The battle: Fernando vs Kimi

Gestart door Wings, 08 oktober 2013 - 18:11:45

« vorige - volgende »

Wie wordt de winnaar in het onderlinge duel?

Fernando Alonso
26 (74.3%)
Kimi Räikkönen
9 (25.7%)

Totaal aantal stemmen: 28



Edwin90

Dat is een bericht van 3-7. En het gaat over na 2015. Weinig nieuws dus.

Wings


0634

Hans Anders belde nog. Vroeg waar je bleef.

( ;D)

Wings


Arthur

Idd oud nieuws... MAAR... Ik denk dat hij na dit seizoen de helm al aan de kapstok hangt!!! Niet normaal toch weer vandaag...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Arthur op 26 juli 2014 - 19:51:16
Idd oud nieuws... MAAR... Ik denk dat hij na dit seizoen de helm al aan de kapstok hangt!!! Niet normaal toch weer vandaag...
Nee, volgend jaar maakt hij sowieso af, in een artikel verklaarde hij dat Ferrari voor Volgend jaar een auto gaat maken die Kimi meer ligt.

Arthur

Citaat van: F1fan2987 op 26 juli 2014 - 21:44:22
Citaat van: Arthur op 26 juli 2014 - 19:51:16
Idd oud nieuws... MAAR... Ik denk dat hij na dit seizoen de helm al aan de kapstok hangt!!! Niet normaal toch weer vandaag...
Nee, volgend jaar maakt hij sowieso af, in een artikel verklaarde hij dat Ferrari voor Volgend jaar een auto gaat maken die Kimi meer ligt.

Tja, met weer afkopen contract word je als Ferrari natuurlijk echt belachelijk....!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Deutsche gründlichkeit hé

Maar even serieus, totdat Schumi op het F1 platform verscheen had Duitsland maar een belabberd parcours afgelegd op vlak van F1.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Naja, Mercedes, Von Tripps, Bellof. Tja, veel tragedie vooral. Met alledrie liep het dramatisch af maar het talent was er absoluut wel.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2014 - 00:17:05
Naja, Mercedes, Von Tripps, Bellof. Tja, veel tragedie vooral. Met alledrie liep het dramatisch af maar het talent was er absoluut wel.

Absoluut, zou niet durven dat te ontkennen maar als ik bijvoorbeeld lees over teams zoals Rial en Zakspeed aan het eind van de jaren 80 dan was Duitsland nergens op vlak van F1. Een Duitse coureur gaf toen nog gewoon toe op TV dat niemand in Duitsland het ook maar een bal kon schelen, heb zo het gevoel dat het opnieuw die richting in gaat met de Duitsers, ondanks het succes.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE


Wings


Kootje