Round 17: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit

Gestart door Maikel0230, 28 oktober 2013 - 11:52:12

« vorige - volgende »

De kampioen is bekend maar kan iemand anders hem nog verslaan dit seizoen?

Vettel
8 (53.3%)
Webber
3 (20%)
Alonso
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
2 (13.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
2 (13.3%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Enzo

#90
Citaat van: Arthur op 02 november 2013 - 16:27:33
Citaat van: Enzo op 02 november 2013 - 16:17:11
Citaat van: Fabian op 02 november 2013 - 16:07:25
Citaat van: Enzo op 02 november 2013 - 15:52:03
Hoe zit het trouwens met de regel dat ze niet buiten de lijn mochten in de laatste bocht. De FIA gaf dit nog in het bijzonder aan voor dit weekend, maar geeft er vervolgens geen navolging op.
Zag Massa, Rosberg en nog een paar andere toch flink buiten de lijn rijden...
Dan zullen ze het wel goedkeuren.

Tja, slaat weer helemaal nergens op als ze eerst deze statement uitbrengen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/110995

Als we Brundle moeten geloven is voor de quali duidelijk afgesproken dat de laatste bocht voor de finish binnen de lijnen gereden moet worden.

Buiten de lijnen is met 4 wielen er overheen. Dat heb ik vandaag niet gezien. Niets aan de hand dus.

Dan heb je niet goed gekeken, op Sky gaf Davidson zelfs wat slomo voorbeelden. Hier het bewijs van Rosberg en Hamilton, maar ik weet zeker dat Massa ook buiten de lijnen kwam.



Jozef

Morgen krijgen ze niet alleen een zonsondergang tijdens de race, die zon zal ook nog eens gedeeltelijk verduisterd zijn. Iemand een idee of dat ooit al gebeurd is, zonsverduistering tijdens een race? :)

robbert

ja overwinning zal dus weer voor vettel zijn. Webber zal weer een technisch probleem krijgen of zal weer op een slechtere strategie staan dan vettel. De 3de plaats zal voor 1van de mercedessen zijn

Enzo


Franky R.

Citaat van: Enzo op 02 november 2013 - 17:51:20
Oei, Kimi's Lotus is afgekeurd.... :o




En weer de auto van Kimi!
Zal hij daardoor zijn P5 verliezen? Ik vind het niet eens slordig mee, maar gewoon onachtzaamheid, IMHO...

Enzo

#95
Nou ja, misschien was er iets kapot gegaan aan de ophanging van de t-tray tijdens de quali?
Kimi is terug naar de oude spec lotus met korte wielbasis, de Aero op deze auto zou niet nieuw moeten zijn.

De bovenste is de oude T-tray waar Kimi nu op afgekeurd wordt, de onderste is de nieuwe spec waar Grosjean mee rijdt.

gloudiesaurus

Ai ai  ben benieuwd wat dit voor consequenties gaat hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 02 november 2013 - 18:13:04
Ai ai  ben benieuwd wat dit voor consequenties gaat hebben...


Eerder bij Grosjean in Hongarije, kon men de onschuld dmv data aantonen. Ik verwacht hier hetzelfde, want Abu Dhabi is een circuit waar er vol over de kerbs wordt gerost...Zie ook de gebroken draagarm van Hamilton.


http://www.gppits.net/nieuws/gebroken_draagarm_voor_hamilton/

Gerard

What the F.. Kimi Nast de laatste plek verwezen... Bastards

Enzo


Arthur

Vrees dat Kimi pissed is... Kan nog mooi worden of in tranen eindigen!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 02 november 2013 - 19:59:48
Vrees dat Kimi pissed is... Kan nog mooi worden of in tranen eindigen!!!
Of hij gaat niet eens van start... :o

Arthur

Citaat van: Enzo op 02 november 2013 - 16:30:30
Citaat van: Arthur op 02 november 2013 - 16:27:33
Citaat van: Enzo op 02 november 2013 - 16:17:11
Citaat van: Fabian op 02 november 2013 - 16:07:25
Citaat van: Enzo op 02 november 2013 - 15:52:03
Hoe zit het trouwens met de regel dat ze niet buiten de lijn mochten in de laatste bocht. De FIA gaf dit nog in het bijzonder aan voor dit weekend, maar geeft er vervolgens geen navolging op.
Zag Massa, Rosberg en nog een paar andere toch flink buiten de lijn rijden...
Dan zullen ze het wel goedkeuren.

Tja, slaat weer helemaal nergens op als ze eerst deze statement uitbrengen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/110995

Als we Brundle moeten geloven is voor de quali duidelijk afgesproken dat de laatste bocht voor de finish binnen de lijnen gereden moet worden.

Buiten de lijnen is met 4 wielen er overheen. Dat heb ik vandaag niet gezien. Niets aan de hand dus.

Dan heb je niet goed gekeken, op Sky gaf Davidson zelfs wat slomo voorbeelden. Hier het bewijs van Rosberg en Hamilton, maar ik weet zeker dat Massa ook buiten de lijnen kwam.




Maar ligt de lijn aan de binnen- of buitenkant van de kerbs? Volgens mij aan de buitenkant en dan is er niets aan het handje!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Klopt. Volgens mij is de tweede lijn pas de lijn die de buitenkant aangeeft.

Anders waren ze ook echt wel bestraft. Daar letten de stewards juist altijd goed op.

Enzo

De binnenkant is de lijn waar het om gaat. Maar inmiddels is duidelijk dat de FIA geen actie gaat ondernemen. Lekkere leiding weer...