India: wat vond je ervan

Gestart door 0634, 27 oktober 2013 - 12:06:46

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
2 (10.5%)
7
8 (42.1%)
6
8 (42.1%)
5
1 (5.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

0634

Niet bijzonder. ook niet heel slecht. Zesje.

Wings

Dankzij de Vettel-show een 6.

Jozef

Wou een 4 geven, heb er nog een 5 van gemaakt idd vanwege Vettels showtje op het einde, waar we over 20 jaar nog naar gaan kijken op Youtube.

Ben na ronde 34 gestopt met kijken, alleen de laatste paar ronden was het weer een beetje boeiend omdat Kimi's banden op waren. Dat betekent dat 40% van de race absoluut waardeloos was dus meer dan een 6 geven kan echt niet. :P

Enzo

Heb het een 8 gegeven. Met name de lading van de wedstrijd door de ontknoping van het kampioenschap en de mooie races van Vettel en Grosjean maakte het zo.
Ook Massa krijgt een eervolle vermelding, het scheelde weinig of hij stond op het podium.

Maar wat me vooral aanstond was het feit dat de medium banden zo lekker race-baar waren. Je kon echt zien dat er voluit gereden werd, tot op zekere hoogte.

Jehoentelaar

6. Aantal leuke dingetjes gezien, maar overall was het weinig.

SDG

Zeven. Gewoon om dat ik de race van vorig jaar een zes gaf en ik deze van dit jaar beter vond. Dus ben ik wel verplicht van een hoger cijfer te geven.

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12256.msg341277.html#msg341277

0634

Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:07:21
Heb het een 8 gegeven. Met name de lading van de wedstrijd door de ontknoping van het kampioenschap en de mooie races van Vettel en Grosjean maakte het zo.
Ook Massa krijgt een eervolle vermelding, het scheelde weinig of hij stond op het podium.

Maar wat me vooral aanstond was het feit dat de medium banden zo lekker race-baar waren. Je kon echt zien dat er voluit gereden werd, tot op zekere hoogte.

Stond de ontknoping van het WK dan niet al vast voor jou?

Enzo

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 13:26:19
Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:07:21
Heb het een 8 gegeven. Met name de lading van de wedstrijd door de ontknoping van het kampioenschap en de mooie races van Vettel en Grosjean maakte het zo.
Ook Massa krijgt een eervolle vermelding, het scheelde weinig of hij stond op het podium.

Maar wat me vooral aanstond was het feit dat de medium banden zo lekker race-baar waren. Je kon echt zien dat er voluit gereden werd, tot op zekere hoogte.

Stond de ontknoping van het WK dan niet al vast voor jou?

Jawel, maar het is een gigantische ontlading waar ik graag even bij stil sta. Het is gewoon een mooi en bijzonder moment uit de F1 geschiedenis.

Super Seb

Een 7, geen hele spectaculaire dingen maar wel de ontknoping en een schitterende race van Grosjean. En wat een kippenvel bij de beelden na afloop, oprechte ontlading en een feest met de fans, prachtig!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:28:24
Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 13:26:19
Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:07:21
Heb het een 8 gegeven. Met name de lading van de wedstrijd door de ontknoping van het kampioenschap en de mooie races van Vettel en Grosjean maakte het zo.
Ook Massa krijgt een eervolle vermelding, het scheelde weinig of hij stond op het podium.

Maar wat me vooral aanstond was het feit dat de medium banden zo lekker race-baar waren. Je kon echt zien dat er voluit gereden werd, tot op zekere hoogte.

Stond de ontknoping van het WK dan niet al vast voor jou?

Jawel, maar het is een gigantische ontlading waar ik graag even bij stil sta. Het is gewoon een mooi en bijzonder moment uit de F1 geschiedenis.

Daar heb je wel gelijk in. Maar omdat het weinig heroisch was vond ik de ontlading voor mij persoonlijk wel meevallen.

Niets te nadele overigens van RBR en Vettel trouwens, die hebben dat enorme klasseverschil eigenhandig afgedwongen.

0634

Citaat van: Super Seb op 27 oktober 2013 - 13:31:38
Een 7, geen hele spectaculaire dingen maar wel de ontknoping en een schitterende race van Grosjean. En wat een kippenvel bij de beelden na afloop, oprechte ontlading en een feest met de fans, prachtig!

Vooral de blijheid was inderdaad mooi. Oprechte vreugde en niet iets van 'ja hoor, we winnen alweer.' Alsof ze nog nooit iets gewonnen hebben, zo stonden ze daar. Chapeau.

Fabian

6je door de show van Vettel op het einde. Voor de rest was het niet heel spectaculair. Af en toe leuke acties.

SDG

Citaat van: Super Seb op 27 oktober 2013 - 13:31:38
Een 7, geen hele spectaculaire dingen maar wel de ontknoping en een schitterende race van Grosjean. En wat een kippenvel bij de beelden na afloop, oprechte ontlading en een feest met de fans, prachtig!

Het werd even tijd. Ik begon die afgunstige fluitconcerten van de laatste tijd stilaan een beetje beu te worden.

Enzo

Citaat van: SDG op 27 oktober 2013 - 14:04:43
Citaat van: Super Seb op 27 oktober 2013 - 13:31:38
Een 7, geen hele spectaculaire dingen maar wel de ontknoping en een schitterende race van Grosjean. En wat een kippenvel bij de beelden na afloop, oprechte ontlading en een feest met de fans, prachtig!

Het werd even tijd. Ik begon die afgunstige fluitconcerten van de laatste tijd stilaan een beetje beu te worden.
Anders ik wel, het was gewoon gĂȘnant disrespectfull aan het worden.

Edwin90

Iemand die je vijf minuten geleden nog vermaakte met een complete show van donuts en handschoenen gooien fluit je dan ook niet zo snel uit.  ;)