Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Fietser op 12 november 2013 - 10:10:22
Naar mijn idee zijn alle banen per definitie inwisselbaar. Wat echter vaak speelt in deze kwestie is een (misplaatst?) gevoel voor romantiek, voor het oude. En dat lukt gewoon nooit bij de aanleg van iets nieuws. Daarom wordt al het nieuwe vaak afgeserveerd, omdat de mens van nature erg conservatief is. Wie vindt Almere, Phoenix of de nieuw opgezette metropolen in China echt mooi of karaktervol? Waarschijnlijk weinigen, terwijl er miljoenen mensen comfortabel en met heel veel plezier leven. Vandaar mijn mening: exit conservatisme.
Mooi niet, maar ik vond Phoenix bij mijn bezoek juist wel iets heel bijzonders hebben. Maar dat geheel terzijde.

Ondertussen geeft men bij Sauber aan dat het wel of niet inzetten van Sirotkin binnen niet al te lange tijd bekend moet gaan worden. http://www.autosport.com/news/report.php/id/111259

Enzo

Citaat van: Fabian op 12 november 2013 - 15:38:11
http://www.gppits.net/nieuws/valsecchi_niet_de_vervanger_van_raikkonen/
Hoop echt dat Hulkenberg per direct naar Lotus gaat, Heiki zit ik niet echt op te wachten om eerlijk te zijn.
Achter de schermen zal er wel een flinke discussie gaande zijn tussen Lotus en Sauber.

Gerard

Begrijp ik nou dat Valsecchi 6 miljoen heeft betaald en nu gewoon gepasseerd wordt ???

:-\

dussssssssssssssssssssssssssssssssssss

Maikel0230

Dus valsecchi betaald 6 miljoen en zou dus gepasseerd worden door Kovalainen, die verkiest niet te willen betalen voor een stoeltje? Zie ik niet gebeuren, het word de hulk denk ik, anders verklaar ik het management van Lotus compleet voor koekoek.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Enzo


Fabian

Citaat van: Enzo op 12 november 2013 - 18:02:40
Citaat van: Fabian op 12 november 2013 - 17:54:37
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_wil_hulkenberg_nu/
Dat klinkt al beter, kon het me haast niet voorstellen dat Hulkenberg het niet zou worden.
Het zijn de laatste geruchten dus we gaan het zien. Zal dan snel moeten rondkomen denk ik zo....

Maikel0230

phew! Slimme zet Lotus, maak er maar snel werk van als je zijn stoeltje nog wil schuimen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 november 2013 - 16:50:03
Begrijp ik nou dat Valsecchi 6 miljoen heeft betaald en nu gewoon gepasseerd wordt ???

:-\

dussssssssssssssssssssssssssssssssssss


Ja, hoe willen ze dat oplossen bij Lotus? Of heeft Valsecchi 6 miljoen betaalt voor een optreden in de YDT?! :o


Franky R.

#70
Citaat van: Maikel0230 op 12 november 2013 - 16:56:20
Dus valsecchi betaald 6 miljoen en zou dus gepasseerd worden door Kovalainen, die verkiest niet te willen betalen voor een stoeltje? Zie ik niet gebeuren, het word de hulk denk ik, anders verklaar ik het management van Lotus compleet voor koekoek.


Maar ook Hulk heeft geen geld...Dan is dat toch wel zuur voor Afvalzakkie Valsecchi...[Eigenlijk lekker voor hem, met zijn arrogante smoel].

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 12 november 2013 - 19:29:57
Citaat van: Maikel0230 op 12 november 2013 - 16:56:20
Dus valsecchi betaald 6 miljoen en zou dus gepasseerd worden door Kovalainen, die verkiest niet te willen betalen voor een stoeltje? Zie ik niet gebeuren, het word de hulk denk ik, anders verklaar ik het management van Lotus compleet voor koekoek.


Maar ook Hulk heeft geen geld...Dan is dat toch wel zuur voor Afvalzakkie Valsecchi...[Eigenlijk lekker voor hem, met zijn arrogante smoel].

Niet helemaal waar, ik weet dat hij enkele sponsors achter zich heeft staan, DEKRA, schuberth en de Rhein-Waal-Terminal in Emmerich. Dus stellen dat hij geen geld heeft is niet geheel waar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Naja, het probleem voor Lotus was toch dat hij geen geld mee bracht.

Jehoentelaar

Misschien wel wat geld, maar wellicht bij lange na niet genoeg.

Arthur

En misschien staat Maldonado ook nog op de stoep met zijn bakken [?] met geld. Dan wordt het nog spannend. En is die deal van Lotus nu al definitief rond? Hoor je ook niets over. Misschien willen ze de Hulk alleen voor de laatste 2 races en volgend jaar Maldonado? Dat zou desastreus zijn voor de Hulk....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel