The battle: Fernando vs Kimi

Gestart door Wings, 08 oktober 2013 - 18:11:45

« vorige - volgende »

Wie wordt de winnaar in het onderlinge duel?

Fernando Alonso
26 (74.3%)
Kimi Räikkönen
9 (25.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

Wings

Overigens, Tuesday, je levert wel kritiek dat ik de knuppel in het hoenderhok gooi, maar het onderwerp heeft wel bestaansrecht zo te lezen. ;D ;D

Tuesday

Citaat van: Wings op 21 juli 2014 - 21:42:35
Overigens, Tuesday, je levert wel kritiek dat ik de knuppel in het hoenderhok gooi, maar het onderwerp heeft wel bestaansrecht zo te lezen. ;D ;D
is dat zo? pure verspilling van tijd, het gaat ook nergens over. k ga er voorlopig ook niet meer met jou over in discussie. Wanneer komen Massa, Button en andere coureurs op jouw weegschaal (of hakblok?) te liggen? of voldoet verder iedereen aan de verwachtingen?

Wings

Massa valt me behoorlijk tegen en Button gaat wel eigenlijk. Of ik let er te min op.

Tuesday

Citaat van: Wings op 21 juli 2014 - 22:04:58
Massa valt me behoorlijk tegen en Button gaat wel eigenlijk. Of ik let er te min op.
dat was de vraag niet ;)

0634


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 juli 2014 - 23:13:02
Vettel dan?
och gut, heb ik weer wat verkeerds gezegd??
Vettel is al uitvoerig besproken, ook door Wings volgens mij. Het gaat mij erom dat het wel heel selectief gebeurd allemaal. Kimi moet er elke week aan geloven, maar over Massa hoor je Wings niet, terwijl hij ook niet aan de verwachtingen voldoet. En laat dat laatste nou net zijn waar het Wings enkel alleen om gaat (zegt ie). Ik geloof er niks van.

Wings

Oké, maar dit hadden we al gehad dacht ik zo? Laten we ons beperken tot de inhoud en niet waarom ik een rijder bekritiseer. Want zelfs al mag ik Kimi niet is het mijn goed recht om kritiek te uiten. Bovendien zeg ik niet meer dan dat ik mij afvraag of Kimi überhaupt zin heeft om op deze manier verder te fietsen en lees ik zo links en rechts exact dezelfde uitspraken. Kennelijk zien anderen toch meer dan jij wilt toegeven. Maar als jij niet verder komt dan 'jij mag Kimi niet' vind ik dat kleinzerig en bovendien jammer voor de sfeer en op het forum. Richt je tot het onderwerp en niet tot de man.

Wings

Citaat van: Tuesday op 21 juli 2014 - 21:59:14
k ga er voorlopig ook niet meer met jou over in discussie.

Prima toch? Doe dat dan ook niet.

robbert

jongens, val elkaar toch niet persoonlijk aan over een eigen mening. Is dat hier zo moeilijk? Je kan er zomaar iemand heel diep mee kwetsen met grote gevolgen. En ja, ik spreek uit ervaring, je kan ermee iemand diep in de put duwen

Tuesday

Citaat van: Wings op 22 juli 2014 - 05:26:19
Oké, maar dit hadden we al gehad dacht ik zo? Laten we ons beperken tot de inhoud en niet waarom ik een rijder bekritiseer. Want zelfs al mag ik Kimi niet is het mijn goed recht om kritiek te uiten. Bovendien zeg ik niet meer dan dat ik mij afvraag of Kimi überhaupt zin heeft om op deze manier verder te fietsen en lees ik zo links en rechts exact dezelfde uitspraken. Kennelijk zien anderen toch meer dan jij wilt toegeven. Maar als jij niet verder komt dan 'jij mag Kimi niet' vind ik dat kleinzerig en bovendien jammer voor de sfeer en op het forum. Richt je tot het onderwerp en niet tot de man.
ach ik speel niet op de man, ik reageer alleen op wat je hier zegt, over kleinzerig gesproken zeg. Dat Kimi slecht presteert, daar zijn we t allemaal over eens, maar als jij de discussie begint met dat ie zo snel mogelijk weg moet, dan mogen we best vraagtekens plaatsen bij jouw intenties. Daarnaast heb ik problemen met de eenzijdigheid waarmee je het probleem bekijkt.
Maar goed, ik ben zo dom om daar nog op in te gaan ook.

Tuesday

Citaat van: Wings op 22 juli 2014 - 05:27:01
Citaat van: Tuesday op 21 juli 2014 - 21:59:14
k ga er voorlopig ook niet meer met jou over in discussie.

Prima toch? Doe dat dan ook niet.
tot nou toe gaat het goed. Gelukkig is de rest van het forum al zo slim om er niet op in te gaan.

Wings

Citaat van: Tuesday op 22 juli 2014 - 07:32:38
ach ik speel niet op de man, ik reageer alleen op wat je hier zegt, over kleinzerig gesproken zeg. Dat Kimi slecht presteert, daar zijn we t allemaal over eens, maar als jij de discussie begint met dat ie zo snel mogelijk weg moet, dan mogen we best vraagtekens plaatsen bij jouw intenties.

Dus is het wel op de man. Zeker omdat je het na 5-6 pagina's het nog steeds hebt over de intenties en niet over het onderwerp zelf. Dat bewijs je met deze post weer. 

CitaatDaarnaast heb ik problemen met de eenzijdigheid waarmee je het probleem bekijkt.

Ik bekijk het niet eenzijdig. Lees mijn postings maar eens goed door. De feiten die ik benoem, dus de achterstand in kwalificaties, het onderling puntenverschil, de afstand in races, de fouten die Kimi maakt zijn allen gebaseerd op feiten. Dat ik er wat van vind en dat projecteer is mijn goed recht.
CitaatMaar goed, ik ben zo dom om daar nog op in te gaan ook.

Dat ben ik met je eens.

Tuesday

Citaat van: Wings op 22 juli 2014 - 14:19:09
Citaat van: Tuesday op 22 juli 2014 - 07:32:38
ach ik speel niet op de man, ik reageer alleen op wat je hier zegt, over kleinzerig gesproken zeg. Dat Kimi slecht presteert, daar zijn we t allemaal over eens, maar als jij de discussie begint met dat ie zo snel mogelijk weg moet, dan mogen we best vraagtekens plaatsen bij jouw intenties.

Dus is het wel op de man. Zeker omdat je het na 5-6 pagina's het nog steeds hebt over de intenties en niet over het onderwerp zelf. Dat bewijs je met deze post weer. 
Dan zou iemand zn mening aanvallen ook op de man zijn. Als je bewust loopt te chargeren, dan kun je er op wachten dat men aan je intenties gaat twijfelen. Uiteraard zul je t opnieuw ontkennen, maar ik zeg gewoon eerlijk hoe ik het zie. Dat heeft verder weinig te maken met op de man spelen.
Ik heb je verder nooit persoonlijk aangevallen, k heb ook niet gezegd dat je poep praat (om jouw woorden te gebruiken) oid.

Wings

Iemands uitspraken als onzin wegzetten of roepen dat het nergens op slaat en schrijven het irritant te vinden als iemand (herhaaldelijk) kritiek plaatst getuigd anders niet van goed inhoudelijk in dialoog willen gaan. Ik vind dat -vooral het laatste- zelfs onbeschoft. Maar goed, zoals ik eerder al schreef, als ik Kimi wil bekritiseren dan doe ik dat. Of jij dat nu tof vind of niet, heb ik geen boodschap aan, en of ik kimi nu leuk vind of niet, verandert weinig aan de feiten die ik opsom. En over de onderbouwing die ik aanvoer wil ik het hebben, niet over wat anderen er van vinden dat ik het onderwerp aansnijdt. Dat boeit me niks en daarvoor zit ik niet op een forum. En daar laat ik het bij.

Tuesday

Citaat van: Wings op 22 juli 2014 - 15:13:27
Iemands uitspraken als onzin wegzetten of roepen dat het nergens op slaat en schrijven het irritant te vinden als iemand (herhaaldelijk) kritiek plaatst getuigd anders niet van goed inhoudelijk in dialoog willen gaan. Ik vind dat -vooral het laatste- zelfs onbeschoft. Maar goed, zoals ik eerder al schreef, als ik Kimi wil bekritiseren dan doe ik dat. Of jij dat nu tof vind of niet, heb ik geen boodschap aan, en of ik kimi nu leuk vind of niet, verandert weinig aan de feiten die ik opsom. En over de onderbouwing die ik aanvoer wil ik het hebben, niet over wat anderen er van vinden dat ik het onderwerp aansnijdt. Dat boeit me niks en daarvoor zit ik niet op een forum. En daar laat ik het bij.
die slachtofferrol van jou kennen we inmiddels wel, das ook elke keer hetzelfde zeg. Ik zal proberen om me niet meer tot deze discussie te laten verleiden. Inhoudelijk is het idd lastig discussieren, want Kimi wordt altijd voorgetrokken en Massa altijd achtergesteld. Dat verhaal kennen we inmiddels ook wel. En mijn kant van het verhaal is inmiddels ook wel duidelijk dus misschien moeten we dit het forum maar niet verder aan doen.