Round 17: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit

Gestart door Maikel0230, 28 oktober 2013 - 11:52:12

« vorige - volgende »

De kampioen is bekend maar kan iemand anders hem nog verslaan dit seizoen?

Vettel
8 (53.3%)
Webber
3 (20%)
Alonso
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
2 (13.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
2 (13.3%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

SDG

Citaat van: robbert op 04 november 2013 - 11:07:40
Hopelijk doet hij dat niet iedere keer of er wordt daar dan nog kritiek op gegeven, zoals bij het tonen van zijn vinger

Binnenkort krijgt hij ook nog een boete omdat hij zijn wijsvinger opsteekt, let maar op. :P

0634

Gaat ook veel te ver natuurlijk, zo'n vinger.

Wings

Citaat van: Franky R. op 03 november 2013 - 19:27:30
http://www.gppits.net/magazine/abu_dhabi_tegen_beter_weten_in/


En over Massa...jammer dat hij nu pas snelheid toont. En het niet bestraffen van Alonso. Totaal beschamend, idd. >:( >:( >:(

Massa toont nu pas snelheid omdat hij nu in de gelegenheid wordt gesteld. Of denk je dat Massa spontaan een sprong voorwaarts heeft gemaakt?

Franky R.

Citaat van: Wings op 04 november 2013 - 18:04:09
Citaat van: Franky R. op 03 november 2013 - 19:27:30
http://www.gppits.net/magazine/abu_dhabi_tegen_beter_weten_in/


En over Massa...jammer dat hij nu pas snelheid toont. En het niet bestraffen van Alonso. Totaal beschamend, idd. >:( >:( >:(

Massa toont nu pas snelheid omdat hij nu in de gelegenheid wordt gesteld. Of denk je dat Massa spontaan een sprong voorwaarts heeft gemaakt?


Ik geef je een naam als hint....Jarno Trulli... ;)

0634

Citaat van: Wings op 04 november 2013 - 18:04:09
Citaat van: Franky R. op 03 november 2013 - 19:27:30
http://www.gppits.net/magazine/abu_dhabi_tegen_beter_weten_in/


En over Massa...jammer dat hij nu pas snelheid toont. En het niet bestraffen van Alonso. Totaal beschamend, idd. >:( >:( >:(

Massa toont nu pas snelheid omdat hij nu in de gelegenheid wordt gesteld. Of denk je dat Massa spontaan een sprong voorwaarts heeft gemaakt?

De gelegenheid is nooit minder geweest. Hij heeft al die tijd in een Ferrari gereden hoor.

Hij rijdt nu voor zijn carriere, net als vorig jaar rond deze tijd. Blijkbaar heeft hij die extra drive nodig om te presteren.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 18:32:28
Citaat van: Wings op 04 november 2013 - 18:04:09
Citaat van: Franky R. op 03 november 2013 - 19:27:30
http://www.gppits.net/magazine/abu_dhabi_tegen_beter_weten_in/


En over Massa...jammer dat hij nu pas snelheid toont. En het niet bestraffen van Alonso. Totaal beschamend, idd. >:( >:( >:(

Massa toont nu pas snelheid omdat hij nu in de gelegenheid wordt gesteld. Of denk je dat Massa spontaan een sprong voorwaarts heeft gemaakt?

De gelegenheid is nooit minder geweest. Hij heeft al die tijd in een Ferrari gereden hoor.

Hij rijdt nu voor zijn carriere, net als vorig jaar rond deze tijd. Blijkbaar heeft hij die extra drive nodig om te presteren.

En dat is niet genoeg om voor een topteam te rijden. Net zoals even extra blokken om over te kunnen naar het volgende schooljaar met de hakken over de sloot.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 18:32:28
De gelegenheid is nooit minder geweest. Hij heeft al die tijd in een Ferrari gereden hoor.

Klopt. Alleen mag hij onderdelen testen en data verzamelen terwijl Alonso dan al aan een set-up werkt. Dan kun je wel dezelfde Ferrari hebben maar de situatie is anders. Ik had van jou toch wel meer dan deze one-liner verwacht.

CitaatHij rijdt nu voor zijn carriere, net als vorig jaar rond deze tijd. Blijkbaar heeft hij die extra drive nodig om te presteren.

Na de bekendmaking van zijn vertrek heeft Massa aangegeven niet meer in dienst te rijden van Ferrari en voor eigen succes te gaan. Nu er niks meer te halen valt zal Ferrari hem daarin niet belemmeren en prompt volgen prestaties. De filosofie van Ferrari is geen groot geheim. Irvine en Barrichello zijn hier duidelijk over geweest en datzelfde zien we nu bij Massa ook gebeuren. Ik blijf verbaasd dat mensen nog steeds geloven dat het toeval is dat Massa ineens snel rijdt zodra Ferrari het seizoen afsluit.

