Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

0634

Rosberg? Off day? En Kova gewoon prima. Maakt zijn uitverkiezing gewoon terecht. Keurig gereden.

0634


Enzo

Citaat van: Jeroen op 16 november 2013 - 20:38:55
Rosberg? Off day? En Kova gewoon prima. Maakt zijn uitverkiezing gewoon terecht. Keurig gereden.

De banden werkten totaal niet bij Rosberg, net als bij Massa en Button trouwens. Ze rijden met de hardste compound dit weekend en onder bepaalde temp's geven ze gewoon 0 grip. Dat is ook meteen de reden waarom Hamilton Alonso en Perez zo dominant lijken tov hun teamgenoot.

Over Kova, met KERS was ie nog sneller geweest. Not bad at all!!  8)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 16 november 2013 - 20:42:18
Citaat van: Enzo op 16 november 2013 - 20:04:45
WOW, wat een mooie pole van Vettel!! 8)

Die zag ik ook echt niet aankomen.
Webber lag een paar tiende voor tot sector 3, in laatste sector ging Vettel erop en erover.
Erg onwaarschijnlijk en zag dit niet aankomen.


Enzo


gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 16 november 2013 - 20:14:06
Citaat van: Enzo op 16 november 2013 - 19:49:24
Net de post quali interview gezien van Pastor, hij geeft het team de schuld en zegt dat ze met de auto hebben gerommeld. Een hoop haat en nijd tussen het team en Maldonado.

Mijn persoonlijke mening; Pastor is een pannenkoek en mag opzouten uit de F1
Tja, Pastor loopt vanzelf eens een keer tegen de muur...Als ik Frank Williams was, dan had ik hem eruit gegooid. Ik zou dan nog liever Susie Wolff laten rijden dan deze boeventronie! >:(

Vreemd ook dat hij na een kwali. in Q1 eindigt dat hij er zo bij staat te lachen, incl. zijn vriendin.
Verder wel een leuke kwali, Vettel is dit jaar gewoon een maatje te groot.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Enzo op 16 november 2013 - 19:49:24
Net de post quali interview gezien van Pastor, hij geeft het team de schuld en zegt dat ze met de auto hebben gerommeld. Een hoop haat en nijd tussen het team en Maldonado.

Volgens mij werd deze reactie al voorspeld door Ronald en Christian.

CitaatMijn persoonlijke mening; Pastor is een pannenkoek en mag opzouten uit de F1

Tsja.

robbert

ja, vettel zoals verwacht op pole, en zal zo wel makkelijk winnen morgen. Alonso heeft een zeer goeie kwalificatie gereden, schitterend resultaat. Heeft dus wel grote kans op een podiumplaats morgen. We zullen zien wat het word van mercedes en lotus. Die kunne ook een strijd voeren om het podium. Overwinning zullen ze geen kans hebben, die is voor vettel

Kootje

Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 00:18:59
Overwinning zullen ze geen kans hebben, die is voor vettel

Maar dat heeft niets met de banden te maken. ;)

0634

Nog nooit iemand zien winnen zonder banden, dus ja ;).

Maar verder heeft het meer meer met de combi Red Bull/Newey/Vettel te maken dan met de banden die iedereen heeft.

Kootje

Tuurlijk .... die combi is idd 'n gouden, net als begin jaren '00 de combi Schumi, Todt, Brawn 'n gouden was. Maar het is toch wel frappant dat sinds Pirelli de spec aangepast heeft Vettel ongenaakbaar is, terwijl hij daarvoor slechts één vd kanshebbers was.

Maikel0230

Komaan Jeroen, Newey heeft zelf toegegeven dat de Lotus en Ferrari geluk hadden met de banden van dit jaar en dat de verandering van de banden in de kaarten van red bull gespeeld hebben. Daarmee wil ik nog niet gezegd hebben dat die verandering niet hellemaal onterecht was en dat die RB9 sowieso in het tweede deel van het seizoen beter zou zijn geworden, ik onderschat Newey niet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Citaat van: Kootje op 17 november 2013 - 09:56:43
Tuurlijk .... die combi is idd 'n gouden, net als begin jaren '00 de combi Schumi, Todt, Brawn 'n gouden was. Maar het is toch wel frappant dat sinds Pirelli de spec aangepast heeft Vettel ongenaakbaar is, terwijl hij daarvoor slechts één vd kanshebbers was.

Don't start that shit again...

KVDracer

Vind de straf van Gutierrez erg zwak van de FIA stewards. Hoe kun je een achterligger zien komen terwijl je aan het zwiepen bent om de banden op te warmen? Hij had door zijn team moeten gewaarschuwd worden en dus had een financiële boete voor Sauber beter op zijn plaats geweest.
De straffen in de F1, het blijft meespelen met de lotto. De ene keer heb je meer geluk dan de andere keer  :-\