Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: Jeroen op 10 november 2013 - 10:33:54
Nou, Valencia één keer. Monaco kan ik me niet herinneren wanneer het echt leuk was.

2008 voor de laatste keer?  :-\


Franky R.

Back on topic, heren!


Kimi rijdt niet in de VS, noch Brazilië! Valsecchi in de auto? Of toch iemand anders?

Fabian


SDG

Citaat van: Jeroen op 10 november 2013 - 10:33:54
Nou, Valencia één keer. Monaco kan ik me niet herinneren wanneer het echt leuk was.

Monaco is doorgaans ook alleen maar echt leuk wanneer het regent. In normale weersomstandigheden is het vaak een saaie optocht.

SDG

Een leuk weetje nog over Monaco:

Als ik me niet vergis, spreekt men dit in Nederland vaak uit als 'Monáco' (klemtoon op de tweede lettergreep).

In Vlaanderen zegt men doorgaans 'Mónaco' (klemtoon op de eerste lettergreep).

En in het Frans spreekt men het uit als 'Monacó' (klemtoon op de laatste lettergreep).

0634

Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 19:07:27
Citaat van: Jeroen op 10 november 2013 - 10:33:54
Nou, Valencia één keer. Monaco kan ik me niet herinneren wanneer het echt leuk was.

Monaco is doorgaans ook alleen maar echt leuk wanneer het regent. In normale weersomstandigheden is het vaak een saaie optocht.

Zelfs de legendarische race van 92 was niet echt zo subliem als dat hij herinnert wordt. Alleen de slotronden waren leuk, door een onverwachte extra pitstop van Mansell. Maar de eerste 70 ronden of zo waren niks aan.

Kootje

Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 19:13:10
Een leuk weetje nog over Monaco:

Als ik me niet vergis, spreekt men dit in Nederland vaak uit als 'Monáco' (klemtoon op de tweede lettergreep).

In Vlaanderen zegt men doorgaans 'Mónaco' (klemtoon op de eerste lettergreep).

En in het Frans spreekt men het uit als 'Monacó' (klemtoon op de laatste lettergreep).

Het zal die laatste wel zijn dan. ::)

Matthijs

Ze zullen het in hun eigen taal wel weten.

Trouwens, wie van jullie spreekt Bianchi uit als Biánkie en wie als Bianzjíe? Ik de laatste.
En hoe spreken jullie Kubica uit? Als Kubika of Kubítsa? Ik gooi deze twee door elkaar.

0634

Bianki en Koebika.

Ik doe niet zo moeilijk met rare letters die er niet staan ;).

SDG

Citaat van: Matthijs op 10 november 2013 - 19:58:52
Ze zullen het in hun eigen taal wel weten.

Trouwens, wie van jullie spreekt Bianchi uit als Biánkie en wie als Bianzjíe? Ik de laatste.
En hoe spreken jullie Kubica uit? Als Kubika of Kubítsa? Ik gooi deze twee door elkaar.

Aangezien in het Frans de klemtoon altijd op de laatste lettergreep gelegd wordt, is dat tweede het juiste.

0634

Ow ja, t is een Fransoos he... vergeet ik nog wel eens eigenlijk. Denk altijd dat het een Italiaan is...


Jehoentelaar

Ik zou zowaar de race wel kunnen zien, al zal het na een excursieweekend vooral helpen bij het in slaap vallen...

0634

Kom op, dat is geen uitgemaakte zaak. Kan best knallen daar in de VS. Misschien valt er wel wat regen.

Is er dit jaar uberhaupt al regen gevallen tijdens een GP? :-\