Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

Fietser

Hoe zou het zijn als Kovalainen het in de VS en Brazilie WEL erg goed zou doen in de Lotus! Wat zegt dat dan over de prestaties van Raikkonen en Grosjean? Toegegeven, het is speculatie, maar niet onmogelijk.

gloudiesaurus

Citaat van: Fietser op 14 november 2013 - 14:31:13
Hoe zou het zijn als Kovalainen het in de VS en Brazilie WEL erg goed zou doen in de Lotus! Wat zegt dat dan over de prestaties van Raikkonen en Grosjean? Toegegeven, het is speculatie, maar niet onmogelijk.

We zullen zien, ik ben benieuwd. Makkelijk wordt het niet!
Maar voor Giedo van der Garde is hij de grootste bedreiging in mijn ogen en dit helpt allemaal niet mee.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 12:54:41
Citaat van: Matthijs op 14 november 2013 - 11:31:43
Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 09:56:18Ook Fisichella, die in 2009 het hele jaar al in de Force India had gezeten, kon met moeite de Ferrari lekker rondsturen.
Het was ook gelijk de doodsteek voor zijn carrière. Was hij bij Force India gebleven dan hadden we hem wellicht ook in 2010 nog op de grid gezien.
Ik geef zowel Hülkenberg als Schumacher groot gelijk dat ze niet in de Lotus stappen. Want het is zeer aannemelijk dat welke invaller dan ook significant langzamer dan Grosjean en Raikkonen zal zijn. Slecht voor je reputatie. Niet voor Kovalainen, want die heeft niks te verliezen.

Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 09:56:18Aan de ene kant is het wel mooi dat Heikki gaat rijden, straks verknalt-ie het voor zichzelf.
Het wordt voor Giedo vd Garde in beide gevallen negatief. Presteert Kovalainen boven verwachting dan is de kans extra groot dat hij zijn stoeltje bij Caterham verliest. Presteert Kovalainen opvallend slecht, tja hoe goed zijn de coureurs van Caterham dan dat ze net zo traag zijn?

Dat laatste is natuurlijk totaal niet eerlijk. Kovalainen kent de Caterham (veel) beter dan de huidige Lotus.

Sinds wanneer is de F1 eerlijk dan?  ;D

NielsD

Citaat van: Kootje op 14 november 2013 - 17:06:08
Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 12:54:41
Citaat van: Matthijs op 14 november 2013 - 11:31:43
Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 09:56:18Ook Fisichella, die in 2009 het hele jaar al in de Force India had gezeten, kon met moeite de Ferrari lekker rondsturen.
Het was ook gelijk de doodsteek voor zijn carrière. Was hij bij Force India gebleven dan hadden we hem wellicht ook in 2010 nog op de grid gezien.
Ik geef zowel Hülkenberg als Schumacher groot gelijk dat ze niet in de Lotus stappen. Want het is zeer aannemelijk dat welke invaller dan ook significant langzamer dan Grosjean en Raikkonen zal zijn. Slecht voor je reputatie. Niet voor Kovalainen, want die heeft niks te verliezen.

Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 09:56:18Aan de ene kant is het wel mooi dat Heikki gaat rijden, straks verknalt-ie het voor zichzelf.
Het wordt voor Giedo vd Garde in beide gevallen negatief. Presteert Kovalainen boven verwachting dan is de kans extra groot dat hij zijn stoeltje bij Caterham verliest. Presteert Kovalainen opvallend slecht, tja hoe goed zijn de coureurs van Caterham dan dat ze net zo traag zijn?

Dat laatste is natuurlijk totaal niet eerlijk. Kovalainen kent de Caterham (veel) beter dan de huidige Lotus.

Sinds wanneer is de F1 eerlijk dan?  ;D

Sinds Singapore 2008 :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Ondanks dat het nooit mijn keuze zou zijn geweest vind ik het wel leuk voor Heikki. Mag hem wel.

0634

Citaat van: Edwin90 op 13 november 2013 - 23:48:14
Villeneuve kon in 2004 ook niks maken in de Renault. Halverwege instappen is zo verrekte moeilijk, weinig coureurs die dat goed heeft gedaan.
Mika Salo deed het ooit prima. Herbert ook.

0634

Citaat van: Matthijs op 14 november 2013 - 11:31:43
Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 09:56:18Ook Fisichella, die in 2009 het hele jaar al in de Force India had gezeten, kon met moeite de Ferrari lekker rondsturen.
Het was ook gelijk de doodsteek voor zijn carrière. Was hij bij Force India gebleven dan hadden we hem wellicht ook in 2010 nog op de grid gezien.
Ik geef zowel Hülkenberg als Schumacher groot gelijk dat ze niet in de Lotus stappen. Want het is zeer aannemelijk dat welke invaller dan ook significant langzamer dan Grosjean en Raikkonen zal zijn. Slecht voor je reputatie. Niet voor Kovalainen, want die heeft niks te verliezen.


Ik denk dat Kovalainen heel wat meer te verliezen heeft dan de al gestopte Schumacher. Rijdt hij nu niet goed, is zijn carriere voorbij.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 14 november 2013 - 17:43:11
Citaat van: Matthijs op 14 november 2013 - 11:31:43
Citaat van: NielsD op 14 november 2013 - 09:56:18Ook Fisichella, die in 2009 het hele jaar al in de Force India had gezeten, kon met moeite de Ferrari lekker rondsturen.
Het was ook gelijk de doodsteek voor zijn carrière. Was hij bij Force India gebleven dan hadden we hem wellicht ook in 2010 nog op de grid gezien.
Ik geef zowel Hülkenberg als Schumacher groot gelijk dat ze niet in de Lotus stappen. Want het is zeer aannemelijk dat welke invaller dan ook significant langzamer dan Grosjean en Raikkonen zal zijn. Slecht voor je reputatie. Niet voor Kovalainen, want die heeft niks te verliezen.


Ik denk dat Kovalainen heel wat meer te verliezen heeft dan de al gestopte Schumacher. Rijdt hij nu niet goed, is zijn carriere voorbij.

True, daarom had ik het wel gaaf gevonden als Schumacher het had geaccepteerd.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

He! Over grappen gesproken..Ik mis die soms flauwe tweets van Lotus? Zijn ze daarmee gekapt?

KVDracer

Mss heeft Heikki hier wel een goede keus gemaakt. Dat hij slechter zal presteren dan Grosjean is normaal, iedereen in de F1 zal het hiermee wel eens zijn. Maar stel dat ze bij Lotus WEL tevreden zijn met zijn prestaties en hem voor volgend jaar een contract aanbieden , dan is dit in Hulkenberg zijn nadeel, want waar moet hij dan nog naartoe.

Maikel0230

Het blijft vandaag plaatjes regenen op Twitter

Will Buxton had een speciaal cadeau voor Vettel.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Kovalainen verdient een nieuwe kans in mijn ogen. Heeft in de Caterham genoeg laten zien om een stapje naar een beter te team te wagen.
Hij heeft niets te verliezen natuurlijk. 2 races te gaan, een meer dan goei stuurtje tussen zijn handen en een kans om je te laten zien. Wie niet waagt...

Citaat van: Maikel0230 op 14 november 2013 - 16:20:02
Nice! Pas toegevoegd op Google street view



Mijn rondetijd 4min37.145sec, mijn laptop was blijkbaar niet goed afgesteld voor deze race.