Round 17: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit

Gestart door Maikel0230, 28 oktober 2013 - 11:52:12

« vorige - volgende »

De kampioen is bekend maar kan iemand anders hem nog verslaan dit seizoen?

Vettel
8 (53.3%)
Webber
3 (20%)
Alonso
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
2 (13.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
2 (13.3%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

0634



lieven


Franky R.

Citaat van: lieven op 03 november 2013 - 14:30:25
En Kimi is al weg van het circuit :p :D
Die is thuis voor het vallen van de finishvlag.... :P

0634

Wat een draak van een circuit is het toch... en een draak van een race ook.

0634

Wie o wie zal dit winnen vandaag? Ik heb echt geen idee...

Sabai

In het middenveld zijn er wel gevechten. Alleen zijn deze meer banden gerelateerd wat het weer kunstmatig maakt net als het drs hier. Gaap!

0634

Echt alleen maar DRS. Meer inhalen kan ook nauwelijks op deze baan.

0634

Wat zeiken die kneuzen op tv nou? Dat kan toch niet wat Alonso doet, gewoon buiten de baan inhalen! GEwoon een DT hoor, niks moois aan.

Edwin90

Nou, dat was geloof ik één van de saaiste dit jaar? Er werd nog wat ingehaald met DRS inderdaad maar daar heb je het dan wel mee gehad.

0634

En DRS kan best helpen van tijd tot tijd, maar dit was echt alleen maar inhalen door DRS. En dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me.

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 03 november 2013 - 15:53:09
En DRS kan best helpen van tijd tot tijd, maar dit was echt alleen maar inhalen door DRS. En dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me.

Mee eens, op het eerste rechte stuk was het een drama. Op het tweede rechte stuk ging het nog wel.

Enzo

Da baan is sowieso niet echt goed voor inhalen, van mij mag het van de kalender af.

Enzo

Wel een indrukwekkende Schumachereske prestatie van Vettel weer vandaag, nog een paar laps en hij had het hele veld op een ronde gezet.

Arthur

Raikkonen was er letterlijk en figuurlijk klaar mee. Die was snel vertrokken... Vraag me nog steeds af of hij de laatste races afwerkt.

En volgens geruchten zou Webber die laatste races ook niet meer doen?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel