Waar moet Hulkenberg heen?

Gestart door KVDracer, 17 november 2013 - 12:57:02

« vorige - volgende »

Waar moet Hulkenberg naartoe in 2014?

Lotus
Sauber
Force India
Ergens anders, hoewel er niet echt meer een stoeltje vrij is

Enzo

Misschien is het bullshit, maar dan ben je wel echt een meesteroplichter om live voor miljoenen kijkers dit soort interviews af te geven. Hij werd echt stevig aan de tand gevoeld en gaf zelfverzekerde en duidelijke antwoorden.

Het feit dat Bouillier/Lotus hem live bijstaan in dit interview zegt ook wel wat. Als het alsnog een oplichter is dan kan Bouillier wel zijn tas pakken, dat zou echt een flater van een inschattingsfout zijn dan. Ik neem aan dat ze tegenwoordig professioneel de credibility checken van een aspirant sponsor voordat ze er publiekelijk mee in zee gaan.

Enzo

Citaat van: Franky R. op 17 november 2013 - 23:18:20
Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 23:13:36


Tja, dat dacht ik ook. Maar de beste man was zojuist 15 min live aan het woord op Sky en liet een overtuigend verhaal klinken. Zo overtuigend zelfs dat Brundle halverwege het interview om ging van een  scepticus naar een gelover.

Het ging over hoe lastig sommige procedures waren met geldstromen uit het Midden-Oosten. Blijkbaar is Quantum een soort mediator.
Hoezo zijn geldstromen uit het MO lastig?

Geen idee, die vraag werd niet gesteld.

FF youtube in de gaten houden of dat interview online komt, zal haast wel.
Als iemand hem ziet, post het ff hier.

Maikel0230

De kerel mag dan wel al wat op zijn kerfstok hebben maar dat vind je wel meer bij van die investeerders, sommige doen min of meer zaken met af en toe wat onder de tafel gedoe.

Niet dat het de situatie comfortabel maakt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 23:22:26
Misschien is het bullshit, maar dan ben je wel echt een meesteroplichter om live voor miljoenen kijkers dit soort interviews af te geven. Hij werd echt stevig aan de tand gevoeld en gaf zelfverzekerde en duidelijke antwoorden.

Het feit dat Bouillier/Lotus hem live bijstaan in dit interview zegt ook wel wat. Als het alsnog een oplichter is dan kan Bouillier wel zijn tas pakken, dat zou echt een flater van een inschattingsfout zijn dan. Ik neem aan dat ze tegenwoordig professioneel de credibility checken van een aspirant sponsor voordat ze er publiekelijk mee in zee gaan.
Stoddart dacht in 2002 ook een deal te hebben met Gazprom, totdat bleek dat de tussenpersoon onzuiver was. Bovendien duurt het veel en veel te lang voordat het contract wordt gesloten.


Juist dan gaan er bij mij belletjes rinkelen...

Arthur

Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 23:22:26
Misschien is het bullshit, maar dan ben je wel echt een meesteroplichter om live voor miljoenen kijkers dit soort interviews af te geven. Hij werd echt stevig aan de tand gevoeld en gaf zelfverzekerde en duidelijke antwoorden.

Het feit dat Bouillier/Lotus hem live bijstaan in dit interview zegt ook wel wat. Als het alsnog een oplichter is dan kan Bouillier wel zijn tas pakken, dat zou echt een flater van een inschattingsfout zijn dan. Ik neem aan dat ze tegenwoordig professioneel de credibility checken van een aspirant sponsor voordat ze er publiekelijk mee in zee gaan.

