The battle: Fernando vs Kimi

Gestart door Wings, 08 oktober 2013 - 18:11:45

« vorige - volgende »

Wie wordt de winnaar in het onderlinge duel?

Fernando Alonso
26 (74.3%)
Kimi Räikkönen
9 (25.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

Enzo

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 21:57:39
Citaat van: Enzo op 20 april 2014 - 21:15:24

Geleuter? Ik geef niks minder dan mijn mening...
Als jij niet kan inschatten dat de huidige auto's wisselvallig presteren door alle nieuwe technologie, dan heb ik je verkeerd ingeschat Jeroen. Maar ik blijf bij me standpunt dat het veel te vroeg is voor een vergelijk en dat het in twijfel trekken van Vettel eerder een onderhuidse wens is van sommige ipv een rationele overweging. Ik zou bijna spreken van een vertoning van de standaard antipathie tegen succesvolle Duitsers, zoals sommige dat ook bij Schumacher lieten zien.

Feit is dat het allemaal geleuter is. Want Ricciardo heeft ook een auto conform de nieuwe regelgeving. En Alonso ook. En de rest van het veld ook.

Nou maakt het me verder niet uit hoor, dat jij dat vindt, of een ander, maar posts zoals wat je nu weer zegt over 'als jij dat niet kan inschatten', met een godvergeten hautaine houding van de rest is simpel en wie wat zegt over Vettel snapt er niks van, dat ben ik zat.

Jij mag dat argument hanteren, ík hanteer andere argumenten. Dat maakt mij geen idioot die jou blijkbaar tegenvalt. Hoe kom je ineens zo arrogant, Enzo? Waar slaan dat soort teksten op?

Overigens heeft het niks met Duitsers te maken. Ik vind Vettel een wereldcoureur, die net zo goed is als Alonso. Heb dat ook vaak genoeg gezegd. Daar doen een paar mindere races voor mij ook niks aan af.

Nah ja, zolang je mijn post als geleuter af doet zal het nooit een vriendelijk gesprek worden.

Daarnaast heb ik helemaal geen moeite met kritiek op Vettel, echter vind ik wel dat hij te makkelijk word afgeserveerd door sommige en dat op basis van een handjevol halfbakken slappe races in auto's die onvoorspelbaar wisselvallig presteren. Het loterij gehalte is wederom best groot, waardoor een vergelijk tussen teamgenoten op dit moment nagenoeg zinloos is.

0634

@Tuesday: Daar is niks mis mee, zoals ik al zei. Dat is een prima argument waar je in kunt geloven of niet. Er is pas iets mis mee als andere argumenten als worden afgedaan als 'je kan door de autos geen vergelijk maken', 'het valt me van je tegen' of 'bashen'.

Maar Tuesday, never mind. Laten we het gezellig houden (sorry, ik heb het nu even ongezellig gemaakt, maar ik ben geirriteerd dat ik hier tussen de regels door voor een halve mongool wordt uitgemaakt (overigens was dat zeker niet door jou)) en doorgaan over F1.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 22:17:05
@Tuesday: Daar is niks mis mee, zoals ik al zei. Dat is een prima argument waar je in kunt geloven of niet. Er is pas iets mis mee als andere argumenten als worden afgedaan als 'je kan door de autos geen vergelijk maken', 'het valt me van je tegen' of 'bashen'.

Maar Tuesday, never mind. Laten we het gezellig houden (sorry, ik heb het nu even ongezellig gemaakt, maar ik ben geirriteerd dat ik hier tussen de regels door voor een halve mongool wordt uitgemaakt (overigens was dat zeker niet door jou)) en doorgaan over F1.
ok, ik heb het niet allemaal gelezen, maar ik heb sterk het idee dat je wat mensen door elkaar haalt. Ik heb vandaag volgens mij niks gezegd over de rijkwaliteiten van Vettel.

Jehoentelaar

Laten we dan vandaag maar concluderen dat de mensen van de Pits de situatie bij Ferrari aardig wisten in te schatten tot nu toe. :)

Enzo

@Jeroen, ik denk dat ik me excuus moet aanbieden. Na het teruglezen van ons gesprek zie ik dat ik her en der niet even handig ben geweest in me bewoording.
Hoewel ik het over het onderwerp oneens ben met je mening, had ik niet opmerkingen moeten plaatsen als "dit valt me van je tegen" etc.

Sorry dude, dat had ik beter moeten doen...
Wellicht toch een biertje teveel vandaag... ;D


0634

Citaat van: Enzo op 20 april 2014 - 22:52:16
@Jeroen, ik denk dat ik me excuus moet aanbieden. Na het teruglezen van ons gesprek zie ik dat ik her en der niet even handig ben geweest in me bewoording.
Hoewel ik het over het onderwerp oneens ben met je mening, had ik niet opmerkingen moeten plaatsen als "dit valt me van je tegen" etc.

