Round 17: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit

Gestart door Maikel0230, 28 oktober 2013 - 11:52:12

« vorige - volgende »

De kampioen is bekend maar kan iemand anders hem nog verslaan dit seizoen?

Vettel
8 (53.3%)
Webber
3 (20%)
Alonso
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
2 (13.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
2 (13.3%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Enzo

Citaat van: Arthur op 03 november 2013 - 16:09:13
Raikkonen was er letterlijk en figuurlijk klaar mee. Die was snel vertrokken... Vraag me nog steeds af of hij de laatste races afwerkt.

En volgens geruchten zou Webber die laatste races ook niet meer doen?

Oja, waar heb je dat gehoord?

Franky R.

Citaat van: Arthur op 03 november 2013 - 16:09:13
Raikkonen was er letterlijk en figuurlijk klaar mee. Die was snel vertrokken... Vraag me nog steeds af of hij de laatste races afwerkt.

En volgens geruchten zou Webber die laatste races ook niet meer doen?


Kimi zie ik niet meer rijden, als Lotus en Genii Capital zich blijven gedragen als de afgelopen dagen. Kimi werd nog net niet weggezet als graaier... >:(

Sabai

Citaat van: Enzo op 03 november 2013 - 16:04:35
Da baan is sowieso niet echt goed voor inhalen, van mij mag het van de kalender af.

Vorig jaar hadden we wel een hele leuke race hier.Dus voor mij hoeft deze niet weg. Ook veel publiek en mooie sfeer daar. Ze moeten alleen het drs aanpassen.

Arthur

Citaat van: Enzo op 03 november 2013 - 16:14:34
Citaat van: Arthur op 03 november 2013 - 16:09:13
Raikkonen was er letterlijk en figuurlijk klaar mee. Die was snel vertrokken... Vraag me nog steeds af of hij de laatste races afwerkt.

En volgens geruchten zou Webber die laatste races ook niet meer doen?

Oja, waar heb je dat gehoord?

Gerucht volgens commentator RTL
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Enzo op 03 november 2013 - 16:14:34
Citaat van: Arthur op 03 november 2013 - 16:09:13
Raikkonen was er letterlijk en figuurlijk klaar mee. Die was snel vertrokken... Vraag me nog steeds af of hij de laatste races afwerkt.

En volgens geruchten zou Webber die laatste races ook niet meer doen?

Oja, waar heb je dat gehoord?
Ongetwijfeld ergens, want het wordt in ieder geval ontkend:
http://www.dailytelegraph.com.au/sport/motor-sport/red-bull-toro-rosso-deny-plans-to-replace-mark-webber-with-daniel-ricciardo-for-final-two-f1-races/story-fni2fu5z-1226751036493

Sabai

Citaat van: Franky R. op 03 november 2013 - 16:15:32
Citaat van: Arthur op 03 november 2013 - 16:09:13
Raikkonen was er letterlijk en figuurlijk klaar mee. Die was snel vertrokken... Vraag me nog steeds af of hij de laatste races afwerkt.

En volgens geruchten zou Webber die laatste races ook niet meer doen?


Kimi zie ik niet meer rijden, als Lotus en Genii Capital zich blijven gedragen als de afgelopen dagen. Kimi werd nog net niet weggezet als graaier... >:(

Ik kan er weinig over zeggen.Ik vind alleen dat Kimi zich hier weer van zijb slechte kant laat zien.Vraag me af of ze zich bij Ferrari niet achter hun oren krabben. Neem Hulk die pakt het imo een stuk tactischer aan.Net als Grosjean die waarschijnlijk ook geen salaris heeft ontvangen. Het lijkt me overigens ook logisch dat bonussen aan het einde van het seizoen word betaald en niet tijdens.

Jozef

Verschil is dat Kimi toch al een contract met een ander team op zak heeft voor 2014. Hij hoeft dus geen enkele goodwill te tonen t.o.v. Lotus, indien hij daar geen zin in heeft. Bij Hülkenberg is dat wel anders, die weet nog niets eens of hij wel elders terecht kan. Misschien moet hij zelfs bij Sauber blijven als hij een stoeltje wil, en dan moet je dus echt niet je baas gaan schoppen.

Volgens Autosport is er trouwens wel een overeenkomst tussen Kimi en Lotus om de betalingsachterstand aan te pakken en Kimi wel de laatste twee races te laten rijden. http://www.autosport.com/news/report.php/id/111095


Sabai

#143
Citaat van: Fabian op 03 november 2013 - 17:15:49
http://www.gppits.net/nieuws/actie_alonso_blijft_onbestraft/

Ik vind dat de wedstrijdleiding hier weer laat zien hoe wisselvallig ze in hun straffen zijn.

Jozef

Mag ik opnieuw zo vervelend zijn en om de bron van dit bericht vragen? Ik vind het nergens anders terug en ook op de site van de FIA is nog geen beslissing van de stewards bekendgemaakt.

Fabian

Citaat van: Jozef op 03 november 2013 - 17:33:37
Mag ik opnieuw zo vervelend zijn en om de bron van dit bericht vragen? Ik vind het nergens anders terug en ook op de site van de FIA is nog geen beslissing van de stewards bekendgemaakt.
Een hele hoop journalisten op Twitter. Onder andere Jenny Gow van de BBC. En andere sites melden het nu ook, alleen wij waren net wat sneller en scherper op de eerste berichtgeving vanuit Abu Dhabi

Jehoentelaar


Jozef

Citaat van: Fabian op 03 november 2013 - 17:57:39
Citaat van: Jozef op 03 november 2013 - 17:33:37
Mag ik opnieuw zo vervelend zijn en om de bron van dit bericht vragen? Ik vind het nergens anders terug en ook op de site van de FIA is nog geen beslissing van de stewards bekendgemaakt.
Een hele hoop journalisten op Twitter. Onder andere Jenny Gow van de BBC. En andere sites melden het nu ook, alleen wij waren net wat sneller en scherper op de eerste berichtgeving vanuit Abu Dhabi

OK helder, dankjewel. Op de site van de FIA is nog steeds niks gepubliceerd. ::)

Fabian

Citaat van: Jozef op 03 november 2013 - 18:15:57
Citaat van: Fabian op 03 november 2013 - 17:57:39
Citaat van: Jozef op 03 november 2013 - 17:33:37
Mag ik opnieuw zo vervelend zijn en om de bron van dit bericht vragen? Ik vind het nergens anders terug en ook op de site van de FIA is nog geen beslissing van de stewards bekendgemaakt.
Een hele hoop journalisten op Twitter. Onder andere Jenny Gow van de BBC. En andere sites melden het nu ook, alleen wij waren net wat sneller en scherper op de eerste berichtgeving vanuit Abu Dhabi

OK helder, dankjewel. Op de site van de FIA is nog steeds niks gepubliceerd. ::)
Alstublieft. Misschien moet ik maar voor de FIA gaan werken. Geen verkeerd job lijkt me hahaa.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel