The battle: Fernando vs Kimi

Gestart door Wings, 08 oktober 2013 - 18:11:45

« vorige - volgende »

Wie wordt de winnaar in het onderlinge duel?

Fernando Alonso
26 (74.3%)
Kimi Räikkönen
9 (25.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 13:42:56
Behalve in zijn laatste jaar bij Ferrari, dat ben ik met je eens. Maar toen waren zijn prestaties ook ruk, dus kunnen we niet zeggen dat hij daar eenvoudig mee omgaat. Als je daar goed mee omgaat, stijg je juist boven de moeilijke tijden uit.

Als zijn mindere prestaties 'n direct gevolg vd kritiek was niet nee, maar dat weten we dus niet. Dat heeft hij iig nooit door laten schemeren, vandaar dat ik dus zei dat hij dat dan goed weet te verbergen.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 13:40:50
Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 11:35:52

Met Hamilton ging het ook al niet zo lekker destijds en ging hij rare en kinderachtige capriolen uithalen.  Zoals langer in de pits blijven staan zodat zijn collega geen tijd kon neerzetten. En nu begint hij alweer door zulke opmerkingen te maken. Vind het een minachtend mannetje  :P

Wat heeft dat met veerkracht te maken dan?

Laten we het dan alleen op weerbaarheid houden dan.  Het was voornamelijk sarcastisch bedoeld  daarom zette ik er ook een knipoog bij dacht dat je hem wel snapte.

Jehoentelaar

Oh ja, dat moment in 2010 was ik vergeten. Laten we zeggen dat ik dat heb getracht uit mijn geheugen te wissen.

0634

Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 14:12:58
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 13:40:50
Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 11:35:52

Met Hamilton ging het ook al niet zo lekker destijds en ging hij rare en kinderachtige capriolen uithalen.  Zoals langer in de pits blijven staan zodat zijn collega geen tijd kon neerzetten. En nu begint hij alweer door zulke opmerkingen te maken. Vind het een minachtend mannetje  :P

Wat heeft dat met veerkracht te maken dan?

Laten we het dan alleen op weerbaarheid houden dan.  Het was voornamelijk sarcastisch bedoeld  daarom zette ik er ook een knipoog bij dacht dat je hem wel snapte.

Okee. Nu wel :).

Wings

Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 11:35:52
Met Hamilton ging het ook al niet zo lekker destijds en ging hij rare en kinderachtige capriolen uithalen.  Zoals langer in de pits blijven staan zodat zijn collega geen tijd kon neerzetten. En nu begint hij alweer door zulke opmerkingen te maken. Vind het een minachtend mannetje  :P

Als het goed gaat hoor je niemand klagen. Nogal wiedes.

Sabai

Dat coureurs klagen daar heb ik niet zoveel moeite mee .maar het gaat mij meer om de manier waarop de persoon dit doet en er mee omgaat. Aan de andere kant getuigd het ook weer dat de persoon over een echte winnaars mentaliteit beschikt.

Wings

Misschien had ik mij specifieker moeten uitdrukken maar ik doel op uitspraken en gedrag in het algemeen. Natuurlijk zijn ze super professioneel, sportief, diplomatiek en alleraardigst als alles meezit, je leert mensen pas kennen als dingen niet gaan zoals ze moeten gaan. Noem ze maar op, Senna, Prost, Schumacher, Alonso, Hamilton, Mansell, Piquet, allemaal ratten als dingen tegen zaten en ze hun talent even niet ten tonele konden brengen. Het hoort erbij. Maar je hebt wel gelijk dat Alonso een raar ventje kan zijn hoor! In de tijd bij McLaren vond ik zijn arrogantie misplaatst en kon ik hem wel schieten. Ik begon Alonso pas te waarderen toen hij worstelde met een inferieure Renault. Je zag hoe hij telkens weer het uiterste uit die barrel perste. Heerlijk.

Wings

Alonso veegt wederom de vloer aan met teamgenoot Räikkönen. Heb zelfs het idee dat Kimi -tot nu toe- verder achter Alonso zit dan Massa zat. En dat stelt me bijzonder teleur. Ik hoop wel dat Kimi ietwat korter bij Alonso kan komen want dit is echt 3 keer niks. Zover zit rookie Magnussen geen eens achter de ervaren Button...

Perton

Ik zou me voor deze race eigenlijk ook niet kunnen bedenken waar het probleem zit bij Raikkonen, behalve dat ie eerder in het weekend wat technische problemen had, zoals met het schakelen.

Wings

Ik had geen groot verschil verwacht met hoe Massa zich verhoudt tegen Alonso maar had gehoopt dat hij iets korter er op zou zitten. Een gezonde prikkel voor Alonso wat geen eens verkeerd zou zijn. Maar het tegendeel is waar. Op wat dagsuccessen na komt Kimi niet in de buurt van en zit hij zelfs verder achter Alonso dan Massa ooit zat. Laten we hopen dat Kimi het enigszins kan bijtrekken.

0634

Kimi is vandaag en gisteren redelijk afgeschminkt in ieder geval. Nog meer als dat ik zou hebben verwacht.

Opvallend trouwens dat die nieuwe teambaas Alonso de beste van allemaal noemt... Benieuwd hoe dat aanvoelt voor Raikkonen die dus al bij voorbaat nu dus tweede rijder lijkt te zijn.

Jehoentelaar

Denk dat hij dat sowieso wel zou worden (zie de post met de theorie die ik een aantal pagina's terug postte, voor de liefhebber), maar het gat is nu wel érg groot inderdaad. Bizar.

Maikel0230

Tja je kan nu ook niet zeggen dat hij geen tegenslag heeft gekend tot nu toe maar het klopt wel dat hij nog niet echt om lijkt te kunnen gaan met de nieuwe techniek.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Wings op 20 april 2014 - 10:33:42
Ik had geen groot verschil verwacht met hoe Massa zich verhoudt tegen Alonso maar had gehoopt dat hij iets korter er op zou zitten. Een gezonde prikkel voor Alonso wat geen eens verkeerd zou zijn. Maar het tegendeel is waar. Op wat dagsuccessen na komt Kimi niet in de buurt van en zit hij zelfs verder achter Alonso dan Massa ooit zat. Laten we hopen dat Kimi het enigszins kan bijtrekken.

Dat is ook wel serieus overdreven hoor, een paar jaar geleden waren er races waar Massa bijna door zijn teamgenoot gedubbeld werd...

Arthur

Ik wacht nog even met een oordeel over Raikkonen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel