Abu Dhabi: "Alonso onbestraft. Terecht of niet?"

Gestart door Franky R., 03 november 2013 - 19:48:01

« vorige - volgende »

Zou jij Alonso hebben gestraft voor zijn move op Vergne?

Ja zeker. Alonso perste zijn auto ertussen
14 (60.9%)
Wel een tijdstraf, maar geen DT
0 (0%)
Nee, Alonso vermeed een crash
9 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 13 november 2013 - 19:48:01

0634

#75
Jullie doen net of hij wild op Vd Garde dook, maar hij had gewoon ruimte aan de binnenkant en die ruimte verdween ineens. Daarmee wil ik Giedo allesbehalve de schuld geven hoor, maar dit is gewoon iets wat gebeurt in de drukte. Kimi reed niet eens meer achteraan toen het gebeurde, getuige de Marussia die er langs duikt.


Kootje

Dat Kimi dit bewust deed vind ik sowieso flauwekul. Op zich zouy het kunnen hoor, maar dat is niet des Kimi's. Die zou eerder gewoon niet rijden imo, dan in bocht 1 zichzelf elimineren.

0634


Franky R.

Citaat van: Wings op 09 november 2013 - 09:44:15
Citaat van: Breaktest op 07 november 2013 - 13:23:48
Da's nu net mijn punt: Voor Kimi was er geen melee. Hij startte achteraan, zat niet klem, hoefde niet met naasten of achterliggers rekening te houden, er was alleen de voorligger.

Deze mening deel ik evenals de bovenstaande. Had wel het idee dat Kimi het er op aan liet komen en was dan ook niet verbaasd. Slachtoffer van startdrukte gaat hier niet op nee.


Maar ik zei voor de race al dat Kimi wellicht niet zou starten. Toen hij toch van start ging, ging ik ervan uit dat hij er voor de volle 100% tegenaan zou gaan.


Ik ken hem niet persoonlijk, maar lijkt mij Kimi TE eigengereid om zich in de auto te dwingen...


En hij wil de laatste GP's ook rijden, ook al speelt Lotus een spelletje [mijn mening] met hem. Kim is nog wel gemotiveerd, maar rijdt nu gewoon voor zichzelf, ipv het team. Net als Massa eigenlijk...

0634

Lotus speelt geen spelletje. Gewoon geen geld.

En Kimi crasht niet express. Gewoon een foutje.

Jullie zijn wel achterdochtige types hier he ;D.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 17:49:19
Lotus speelt geen spelletje. Gewoon geen geld.

En Kimi crasht niet express. Gewoon een foutje.

Jullie zijn wel achterdochtige types hier he ;D .


Ik heb niet gezegd dat hij opzettelijk crashte, maar ik meen wel dat Lotus een spelletje speelt. Immers werd Kimi voor de GP van Abu Dhabi weggezet als een graaier. En dat 'terwijl hij al rijk genoeg' zou zijn...


Nergens voor nodig, IMHO...Dus daarom vind ik dat Lotus een [media]spelletje met Kimi speelt. Waarom is die Iceman ook zo boos geworden? Of stel Kimi zich aan? Ik denk het niet, hoor!

0634

Citaat van: Franky R. op 09 november 2013 - 18:05:22
Ik heb niet gezegd dat hij opzettelijk crashte, maar ik meen wel dat Lotus een spelletje speelt. Immers werd Kimi voor de GP van Abu Dhabi weggezet als een graaier. En dat 'terwijl hij al rijk genoeg' zou zijn...
Volgens mij zeiden ze dat ze liever het 'gewone' personeel betaalden met het geld dát ze hadden ipv Kimi die al miljonair is. Vanuit sociaal oogpunt, vind ik dat volkomen te begrijpen.

CitaatNergens voor nodig, IMHO...Dus daarom vind ik dat Lotus een [media]spelletje met Kimi speelt. Waarom is die Iceman ook zo boos geworden? Of stel Kimi zich aan? Ik denk het niet, hoor!
Hij krijgt zijn geld niet, daarom is hij boos. Hij is nou eenmaal iemand die erg gesteld is op geld. En het is ook irritant als je je geld niet krijgt, dat snap ik best. Alleen Lotus zit natuurlijk ook in een netelige situatie.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 18:10:49
Citaat van: Franky R. op 09 november 2013 - 18:05:22
Ik heb niet gezegd dat hij opzettelijk crashte, maar ik meen wel dat Lotus een spelletje speelt. Immers werd Kimi voor de GP van Abu Dhabi weggezet als een graaier. En dat 'terwijl hij al rijk genoeg' zou zijn...
Volgens mij zeiden ze dat ze liever het 'gewone' personeel betaalden met het geld dát ze hadden ipv Kimi die al miljonair is. Vanuit sociaal oogpunt, vind ik dat volkomen te begrijpen.

