Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:12:37
Letterlijk slaapverwekkend....

Oh, jij ook al, hebben we allebei toch eens een lekker dutje gedaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:15:47
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:12:37
Letterlijk slaapverwekkend....

Oh, jij ook al, hebben we allebei toch eens een lekker dutje gedaan.

Eens Maikel, letterlijk in slaap gevallen... Meer dan triest en ook nog, niets gemist!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Erg saaie race gezien met weer een hoofdrol voor de banden. Blijkbaar was een 1-stopper the way to go, helaas met als gevolg dat iedereen langzaam en risicoloos zijn rondjes afwerkte...

Dat is echt geen racen voor mij, walgelijk gewoon.

Arthur

Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 22:19:40
Erg saaie race gezien met weer een hoofdrol voor de banden. Blijkbaar was een 1-stopper the way to go, helaas met als gevolg dat iedereen langzaam en risicoloos zijn rondjes afwerkte...

Dat is echt geen racen voor mij, walgelijk gewoon.

Eens Enzo, meeste van de race speelde zich af aan de binnenkant van mijn ogen; zzzzzzzzz....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 22:19:40
Erg saaie race gezien met weer een hoofdrol voor de banden. Blijkbaar was een 1-stopper the way to go, helaas met als gevolg dat iedereen langzaam en risicoloos zijn rondjes afwerkte...

Dat is echt geen racen voor mij, walgelijk gewoon.

inderdaad, het was mss beter dat er meedere stops waren, zoals in het begin van het seizoen :D

Maikel0230

Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

Bah! Wat een arrogantie van Marko, walgelijk gewoon!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


robbert

Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

inderdaad, het zit gewoon in zijn bol. zo'n mensen verdienen geen succes in  de f1

Franky R.

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:49:56
Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

Bah! Wat een arrogantie van Marko, walgelijk gewoon!!!!


Leer ons Dr. Helmut Marko, onze favoriete autosportadviseur, kennen ... ::) ::) ::)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 17 november 2013 - 22:54:22
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:49:56
Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

Bah! Wat een arrogantie van Marko, walgelijk gewoon!!!!


Leer ons Dr. Helmut Marko, onze favoriete autosportadviseur, kennen ... ::) ::) ::)

Zag hem bij de 4e titel van Vettel met een shirt en een blik waarbij ik dacht: "Die komt bijna kl..r"
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:56:29
Zag hem bij de 4e titel van Vettel met een shirt en een blik waarbij ik dacht: "Die komt bijna kl..r"
Voor dat laatste heeft ie toch echt n blauw pilletje nodig!

Franky R.

Maak je je niet te sappel om die overjarige clown Marko.
Ik kan het mij nog goed herinneren dat Ron Dennis ooit net zo arrogant deed ten tijde van de Senna - Prost tandem. Nadien kreeg hij een hele doos bittere pillen te slikken, toen het succes uitbleef. ;D


gloudiesaurus

Saaie saaie race! We snakken naar volgend jaar.
Vettel en Red Bull zijn te dominant. Ik hoopte dat dit na Ferrari/ Schumacher niet nog een keer zou gebeuren.
Het is ook wel saai, de manier waarop, start en Vettel is weg en hij rijdt vervolgens de hele zooi foutloos op een hoopje.
Met Schumacher waren er nog wat vaker duels...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is