Sorry dude, dat had ik beter moeten doen...
Wellicht toch een biertje teveel vandaag... ;D

Maakt niet uit Enzo. Ik reageerde ook te fel, enigszins al getrickerd door eerdere opmerkingen her en der.


Gerard

REspect voor enzo en jeroen! Niet laten escaleren
Top... :)

Tuesday

Citaat van: Gerard op 20 april 2014 - 23:05:24
REspect voor enzo en jeroen! Niet laten escaleren
Top... :)
Ik zie Enzo echt alleen maar inhoudelijk reageren. En dan toch zn excuses aanbieden, dat zou eigenlijk niet moeten.

0634

Zo'n opmerking als jij nu maakt, terwijl alles weer rustig is, dát zou niet moeten.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 23:18:23
Zo'n opmerking als jij nu maakt, terwijl alles weer rustig is, dát zou niet moeten.
nee, eigenlijk niet, maar je scheerde eerder mij en Enzo al over één kam inzake Vettel en plakte daar allerlei subjectieve termen aan terwijl zowel Enzo al ik het gewoon inhoudelijk hielden. Moet ik nou ook mn excuses aan gaan bieden dan?

ik had dat al eerder aangehaald, maar daar reageer je niet op.

Enzo

Citaat van: Tuesday op 20 april 2014 - 23:10:47
Citaat van: Gerard op 20 april 2014 - 23:05:24
REspect voor enzo en jeroen! Niet laten escaleren
Top... :)
Ik zie Enzo echt alleen maar inhoudelijk reageren. En dan toch zn excuses aanbieden, dat zou eigenlijk niet moeten.

Ik ken Jeroen toch al enige tijd (lees: jaren) en dit is niet de manier waarop wij normaal een discussie voeren.
Zaken als "ik had je anders ingeschat" of 'dit valt me van je tegen" voegt inhoudelijk niks toe aan de discussie en is meer op de man. (zwaktebod mijnerzijds)
Het doet ook geen recht aan de tijd dat wij samen (met nog een paar andere) de Pits uit het slijk getrokken hebben een aantal jaar geleden.

Los van dat alles heb ik ook nog ergens een soort voorbeeldfunctie als redactielid/mod. Je kan onmogelijk mensen corrigeren als je zelf niet het beste kindje van de klas bent.

Maar goed, we zijn allemaal mensen en uiteindelijk gaat het erom hoe je het oplost.
Let's talk F1!!

0634

Citaat van: Tuesday op 20 april 2014 - 23:23:15

nee, eigenlijk niet, maar je scheerde eerder mij en Enzo al over één kam inzake Vettel en plakte daar allerlei subjectieve termen aan terwijl zowel Enzo al ik het gewoon inhoudelijk hielden. Moet ik nou ook mn excuses aan gaan bieden dan?

ik had dat al eerder aangehaald, maar daar reageer je niet op.

Dat was niet per ongeluk.

Verder laat ik het bij Enzo's wijze woorden hierboven.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 23:29:17
Citaat van: Tuesday op 20 april 2014 - 23:23:15

nee, eigenlijk niet, maar je scheerde eerder mij en Enzo al over één kam inzake Vettel en plakte daar allerlei subjectieve termen aan terwijl zowel Enzo al ik het gewoon inhoudelijk hielden. Moet ik nou ook mn excuses aan gaan bieden dan?

ik had dat al eerder aangehaald, maar daar reageer je niet op.

Dat was niet per ongeluk.

Verder laat ik het bij Enzo's wijze woorden hierboven.
ok, maar zou je dat nog willen toelichten dan?? mag ook via pm of in het Vettel topic,  want ik kan me er echt totaal niet in vinden. Misschien kan ik er nog wat van opsteken. Vooralsnog vind ik het heel vervelend om zo bejegend te worden omdat ik me vandaag juist bewust uit de Vettel discussie heb gehouden en die discussie ook alleen maar inhoudelijk wil voeren.

0634

Nee. Prima dat jij je er niet in kan vinden, ik wel. Meer is er niet.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 23:43:26
Nee. Prima dat jij je er niet in kan vinden, ik wel. Meer is er niet.
ok, volledig onterecht in mijn ogen, maar ok, dan heb ik jou ook verkeerd ingeschat. Een toelichting is teveel gevraagd blijkbaar.  hoe dan ook, ik zou dan sowieso een beetje op mn taalgebruik letten.