Round 16: Indian Grand Prix, Buddh International Circuit

Gestart door Maikel0230, 16 oktober 2013 - 19:22:52

« vorige - volgende »

Wie zal dit jaar het respect mogen ontvangen van de Indische F1 fans?

Vettel
14 (77.8%)
Webber
0 (0%)
Alonso
1 (5.6%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
1 (5.6%)
Grosjean
2 (11.1%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Jozef

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 17:39:54
Citaat van: Fietser op 27 oktober 2013 - 13:37:41
Ik kan me voorstellen dat Ferrari zich ernstig begint af te vragen of ze wel de juiste Lotus-coureur hebben vastgelegd...
Idem. Veel meer toekomst. En gezien de laatste races, zelfde niveau. Ontwikkeld zich uitstekend. Grosjean had die plek ook verdiend, maar Ferrari kiest voor een naam. Zonde ook voor ons als fans. Een nieuwe jonge rijder in een topwagen (naast Ricciardo) zou leuk zijn geweest.

Ik maakte in een andere topic al dezelfde opmerking als Fietser, maar ik ben het er niet mee eens dat dit zonde is voor ons als fans. Ik kan juist niet wachten om Fernando en Kimi in dezelfde auto te zien. Ik denk dat het (misschien) een foute keuze is van Ferrari, maar ik vind het prima zo. :)

0634


Matthijs

Even oprechte vraag: waarom vinden de meeste fans het zo leuk om te kijken hoe iemand donuts draait? Vind er geen moer aan namelijk. Dit jaar in Assen zou Coulthard een demo geven in de Red Bull. Ik hoopte dat hij het ronderecord zou verbreken, maar nee hoor alleen maar van die suffe donuts. Teleurstellend.

Wel mooi dat Vettel het publiek geeft wat ze mooi vinden!

NielsD

Citaat van: Matthijs op 28 oktober 2013 - 11:59:33
Even oprechte vraag: waarom vinden de meeste fans het zo leuk om te kijken hoe iemand donuts draait? Vind er geen moer aan namelijk. Dit jaar in Assen zou Coulthard een demo geven in de Red Bull. Ik hoopte dat hij het ronderecord zou verbreken, maar nee hoor alleen maar van die suffe donuts. Teleurstellend.

Wel mooi dat Vettel het publiek geeft wat ze mooi vinden!

Is toch vet man: de herrie, de geur...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: Edwin90 op 27 oktober 2013 - 16:12:59
Te zielig voor woorden dat coureurs het publiek niet meer mogen vermaken. Ik kan me voorstellen dat je niet wil dat elke coureur in de uitloopronde dat ding in de rondte gooit. Maar een winnaar of een wereldkampioen op het lege rechte stuk voor de hoofdtribune....wat Vettel deed is alleen maar goed voor de sport. Mensen willen dit zien. India kan dit soort extratjes helemaal wel gebruiken.

De Formule 1 wordt nog maar wat verder in een keurslijf gegoten. Steek je arm in de lucht na het passeren van de geblokte vlag, rijd onmiddellijk naar de pits, glimlach voor de camera's, neem de beker in ontvangst, geef een politiek correct antwoord op de vragen die door Martin, David of Eddie gesteld worden, zorg er voor dat niemand's mooie pak nat wordt bij het champagne spuiten en spreek zeker geen vierletterwoorden uit. Op zulke momenten zou je gewoon heimwee krijgen naar de tijd waarin James Hunt het gewoon bestond om de podiumceremonie te boycotten...

Maikel0230

Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat hij het Publiek wil vermaken en zijn titel vieren maar ik denk dat de FIA het hem gewoon kwalijk genomen heeft dat hij na zijn uitloopronde opnieuw het rechte stuk is opgedraaid, wat tegen het strikte protocol is van Parc fermé, ik snap de FIA wel, ze willen gewoon geen gezeik met andere teams die dan mogenlijk een klacht kunnen neerleggen. Je weet immers niet of er gewicht is toegevoegd aan die wagen of niet (niet dat ik wil insinueren dat men zich daar nog mee bezig houd bij RB!!). Het weggooien van zijn handschoenen, daar heeft men ook een probleem van gemaakt want die moeten meegewogen worden als je naar het podium gaat. Ook daar had bijvoorbeeld andere coureurs een probleem van kunnen maken.