CitaatNergens voor nodig, IMHO...Dus daarom vind ik dat Lotus een [media]spelletje met Kimi speelt. Waarom is die Iceman ook zo boos geworden? Of stel Kimi zich aan? Ik denk het niet, hoor!
Hij krijgt zijn geld niet, daarom is hij boos. Hij is nou eenmaal iemand die erg gesteld is op geld. En het is ook irritant als je je geld niet krijgt, dat snap ik best. Alleen Lotus zit natuurlijk ook in een netelige situatie.

En dat is een van de redenen dat Kimi vertrekt, geen geld is geen salaris en geen winnende auto in 2014....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

En zal hijeen winnende auto in 2014 hebben? Dat is nog niet zeker  ;)

T.Nuvolari

So? Hij zal in ieder geval zeker zijn dat z'n centen op tijd komen, er genoeg geld is en er geen verhalen van mogelijke overnames of investeerders de ronde zullen doen. Veel minder afleiding dus. Als hij zich nog onder het commerciële heeft weten te lullen bij de contractbesprekingen is het helemaal ok voor hem.

Wings

Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 17:49:19
Lotus speelt geen spelletje. Gewoon geen geld.

En Kimi crasht niet express. Gewoon een foutje.

Jullie zijn wel achterdochtige types hier he ;D.

Niemand zegt dat hij express crasht maar hij liet het er wel op aankomen.

Wings

Citaat van: Jeroen op 09 november 2013 - 12:17:07
Jullie doen net of hij wild op Vd Garde dook, maar hij had gewoon ruimte aan de binnenkant en die ruimte verdween ineens. Daarmee wil ik Giedo allesbehalve de schuld geven hoor, maar dit is gewoon iets wat gebeurt in de drukte. Kimi reed niet eens meer achteraan toen het gebeurde, getuige de Marussia die er langs duikt.



De YouTube-titel is alles zeggend: "Kimi Raikkonen Crashed into Giedo Van Der Garde." Duidelijker kan haast niet. Kimi is slim en ervaren genoeg zijn Lotus daar niet te laten staan. Hij zit er onvoldoende naast en weigert een tel te liften. In mijn beleving een vrij eenvoudig rekensommetje. Bovendien door menig één ook voorspeld.

0634

Je kijkt naar de titel, ik kijk naar het filmpje. Gewoon een startongeval, helemaal niks raars aan. Je ziet hoe krap het is. Je ziet dat hij gewoon in een gat zit, dat gewoon verdwijnt.

Volgens voorspelling zijn wij vorig jaar op 21 december met planeet en al vernietigd. Gewoon lekker vasthouden aan gekke theorieen en voorspellingen en beelden negeren. Top.

Arthur

Duidelijk is nu dat Kimi klaar is in 2013 ivm zijn rugoperatie. Laatste 2 races laat hij lopen...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Jeroen op 10 november 2013 - 10:36:16
Je kijkt naar de titel, ik kijk naar het filmpje. Gewoon een startongeval, helemaal niks raars aan. Je ziet hoe krap het is. Je ziet dat hij gewoon in een gat zit, dat gewoon verdwijnt.

De titel is tekenend voor de inhoud natuurlijk dus sta ik niet alleen in die denkwijze.

CitaatVolgens voorspelling zijn wij vorig jaar op 21 december met planeet en al vernietigd. Gewoon lekker vasthouden aan gekke theorieen en voorspellingen en beelden negeren. Top.

Ik negeer geen beelden, sterker nog, ik oordeel enkel en alleen op de beelden. Laat het idee dat jouw visie de enige juiste is nu eens varen. Je kunt het ook wel eens mis hebben. En soms is er geen gelijk en kunnen de afwijkende visies prima naast elkaar leven. Iemand anders toedichten beelden te negeren vind ik dan ook niet tof gezien we beiden geen beelden negeren maar er anders tegenaan kijken. In mijn optiek zat Kimi er onvoldoende naast om die positie op te eisen en rijdt tegen de linker achterkant aan van Giedo die recht heeft op de racelijn.