Round 19: Grande Prêmio do Brasil, Interlagos

Gestart door Maikel0230, 19 november 2013 - 13:10:34

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Wings op 20 november 2013 - 16:53:57
Citaat van: Jozef op 19 november 2013 - 17:30:26
Een mooi afscheid voor Webber is voor mij ook nummer 1 op mijn verlanglijstje voor deze race.

Verder ben ik blij dat het seizoen voorbij is.

Agree.

Eens! Maar dan zal Webber vanaf de start direct strak moeten vertrekken anders is het al weer bekeken...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 november 2013 - 20:21:45
Citaat van: Wings op 20 november 2013 - 16:53:57
Citaat van: Jozef op 19 november 2013 - 17:30:26
Een mooi afscheid voor Webber is voor mij ook nummer 1 op mijn verlanglijstje voor deze race.

Verder ben ik blij dat het seizoen voorbij is.

Agree.

Eens! Maar dan zal Webber vanaf de start direct strak moeten vertrekken anders is het al weer bekeken...


Nou, laat het dan maar zitten... :P
;D ;D ;D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 20 november 2013 - 22:32:30
Citaat van: Arthur op 20 november 2013 - 20:21:45
Citaat van: Wings op 20 november 2013 - 16:53:57
Citaat van: Jozef op 19 november 2013 - 17:30:26
Een mooi afscheid voor Webber is voor mij ook nummer 1 op mijn verlanglijstje voor deze race.

Verder ben ik blij dat het seizoen voorbij is.

Agree.

Eens! Maar dan zal Webber vanaf de start direct strak moeten vertrekken anders is het al weer bekeken...


Nou, laat het dan maar zitten... :P
;D ;D ;D

Ik zie een Multi 1-2 al voor me ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Maikel0230

Eerst zien dan geloven maar ik zie inderdaad veel voorspelling die dit ondersteunen, het zou wat zijn na een bijna heel jaar droog een compleet verengend weekend.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

inderdaad eerst zien en dan geloven. En als het waar is, dan hoop ik dat het niet te hard regent. Of de race wordt weer urenlang stil gelegd, met daarna rondenlange sc fase. Dan hebben we weer de reactie dat het saai was. Gewoon wisselvallig weer, dat hebben we nodig

Gerard

We kunnen alleen maar hopen Maikel...maar het zou wel lekker zijn!! Op dit circuit....

Beetje positief denke hoor robbert.... :)

Sabai

Idd wisselvallig zou mooi zijn.Dan word het een leuke race.

Jehoentelaar


robbert

Citaat van: Gerard op 21 november 2013 - 17:41:58
We kunnen alleen maar hopen Maikel...maar het zou wel lekker zijn!! Op dit circuit....

Beetje positief denke hoor robbert.... :)

ik weet het, maar het verleden toont aan dat er niet veel nodig is om een sc na buiten te brengen of een rode vlag te zwaaien

Perton

#26




Massa zijn helm voor dit weekend. Tsja, niet echt mooi ofzo, rood om Ferrari (edit, hier stond eerst Brazilië, foutje natuurlijk) te bedanken, maar zo'n rode helm hebben we in de Schumacher-dagen al wel gezien. Ik denk dat er meer in had gezeten dan simpel: "We maken Massa zijn helm helemaal rood met wat witte accenten".

En over regen ga ik niks zeggen. Van de weekenden waar regen voor wordt voorspeld, eindigt naar mijn gevoel slechts 10 procent daadwerkelijk in een race die door regen wordt beïnvloed, dus ik heb de hoop in dat opzicht al wel opgegeven. Ik wacht altijd wel af hoe het op zondag zal zijn. Maar op regen hopen doe ik natuurlijk wel!

0634

Ik heb wel eens mooiere speciaaltjes gezien qua helmen inderdaad.

Maikel0230

Inderdaad, deze helm van 2011 speciaal voor Brazillie was stukken beter, nu lijkt het gewoon een Schumacher kloon met de witte lijnen van Massa. Toch snap ik de symboliek wel


Ben benieuwd wat Hamilton heeft voor dit weekend, normaal heeft die altijd wat speciaals voor deze race. Ik neem aan dat iedereen hier wel weet waarom.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25