Au Dhabi: Man van de race

Gestart door 0634, 03 november 2013 - 15:51:52

« vorige - volgende »

Wie vond je de beste?

Vettel
11 (73.3%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Grosjean
1 (6.7%)
Alonso
1 (6.7%)
Di Resta
1 (6.7%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
1 (6.7%)
Perez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Arthur

Citaat van: Enzo op 03 november 2013 - 22:35:20
Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 22:33:51
Citaat van: Enzo op 03 november 2013 - 22:01:12

Nou, dat ben ik toch niet met je eens. Vettel was toch wel weer buitenaards vandaag t.o.v. bijvoorbeeld Webber in hetzelfde materiaal.
Eigenlijk was het vandaag de dag van de tweede rijders, Massa, Rosberg en Perez hebben alle drie een betere race gereden dan hun wereldkampioen teamgenoten.

Geldt niet voor Webber, maar ook niet voor Massa. Vond uiteindelijk Alonso toch weer beter. Massa kan dat soort dagen toch niet vaak omzetten in goede resultaten helaas.
Tja, wellicht heb je gelijk. Of nee, natuurlijk heb je gelijk Jeroen... ;D
Maar Massa deed lekker mee voor zijn doen, onder druk komt hij tot leven.

In de kijker rijden voor Massa met het ook op een zitje voor 2014. Maar verder was hij vandaag zeker positief aanwezig!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Je kan er natuurlijk wel je vraagtekens bijzetten dat hij dát nodig heeft om goed te rijden als potentiele teambaas zijnde. Blijkbaar is het dus een motivatie-issue.

Gerard

Als ik dan toch iemand moet noemen, dan Giedo maar
Die reed een puike race!
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_maakt_indruk/

T.Nuvolari

Vettel. Niets tegen in te brengen.

Fietser

Vettel, net zoals voorgaande races (ook al sprongen soms de prestaties van anderen meer in het oog). De Duitser was ook in Abu Dhabi een klasse apart. Naast hem deden m.i. Rosberg, Grosjean, Massa en Perez ook goed van zich spreken. Di Resta natuurlijk ook, maar dat had vooral met zijn bandenstrategie en -management te maken - ook een kunst, maar mij spreekt het niet zo aan.

Een terzijde: Grosjean, Massa en Perez doen sterren als resp. Raikkonen, Alonso en Button de laatste tijd aardig verbleken. Leuk!

Sabai

Massa en Perez hebben 1 race goed gereden pffff. Een dag zon maakt nog geen zomer.

Jozef

In India reed Pérez Button ook volledig naar huis hoor. Maar verder heeft hij Button nog niet zo vaak kunnen verslaan.

0634

Maar hij heeft wel vaker goede races gereden. Vind het een alleszins acceptabel jaar voor hem. Niet groots, maar acceptabel. Zeker gezien de lastige en teleurstellend wagen die hij had/heeft.

janke

Ik vond Di Resta eindelijk weer eens een strakke race rijden. Geen fouten, snelheid en vooral goede stops.
Some things are too important to be left in the past.

Fietser

Citaat van: Jeroen op 05 november 2013 - 17:50:38
Maar hij heeft wel vaker goede races gereden. Vind het een alleszins acceptabel jaar voor hem. Niet groots, maar acceptabel. Zeker gezien de lastige en teleurstellend wagen die hij had/heeft.

Helemaal mee eens.