Sabai

Zo goed doet hij nou ook niet vind ik. Het enigste verschil is dat hij niet meer opzij gaat voor Alonso. Voor de rest knudde P8 met een Ferrari.

Arthur

Citaat van: Wings op 04 november 2013 - 18:58:04
Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 18:32:28
De gelegenheid is nooit minder geweest. Hij heeft al die tijd in een Ferrari gereden hoor.

Klopt. Alleen mag hij onderdelen testen en data verzamelen terwijl Alonso dan al aan een set-up werkt. Dan kun je wel dezelfde Ferrari hebben maar de situatie is anders. Ik had van jou toch wel meer dan deze one-liner verwacht.

CitaatHij rijdt nu voor zijn carriere, net als vorig jaar rond deze tijd. Blijkbaar heeft hij die extra drive nodig om te presteren.

Na de bekendmaking van zijn vertrek heeft Massa aangegeven niet meer in dienst te rijden van Ferrari en voor eigen succes te gaan. Nu er niks meer te halen valt zal Ferrari hem daarin niet belemmeren en prompt volgen prestaties. De filosofie van Ferrari is geen groot geheim. Irvine en Barrichello zijn hier duidelijk over geweest en datzelfde zien we nu bij Massa ook gebeuren. Ik blijf verbaasd dat mensen nog steeds geloven dat het toeval is dat Massa ineens snel rijdt zodra Ferrari het seizoen afsluit.

Tja, dan moet je je afvragen of je wel voor zo'n team wilt rijden. Lijkt mij dat het plezier dan snel verdwenen is. Maar goed, blijkbaar is die kleur van dusdanig belang dat men voor die optie kiest...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ook ik kan mij niet van de indruk onttrekken dat het geen invloed heeft gehad op zijn prestatie. Massa is gewoon klaar bij Ferrari.

0634

Citaat van: Wings op 04 november 2013 - 18:58:04
Klopt. Alleen mag hij onderdelen testen en data verzamelen terwijl Alonso dan al aan een set-up werkt. Dan kun je wel dezelfde Ferrari hebben maar de situatie is anders. Ik had van jou toch wel meer dan deze one-liner verwacht.
[/quote]
Hou toch op met die gekkigheid steeds. Massa rijdt gewoon in een prima wagen, en krijgt ongetwijfeld gelegenheid aan setups en dergelijke te werken. Mocht jij beweren van niet, zie ik daar graag een bron van. Alonso zal verder best voordelen hebben, dat heeft hij ook zelfstandig afgedwongen, maar dat verklaard geenszins waarom Massa 9 van de 10 keer zover achter Alonso rijdt als dat hij al jaren doet.

Of ben jij soms van mening dat Barrichello inderdaad Schumacher zou hebben verslagen als hij gelijke behandeling had gekregen in die jaren?

Maikel0230

Simpel Massa ≠ Alonso en Massa pre 2009 ≠  Massa post 2009

Maak het niet moeilijker dan het is mensen ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 19:16:14
Hou toch op met die gekkigheid steeds.

Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb.

CitaatMassa rijdt gewoon in een prima wagen, en krijgt ongetwijfeld gelegenheid aan setups en dergelijke te werken. Mocht jij beweren van niet, zie ik daar graag een bron van.

Dat beweer ik niet. Alleen kan Massa niet net als een Alonso van de meet af aan werken aan de set-up en verricht hij testwerk. Dat heb ik eerder al geplaatst maar bij deze nog eens: http://www.formule1.nl/nieuws/detail/ferrari-massa-is-een-aanwinst-voor-elk-team/

Lijkt me niet dat je aan de inhoud wilt tornen.

CitaatAlonso zal verder best voordelen hebben, dat heeft hij ook zelfstandig afgedwongen, maar dat verklaard geenszins waarom Massa 9 van de 10 keer zover achter Alonso rijdt als dat hij al jaren doet.

Zeker heeft Alonso dat afgedwongen. No doubt about it. Verder zeg ik dat dit het contrast vergroot. Niet dat het verklaart waarom Alonso de snellere was.

CitaatOf ben jij soms van mening dat Barrichello inderdaad Schumacher zou hebben verslagen als hij gelijke behandeling had gekregen in die jaren?

Nee. Wel dat ze geen gelijke behandeling krijgen [wat je dus met mij eens bent] waardoor het contrast groter wordt.

0634

Citaat van: Wings op 04 november 2013 - 19:40:36
Dat beweer ik niet. Alleen kan Massa niet net als een Alonso van de meet af aan werken aan de set-up en verricht hij testwerk. Dat heb ik eerder al geplaatst maar bij deze nog eens: http://www.formule1.nl/nieuws/detail/ferrari-massa-is-een-aanwinst-voor-elk-team/

Daar staat helemaal niks. Wat is je punt? Dat Massa wel eens onderdelen test? Wat een ontboezeming zeg! Ik zeg: Wikileaks!

Wings