Allemaal pietlullig natuurlijk en de FIA had gelijk hem op het matje te roepen maar stuur de jongen dan naar buiten met een waarschuwing hé, de FIA is echt een stelletje verzuurde partypoopers aan het worden zeg.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Dergelijke regeltjes zouden er in de eerste plaats sowieso niet moeten zijn. Als je alle emotie uit de sport verwijdert blijft er heel weinig tastbaars over voor de fans.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 28 oktober 2013 - 12:24:51
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat hij het Publiek wil vermaken en zijn titel vieren maar ik denk dat de FIA het hem gewoon kwalijk genomen heeft dat hij na zijn uitloopronde opnieuw het rechte stuk is opgedraaid, wat tegen het strikte protocol is van Parc fermé, ik snap de FIA wel, ze willen gewoon geen gezeik met andere teams die dan mogenlijk een klacht kunnen neerleggen. Je weet immers niet of er gewicht is toegevoegd aan die wagen of niet (niet dat ik wil insinueren dat men zich daar nog mee bezig houd bij RB!!). Het weggooien van zijn handschoenen, daar heeft men ook een probleem van gemaakt want die moeten meegewogen worden als je naar het podium gaat. Ook daar had bijvoorbeeld andere coureurs een probleem van kunnen maken.

Allemaal pietlullig natuurlijk en de FIA had gelijk hem op het matje te roepen maar stuur de jongen dan naar buiten met een waarschuwing hé, de FIA is echt een stelletje verzuurde partypoopers aan het worden zeg.




Allemaal waar, maar toch gek dat dat soort dingen niet eens meewegen in de NASCAR of Indycar. Toch ook tweee topcompetities.


Nee, de FIA heeft hier wel een punt...maar maakt de sport weer belachelijk. Net als dat gedoe over 'shit' en 'fuck' op het podium... ::) ::) ::)

rafael25




Enzo

Las laatst weer een respectloze tweet van Hamilton waarin hij zei dat Alonso het veel beter had gedaan in de Red Bull dan Vettel de afgelopen jaren.
Alweer zo'n slappe opmerking van Hamilton waarmee hij Vettel weer eens te kakken probeert te zetten.
Citaat"But what is clear to me is that if Fernando (Alonso) had been in that car ... he would be far beyond where Vettel is now. He would have won even more easily,"
Hamilton is een zuur en jaloers mannetje en hij kan maar niet verkroppen dat andere succesvoller zijn dan hij, niet sjiek en niet netjes van de Brit. Zoiets zeg je niet nadat je concurrent zich voor de vierde maal heeft bewezen.

robbert

Citaat van: Enzo op 29 oktober 2013 - 10:29:10
Las laatst weer een respectloze tweet van Hamilton waarin hij zei dat Alonso het veel beter had gedaan in de Red Bull dan Vettel de afgelopen jaren.
Alweer zo'n slappe opmerking van Hamilton waarmee hij Vettel weer eens te kakken probeert te zetten.
Citaat"But what is clear to me is that if Fernando (Alonso) had been in that car ... he would be far beyond where Vettel is now. He would have won even more easily,"
Hamilton is een zuur en jaloers mannetje en hij kan maar niet verkroppen dat andere succesvoller zijn dan hij, niet sjiek en niet netjes van de Brit. Zoiets zeg je niet nadat je concurrent zich voor de vierde maal heeft bewezen.
inderdaad. Dat hij maar eerst naar zichzelf kijkt. Vettel heeft 4 titels en hamilton ma 1

rafael25

Citaat van: robbert op 29 oktober 2013 - 11:05:29
Citaat van: Enzo op 29 oktober 2013 - 10:29:10
Las laatst weer een respectloze tweet van Hamilton waarin hij zei dat Alonso het veel beter had gedaan in de Red Bull dan Vettel de afgelopen jaren.
Alweer zo'n slappe opmerking van Hamilton waarmee hij Vettel weer eens te kakken probeert te zetten.
Citaat"But what is clear to me is that if Fernando (Alonso) had been in that car ... he would be far beyond where Vettel is now. He would have won even more easily,"
Hamilton is een zuur en jaloers mannetje en hij kan maar niet verkroppen dat andere succesvoller zijn dan hij, niet sjiek en niet netjes van de Brit. Zoiets zeg je niet nadat je concurrent zich voor de vierde maal heeft bewezen.
inderdaad. Dat hij maar eerst naar zichzelf kijkt. Vettel heeft 4 titels en hamilton ma 1

tijd dat vettel zich nu ook gaat bewijzen in een mindere auto ijken of hij dan ook zo geniaal kan zijn als alonso (2012) en schumacher in het begin bij ferrari

Sabai

Ik wil Vettel ook wel in een andere auto zien .Maar bewijzen hoeft hij zich zeker niet meer.En de vergelijking dat Alonso zoveel beter is vind ik ook maar onzin.En je moet ook niet vergeten Alonso zit op zijn top qua ontwikkeling en leeftijd. Vettel is pas 26 en is nu al imho gelijk aan Alonso en zal waarschijnlijk nog beter worden de komende jaren.