Eens Enzo, maar bedenk deze optie is; Lotus kwam erachter dat het hele verhaal [lees de topic Silly Season] Quantom lucht is met de hete adem van Kimi in de nek. Beter was het verhaal levend te houden om Kimi gerust te stellen de dollars van Maldonado binnen te halen. En gezien het verleden van Mansoor Ijaz zijn veel mensen snel overtuigd van zijn waarheden... Maar eens achterhaalt de waarheid de leugen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Citaat van: Franky R. op 17 november 2013 - 23:29:26
Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 23:22:26
Misschien is het bullshit, maar dan ben je wel echt een meesteroplichter om live voor miljoenen kijkers dit soort interviews af te geven. Hij werd echt stevig aan de tand gevoeld en gaf zelfverzekerde en duidelijke antwoorden.

Het feit dat Bouillier/Lotus hem live bijstaan in dit interview zegt ook wel wat. Als het alsnog een oplichter is dan kan Bouillier wel zijn tas pakken, dat zou echt een flater van een inschattingsfout zijn dan. Ik neem aan dat ze tegenwoordig professioneel de credibility checken van een aspirant sponsor voordat ze er publiekelijk mee in zee gaan.
Stoddart dacht in 2002 ook een deal te hebben met Gazprom, totdat bleek dat de tussenpersoon onzuiver was. Bovendien duurt het veel en veel te lang voordat het contract wordt gesloten.


Juist dan gaan er bij mij belletjes rinkelen...

Ik snap waar je vandaan komt en ook ik ben/was sceptisch. Maar dit was wel een erg onverwacht interview wat de boel aan het denken heeft gezet. Voor de sport zou het fantastisch zijn, een veilige basis voor Lotus en twee toprijders.

Nogmaals, je moet het even gezien hebben, dat praat makkelijker.

Arthur

Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 23:31:57
Citaat van: Franky R. op 17 november 2013 - 23:29:26
Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 23:22:26
Misschien is het bullshit, maar dan ben je wel echt een meesteroplichter om live voor miljoenen kijkers dit soort interviews af te geven. Hij werd echt stevig aan de tand gevoeld en gaf zelfverzekerde en duidelijke antwoorden.

Het feit dat Bouillier/Lotus hem live bijstaan in dit interview zegt ook wel wat. Als het alsnog een oplichter is dan kan Bouillier wel zijn tas pakken, dat zou echt een flater van een inschattingsfout zijn dan. Ik neem aan dat ze tegenwoordig professioneel de credibility checken van een aspirant sponsor voordat ze er publiekelijk mee in zee gaan.
Stoddart dacht in 2002 ook een deal te hebben met Gazprom, totdat bleek dat de tussenpersoon onzuiver was. Bovendien duurt het veel en veel te lang voordat het contract wordt gesloten.


Juist dan gaan er bij mij belletjes rinkelen...

Ik snap waar je vandaan komt en ook ik ben/was sceptisch. Maar dit was wel een erg onverwacht interview wat de boel aan het denken heeft gezet. Voor de sport zou het fantastisch zijn, een veilige basis voor Lotus en twee toprijders.

Nogmaals, je moet het even gezien hebben, dat praat makkelijker.

Ik zeg eerder dat je het gelezen moet hebben! Het lijkt mij een meesteroplichter waar Boullier of in trapt op bewust doet alsof om de dollars van Maldonado binnen te slepen om het hoofd boven water te houden!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

@Enzo,


Maak kennis met Rocky Tuanakotta. Ook deze jongen was welbespraakt en durfde zijn woorden zelfs voor het NOS journaal te herhalen. Rocky was die lul die beweerde dan Wal-mart zou investeren in Vitesse, weet je nog?


De hele Vaderlandse pers rukte uit. Rocky met zijn muil op TV en maar lullen.


Dat soort geestelijk gestoorde figuren kicken juist op de aandacht. Dus vandaar dat die Mansoor niet bang was voor de microfoon.  Die vent kickt net als Rocky op de aandacht. Zo vertelde hij een spion te zijn en wist hij waar Osama Bin Laden zou zijn -in Soedan- . Zo zou hij 'bevriend;  zijn met hoge figuren in de linlichtingenwereld, de Bank van Pakistan, noem maar op...


