Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

Gerard

zozo.Alexander Rossi was op zijn thuiscircuit ruim zes tienden sneller dan vaste waarde Charles Pic....

Gerard

Citaat van: Franky R. op 14 november 2013 - 19:40:33
He! Over grappen gesproken..Ik mis die soms flauwe tweets van Lotus? Zijn ze daarmee gekapt?
Lotus geeft sowieso 4 dagen helemaal NIET getwitterd... Een sport van radiostilte.. terwijl heel Twitter ontplofte door het silly season... Gelukkig is minikimi wel aan het twitteren :)

0634

Button drie plaatsen terug op de grid. Haalde in tijdens rode vlag.

Maikel0230

Kovalainen P5 in FP2 terwijl Grosjean P8 is. Heikkie zet de criticasters (mij dus) op hun plaats. Ben benieuwd wat hij er morgen van bakt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 15 november 2013 - 21:39:51
Kovalainen P5 in FP2 terwijl Grosjean P8 is. Heikkie zet de criticasters (mij dus) op hun plaats. Ben benieuwd wat hij er morgen van bakt.

We zullen verder zien in Q3, quali en race. Tot nu toe petje af. Afhankelijk daarvan trek ik verder [tijdelijke] conclusies.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dan zal Grosjean ongetwijfeld sneller zijn.

Maar Kova is gewoon een goede, degelijke coureur die geen gekke dingen doet en die je moeiteloos voor dit soort gelegenheden kunt inzetten. Dat vertrouwen heb ik wel in hem. Ik vond en vind het dus een veel logischere keus dan Valsecchi.

Maikel0230

Ik durf nog niet te stellen dat Grosjean sneller zal zijn morgen, hij zat heel de tijd fouten te maken en hij leek nog niet echt op zijn gemak te zijn met de set up. Alles kan nog morgen maar Heikki doet wat hij moet doen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ik durf dat wel te stellen hoor.

En als ik geen gelijk krijg, dan lullen we er niet meer over ;).

gloudiesaurus

Zozo Rossi maakt indruk. Een nieuw bedreiging voor Van der Garde?

Kovalainen gaat ook lekker en ook Kyvat doet het goed. Maar nipt achter Riccardio.

Wat is er in VT2 met die Marussia's aan de hand??
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Als die zo door doen vallen ze buiten de 107% regel, en zij kunnen dan niet aantonen dat ze tijdens het weekend wel goede tijden hebben neergezet. Toch hen ik zo'n vermoeden dat ze veel heavy fuel rondjes gereden hebben.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Ik vermoedt het, Chilton was in VT1 sneller dan in VT2.
Overigens wel een opgeblazen motor voor Gonzalez in VT1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Ben onder  de indruk van Heiki hoe hij de pace direct lijkt te hebben. Ik had dit niet verwacht . Ik dacht die zal wel ergend achteraan rijden.

T.Nuvolari

Kent de Renault motor, kent waarschijnlijk een hele hoop teamleden uit zijn Renault tijd en is niet vreemd aan de huidige regels. Met de Caterham liet hij op de vrijdagen dat hij mee mocht doen ook aardige tijden noteren.


T.Nuvolari

Maar dat lijkt me onder de huidige regels niet het belangrijkste. Gewoon verschillend aeropack, een beetje coureur met kennis van die regels moet zich daaraan kunnen aanpassen. Grondige bandenkennis lijkt me veel belangrijker nu.