Round 19: Grande Prêmio do Brasil, Interlagos

Gestart door Maikel0230, 19 november 2013 - 13:10:34

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Enzo op 22 november 2013 - 16:43:57
Heb zojuist de GP van Brazilie bekeken van 2001. Het was de race waarin Montoya zo indrukwekkend onderweg was in zijn BMW totdat Verstappen hem de race uit beukte. Mooi gevecht tussen Schumacher en Coulthard toen het begon te regenen etc.

Dat zijn toch races die we niet meer zien tegenwoordig met de Pirelli's. Gewoon voluit knallen en benzine tanken dat was toch een goede formule waar je echt de auto's en coureurs op de top van hun kunnen zag presteren.

I miss the good old days...

ja, maar dan was er traction control en de rest van die hulpmiddelen. En gegroefde banden. Toen vond ik het pas saai. Iedereen verlangdde achter de pitstops, dan zagen ze iets anders dan treintje rijden

0634

Citaat van: Arthur op 22 november 2013 - 18:45:56
Citaat van: Enzo op 22 november 2013 - 18:41:00
I know, wij hebben daar een verschillende kijk op.
Good for you, bad for me... ::)

Eerlijk gezegd kijk ik ook wel terug op die racen in de jaren 90. Maar het is niet anders dan nu en ik hoop dat er weer meer spectakel komt in 2014 e.v.

En ik heb heimwee naar de jaren '80. Maar wat Jehoentelaar zegt klopt ook natuurlijk. Alles wordt steeds mooier door nostalgie.

Uit alle tijdperken kan je prachtige races laten zien en uit alle tijdperken kan je oersaaie races laten zien. Dat is echt zo. Dan kan je hier een hele mooie laten zien, maar daar staan weer saaie tegenover. In ieder tijdperk.

Ik ben een groot fan van de eighties. Vanwege de karakters, de rivaliteiten onderling, de controverses. Maar ook toen waren er oersaaie wedstrijden tussen die het aangluren niet waard waren.

Gerard

Nou, wie gaat de pole pakken? Merc maar eens doen? Het lijkt nog steeds een nat weekend te worden

Arthur

Citaat van: Gerard op 23 november 2013 - 13:59:42
Nou, wie gaat de pole pakken? Merc maar eens doen? Het lijkt nog steeds een nat weekend te worden

Ik zeg toch Vettel [al zal het nipt zijn].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

VT 3; iedereen binnen nu door de weerscondities.....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 23 november 2013 - 14:19:09
VT 3; iedereen binnen nu door de weerscondities.....

ja in de race kan dat dan rode vlag zijn...


janke

Grosjean als winnaar zou ik mooi vinden. Die coureur stijgt alleen maar in zijn prestaties. De fouten die hij maakte zijn een beetje weg. Hij heeft alleen maar progressie getoond dit seizoen. Als winnaar vandaag kan hij een prima seizoen afsluiten.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: janke op 24 november 2013 - 11:10:07
Grosjean als winnaar zou ik mooi vinden. Die coureur stijgt alleen maar in zijn prestaties. De fouten die hij maakte zijn een beetje weg. Hij heeft alleen maar progressie getoond dit seizoen. Als winnaar vandaag kan hij een prima seizoen afsluiten.

zou inderdaad mooi zijn, maar dan zal Vettel eerst problemen moeten hebben, want hij zal weer dominant winnen

NielsD

Jaartje geleden. Man, ik stond te springen voor de televisie. Daarom is F1 leuker dan voetbal..

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Wat kunnen die Engelsen toch commentaar geven! :)

0634

Nou de Beeb staat aan. De laatste van het jaar. Dat het maar een fraaie, zinderende, spetterende afsluiting mag zijn.

SDG

Citaat van: Edwin90 op 24 november 2013 - 15:31:07
Wat kunnen die Engelsen toch commentaar geven! :)

Yep, David Croft en Ben Edwards zijn niet voor niet mijn favoriete verslaggevers.  ;)

Jozef

Gridwalk van DC was weer erg interessant. Beetje meekijken naar data van Vergne en Ricciardo, en een eerste kennismaking met Daniil Kvyat - ik ben fan!

SDG

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 16:47:50
Nou de Beeb staat aan. De laatste van het jaar. Dat het maar een fraaie, zinderende, spetterende afsluiting mag zijn.

Heb ik vandaag gelukkig nog iets om handen om mezelf mee op te beuren. Vijfde opeenvolgende dag ziek en die verdomde koorts gaat ook maar niet over.  :(