Abu Dhabi: "Alonso onbestraft. Terecht of niet?"

Gestart door Franky R., 03 november 2013 - 19:48:01

« vorige - volgende »

Zou jij Alonso hebben gestraft voor zijn move op Vergne?

Ja zeker. Alonso perste zijn auto ertussen
14 (60.9%)
Wel een tijdstraf, maar geen DT
0 (0%)
Nee, Alonso vermeed een crash
9 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 13 november 2013 - 19:48:01

0634

Verge rijdt op de baan, Alonso op de pit exit. Hij kon liften, en had dat moeten doen, maar deed dat niet. Vergne deed daar helemaal niks fout. Die reed op de baan en gewoon op de racelijn.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 20:42:20
Verge rijdt op de baan, Alonso op de pit exit. Hij kon liften, en had dat moeten doen, maar deed dat niet. Vergne deed daar helemaal niks fout. Die reed op de baan en gewoon op de racelijn.

Dat wil ik maar zeggen...!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Vernge rijd in race trim Alonso voegt in.Dus had Alonso ruimte moeten laten imho.

0634

Normale verkeersregels. Vergne kwam nog van rechts ook ;)!

Arthur

Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 20:57:18
Normale verkeersregels. Vergne kwam nog van rechts ook ;)!

En Alonso gaf geen richting aan... [zelfs daar is hij niet voor gestraft... op zijn minst een stop&go]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

en nu is vergne nu ook aan het zeveren. Hij zegt dat alonso daar niks verkeerds deed, en dat hij gewoon een zwaar ongeval heeft vermeden. Vergne moet dus nog veel leren blijkbaar. Men mag niemand inhalen buiten het circuit, en dat heeft alonso wel gedaan

NielsD

Citaat van: robbert op 03 november 2013 - 20:59:50
en nu is vergne nu ook aan het zeveren. Hij zegt dat alonso daar niks verkeerds deed, en dat hij gewoon een zwaar ongeval heeft vermeden. Vergne moet dus nog veel leren blijkbaar. Men mag niemand inhalen buiten het circuit, en dat heeft alonso wel gedaan

Vergne doet dit soort situaties altijd makkelijk af. Toen Schumacher vorig jaar in Singapore achterop hem knalde na die SC, gaf Vergne Michael hem ook een schouderklopje en toen was het klaar. Beetje ballen tonen, ook al is het een grootheid.

Ja, Alonso is een grootheid! ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Al vond ik het de mooiste actie vd race, ja ... zelfs mooier dan Massa's move op Hammi, was deze zeer zeker niet in de haak. Alonso verliet hier duidelijk de baan en dat mag nu eenmaal niet. Een straf was doon ook niet alleen terecht geweest, maar eigenlijk ook noodzakelijk gezien het feit dat anderen hier eerder wel voor bestraft zijn.

0634

Ik vond die van Hulkenberg tussen de twee STR-en door eigenlijk de fraaiste actie...


Jozef

#25
Ik heb nog steeds geen beelden gevonden van het incident. Iemand? :(

Edit:

Wat nou "hij had plaats moeten laten". ::) Vergne reed er gewoon voor toen hij die lijn begon af te knijpen dus dat is zijn goed recht, Alonso had gewoon moeten liften. Onbegrijpelijke beslissing van de stewards.

0634

Eigenlijk gewoon een schandalig beslissing. Zo vaak hebben we voor dit soort dingen straffen gezien, en nu ineens weer niet. Valt gewoon niet uit te leggen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 06:33:58
Eigenlijk gewoon een schandalig beslissing. Zo vaak hebben we voor dit soort dingen straffen gezien, en nu ineens weer niet. Valt gewoon niet uit te leggen.

alonso heeft daar goeie vrienden zeker bij de fia ::)

Gerard

Toch wel grappig dit..

Eerst stratft de FIA veel te veel en nu straffen ze niet waar iedereen vindt dat het wel had gemoeten ;D

Tis ook nie gauw goed he... ;)

Sabai

Dat is juist de grap! Vroeger werd er ook niet zoveel gestraft. Kan me beelden herinneren waar Schumacher de pits uitkwam en iemand gewoon van de baan reed.En er werd geeneens wat van gezegd.