En nooit een bewijs geleverd voor zijn woorden! Ik zal er een artikel aan wijden als ik de tijd kan vinden. Of ik vertaal het artikel van Reddit.com
http://www.reddit.com/r/formula1/comments/1qqqjz/why_the_lotus_deal_is_a_fantasy_who_are_quantum/

Enzo

Tja, ik beweer ook niks he jongens. Ik breng enkel verslag uit van wat er net op Sky te zien was.
Mocht het allemaal ploffen dan voorspel ik het einde van Boulliers carrière.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 17 november 2013 - 23:38:52
@Enzo,


Maak kennis met Rocky Tuanakotta. Ook deze jongen was welbespraakt en durfde zijn woorden zelfs voor het NOS journaal te herhalen. Rocky was die lul die beweerde dan Wal-mart zou investeren in Vitesse, weet je nog?


De hele Vaderlandse pers rukte uit. Rocky met zijn muil op TV en maar lullen.


Dat soort geestelijk gestoorde figuren kicken juist op de aandacht. Dus vandaar dat die Mansoor niet bang was voor de microfoon.  Die vent kickt net als Rocky op de aandacht. Zo vertelde hij een spion te zijn en wist hij waar Osama Bin Laden zou zijn -in Soedan- . Zo zou hij 'bevriend;  zijn met hoge figuren in de linlichtingenwereld, de Bank van Pakistan, noem maar op...


En nooit een bewijs geleverd voor zijn woorden! Ik zal er een artikel aan wijden als ik de tijd kan vinden. Of ik vertaal het artikel van Reddit.com
http://www.reddit.com/r/formula1/comments/1qqqjz/why_the_lotus_deal_is_a_fantasy_who_are_quantum/

Franky, check de link op silly season [heb ik ook gelezen] en maak er een artikel van en snel is Quantum history. Veel geblaat maar weinig wol, precies wat je zegt!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 23:41:32
Tja, ik beweer ook niks he jongens. Ik breng enkel verslag uit van wat er net op Sky te zien was.
Mocht het allemaal ploffen dan voorspel ik het einde van Boulliers carrière.

Sterker nog; wat geopperd is, Mansoor Ijaz [woordvoerder] IS Quantum en niets meer dan een luchtbel of oplichter. Die deal wordt [is] helemaal niets. De redding is Maldonado voor Lotus...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Hoe dieper ik zoek des te smeriger het word, de man is ook vaak een Thailand gespot met jonge ventjes...

De man heeft zelfs een wikipedia pagina
http://en.wikipedia.org/wiki/Mansoor_Ijaz

Hij zou zelfs ooit de CIA hebben willen doen geloven dat hij informatie had over wijlen Bin Laden :o

Dit wordt het einde van de Carrière van Boullier denk ik als die niet snel eens zijn huiswerk gaat doen...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Ik vermoed dat Boullier ook wel een Wikipedia-pagina heeft :P

Verder is Ijaz natuurlijk een fantast eerste klas. Als het allemaal zo koek en ei is, kan hij vast wel documenten overleggen aan Lopez. En als dat was gebeurd, zou Lopez dit weekend niet zo hard hebben ontkend dat er al een deal zou zijn. Ik denk dat Lopez de druk op Ijaz ook wat aan het opvoeren is door het in het openbaar te melden.

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 23:53:27
Hoe dieper ik zoek des te smeriger het word, de man is ook vaak een Thailand gespot met jonge ventjes...

De man heeft zelfs een wikipedia pagina
http://en.wikipedia.org/wiki/Mansoor_Ijaz

Hij zou zelfs ooit de CIA hebben willen doen geloven dat hij informatie had over wijlen Bin Laden :o

Dit wordt het einde van de Carrière van Boullier denk ik als die niet snel eens zijn huiswerk gaat doen...

Ik bedoel maar, wereldnieuws Franky!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel