruk op als) het circuit dat gaat merken zal dat halverwege de race zijn.

Sabai

Ik zie wat spetters op de lens.Laat d e regen maar komen :D . Wel leuke race tot nu toe.

Perton

Zo op het eerste oog.. hamilton ging naar rechts maar leek wel genoeg ruimte te geven aan bottas die em liet staan. Race incident lijkt mij.

Perton

Ok. Wedstrijdleiding is het niet met me eens :p mooi dat de straf nu komt ipv pas na de race.

Sabai

Toch een DT maar imho een race incident en een onodige DT.

TheDoc

#81
Ik heb Vettel in de laatste ronde duidelijk met 4 wielen over de pit entry zien gaan...
Sceenshot is niet zo duidelijk, maar duidelijk genoeg denk ik


0634

Hamilton was m.i. wel schuldig, maar had van mij niet gestraft hoeven worden.

Maldonado deed weer wildebrasje. Precies zoals DC zei: waarom geven de toprijders elkaar wel ruimte daar en hij weer niet?

SDG

Webber nog in de laatste race naar de derde plaats in de eindstand en Hülkenberg maakt op de valreep nog zijn opwachting in de top tien.

En Caterham was kansloos vandaag in de strijd met Marussia. Het mirakel zoals vorig jaar is er niet meer gekomen.

LucvanDijk

Citaat van: TheDoc op 24 november 2013 - 18:42:58
Ik heb Vettel in de laatste ronde duidelijk met 4 wielen over de pit entry zien gaan...
Sceenshot is niet zo duidelijk, maar duidelijk genoeg denk ik



Daar ging het niet om. Op een gegeven moment vervaagt de pitlijn even en op het stuk wat daarna komt mag je er niet meer overheen zitten. Dat is op dit deel duidelijk niet zo.

LucvanDijk

Citaat van: SDG op 24 november 2013 - 18:54:19
Webber nog in de laatste race naar de derde plaats in de eindstand en Hülkenberg maakt op de valreep nog zijn opwachting in de top tien.

En Caterham was kansloos vandaag in de strijd met Marussia. Het mirakel zoals vorig jaar is er niet meer gekomen.
Ik vind het wel jammer van Caterham. Dat team staat me op de een of andere manier een stuk meer aan dan Marussia.

janke

Ik vond McLaren een sterke race rijden met beide coureurs. De DT voor Hamilton vind ik wat overdreven. Bottas laat hem net zo goed staan, terwijl hij ruimte genoeg heeft om nog wat meer naar buiten te sturen. Voor mij een race-incident. Verder een matte race. En de hele race dat gezeur over regen aan te horen van van Dam was hoogst irritant. Ben dan ook het laatste half uur naar de BBC gegaan.
Some things are too important to be left in the past.

LucvanDijk

Citaat van: janke op 24 november 2013 - 18:59:44
Ik vond McLaren een sterke race rijden met beide coureurs. De DT voor Hamilton vind ik wat overdreven. Bottas laat hem net zo goed staan, terwijl hij ruimte genoeg heeft om nog wat meer naar buiten te sturen. Voor mij een race-incident. Verder een matte race. En de hele race dat gezeur over regen aan te horen van van Dam was hoogst irritant. Ben dan ook het laatste half uur naar de BBC gegaan.
Wat deed Van Dam?
Ik vond het verslag op de BBC wel oké.

McLaren verbaasde me wel na gisteren, maar gelukkig voor hen dat ze tenminste nog een enigszins acceptabele afsluiting hebben kunnen geven aan dit seizoen.

janke

Citaat van: LucvanDijk op 24 november 2013 - 19:00:55
Citaat van: janke op 24 november 2013 - 18:59:44
Ik vond McLaren een sterke race rijden met beide coureurs. De DT voor Hamilton vind ik wat overdreven. Bottas laat hem net zo goed staan, terwijl hij ruimte genoeg heeft om nog wat meer naar buiten te sturen. Voor mij een race-incident. Verder een matte race. En de hele race dat gezeur over regen aan te horen van van Dam was hoogst irritant. Ben dan ook het laatste half uur naar de BBC gegaan.
Wat deed Van Dam?
Ik vond het verslag op de BBC wel oké.



Wat ik zeg, constant lopen te zeuren over regen of niet. Vandaar dat ik geswitcht ben naar de BBC.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 24 november 2013 - 18:59:44
Ik vond McLaren een sterke race rijden met beide coureurs. De DT voor Hamilton vind ik wat overdreven. Bottas laat hem net zo goed staan, terwijl hij ruimte genoeg heeft om nog wat meer naar buiten te sturen. Voor mij een race-incident. Verder een matte race. En de hele race dat gezeur over regen aan te horen van van Dam was hoogst irritant. Ben dan ook het laatste half uur naar de BBC gegaan.

Naja, Bottas rijdt gewoon zijn lijn, Hamilton wijkt er vanaf. In zoverre vond ik het wel degelijk zijn schuld.