The battle: Fernando vs Kimi

Gestart door Wings, 08 oktober 2013 - 18:11:45

« vorige - volgende »

Wie wordt de winnaar in het onderlinge duel?

Fernando Alonso
26 (74.3%)
Kimi Räikkönen
9 (25.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

0634

Ik ook, want het is nog niet gebeurd ;).

Arthur

Maar langer dan 1 seizoen duurt het niet. Dan is Kimi het beu vrees ik [ongeacht het resultaat]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik denk Alonso. Deze hele toestand met Massa eruit en Kimi erin zit hem niet lekker (denk ik). Volgend jaar gaat hij laten zien dat er niemand binnen Ferrari belangrijker is dan hij, pakt hij de titel, trekt een lange neus naar Luca en trekt naar Woking (om daar vervolgens weer een lange neus naar Ron Dennis te trekken, die achter de schermen zijn best deed om Alonso weg bij McLaren te houden).

Button trekt vervolgens naar Ferrari, want dat wilde hij al een tijdje, en wordt daar wereldkampioen in 2015 en hangt dan zijn helm aan de wilgen om vervolgens bij Sky verslag te gaan doen van races. Geboren analist.

LucvanDijk

Plausibel verhaal hoor, Jeroen, maar ik mis het tweede wereldkampioenschap van Raikkonen.

0634

Citaat van: LucvanDijk op 24 november 2013 - 19:57:19
Plausibel verhaal hoor, Jeroen, maar ik mis het tweede wereldkampioenschap van Raikkonen.

Tja, die zal niet komen helaas. Sorry Luc.


Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:01:43
Citaat van: LucvanDijk op 24 november 2013 - 19:57:19
Plausibel verhaal hoor, Jeroen, maar ik mis het tweede wereldkampioenschap van Raikkonen.

Tja, die zal niet komen helaas. Sorry Luc.

Ook dat moet ik nog zien Jeroen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 23:31:22
Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:01:43
Citaat van: LucvanDijk op 24 november 2013 - 19:57:19
Plausibel verhaal hoor, Jeroen, maar ik mis het tweede wereldkampioenschap van Raikkonen.

Tja, die zal niet komen helaas. Sorry Luc.

Ook dat moet ik nog zien Jeroen ;)

Geloof me nou maar gewoon :).

robbert

ik denk het ook niet. De beide ferraricoureurs gaan gewoon punten van elkaar afsnoepen omdat ze niet kunnen aanvaarden dat de 1 sneller is dan de ander. Ze gaan elkaar gewoonweg niet helpen. En zo gaat Vettel er terug mee lopen ;D

SDG

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 19:53:13
Button trekt vervolgens naar Ferrari, want dat wilde hij al een tijdje, en wordt daar wereldkampioen in 2015 en hangt dan zijn helm aan de wilgen om vervolgens bij Sky verslag te gaan doen van races. Geboren analist.

Maar wil Ferrari Button nog wel?  ;)

Wings

Neen. Dit jaar was de laatste mogelijkheid voor Button. Jammer dat hun niet in gesprek zijn gegaan met elkaar. Ferrari contracteert Seb Vettel over twee seizoenen. Wie weet Pérez wel als secondant of waarom ook niet: Bottas.

Figge

Werkelijk? is er eigenlijk niemand die Kimi een serieuze kans geeft tegen Fernando?

Sabai

Citaat van: Jeroen op 25 november 2013 - 07:02:52
Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 23:31:22
Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 20:01:43
Citaat van: LucvanDijk op 24 november 2013 - 19:57:19
Plausibel verhaal hoor, Jeroen, maar ik mis het tweede wereldkampioenschap van Raikkonen.

Tja, die zal niet komen helaas. Sorry Luc.

Ook dat moet ik nog zien Jeroen ;)

Geloof me nou maar gewoon :).

Ik geloof er weinig van  ;)

Perton

Citaat van: Figge op 25 november 2013 - 15:00:12
Werkelijk? is er eigenlijk niemand die Kimi een serieuze kans geeft tegen Fernando?
eigenlijk niet nee. Kimi is een uitstekende coureur maar heeft wel een bepaalde window nodig waarin hij presteert. Dat was destijds met massa zo (en werd er ten onrechte gedaan alsof hij zijn motivatie kwijt was) en dat was tweede helft dit jaar ook weer. En ik vermoed dat de auto van volgend jaar naar de wensen van alonso is gebouwd. Het hangt er dus sterk van af hoe kimi met de auto.om kan gaan. Ligt die lekker, dan wordt het een mooir strijd met alonso, maar ligt het buiten de window, dan voorzie ik een moeilijk jaar voor kimi.

0634

Citaat van: SDG op 25 november 2013 - 08:01:07
Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 19:53:13
Button trekt vervolgens naar Ferrari, want dat wilde hij al een tijdje, en wordt daar wereldkampioen in 2015 en hangt dan zijn helm aan de wilgen om vervolgens bij Sky verslag te gaan doen van races. Geboren analist.

Maar wil Ferrari Button nog wel?  ;)
Zeker. Ze verliezen Alonso immers na 2014 en zijn niet zo dat ze jonge talent graag een kans geven.