Waarom is de huidige F1 zo vaak saai

Gestart door Arthur, 07 oktober 2013 - 20:59:54

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Matthijs op 15 oktober 2013 - 12:47:07
Citaat van: robbert op 15 oktober 2013 - 12:44:26
Citaat van: SDG op 15 oktober 2013 - 11:30:09
Citaat van: NielsD op 15 oktober 2013 - 09:46:44
Mocht dat gebeuren dan is het voor het eerst dat een rijder het WK pakt in India. Vettel blijft maar unieke dingen binnenhalen! >:( ;D

Vettel is tot op heden ook nog steeds de enige winnaar in India. Maar toch ga ik rechtstreeks kijken. Je bent fan of je bent het niet, he. Ik ga omgekeerd ook niet ineens naar het voetbal beginnen kijken omdat de Rode Duivels nu plotseling goed spelen...

inderdaad, echte f1 fans kijken naar iedere race.
Nou, ik wil anderen echt niet opleggen wat ze moeten doen of moeten zijn. Maar ik kijk elke race.

voila zoals iedere echte fan. En als je niet rechtstreeks kan kijken, dan neem ik het nog op ook

NielsD

Ach, echte fans. Laten we het erop houden dat we allemaal liefhebbers van de sport zijn, of de één nou elke race kijkt of niet..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

T.Nuvolari

Zo zie ik het ook. Ik beschouw mezelf absoluut als een echte liefhebber, maar kan echt geen 500 euro uitgeven aan een papiertje waarmee ik op een hard stoeltje mag gaan zitten naast het circuit. Volgens sommigen ben ik dan geen echte fan, so be it.

NielsD

Citaat van: M@rc op 15 oktober 2013 - 13:37:44
Zo zie ik het ook. Ik beschouw mezelf absoluut als een echte liefhebber, maar kan echt geen 500 euro uitgeven aan een papiertje waarmee ik op een hard stoeltje mag gaan zitten naast het circuit. Volgens sommigen ben ik dan geen echte fan, so be it.

Als je het kan betalen is het wel een aanrader, dat geluid is heerlijk. Maar als het om financiële redenen niet lukt, dan is dat erg begrijpelijk!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fietser

Citaat van: M@rc op 15 oktober 2013 - 10:12:52
Duitsers pakken toch altijd wat ze willen.  ;)

Is dat zo? Leg eens uit.

T.Nuvolari

Citaat van: NielsD op 15 oktober 2013 - 13:45:05
Citaat van: M@rc op 15 oktober 2013 - 13:37:44
Zo zie ik het ook. Ik beschouw mezelf absoluut als een echte liefhebber, maar kan echt geen 500 euro uitgeven aan een papiertje waarmee ik op een hard stoeltje mag gaan zitten naast het circuit. Volgens sommigen ben ik dan geen echte fan, so be it.

Als je het kan betalen is het wel een aanrader, dat geluid is heerlijk. Maar als het om financiële redenen niet lukt, dan is dat erg begrijpelijk!

Heb het al wel gedaan hoor en financieel moet ik mij geen zorgen maken. Als ik echter bedenk wat ik allemaal kan doen met 500euro...

T.Nuvolari

Citaat van: Fietser op 15 oktober 2013 - 13:46:05
Citaat van: M@rc op 15 oktober 2013 - 10:12:52
Duitsers pakken toch altijd wat ze willen.  ;)

Is dat zo? Leg eens uit.

Ja, de Duitsers en hun geschiedenis.

Kootje

Citaat van: Robbert
inderdaad, echte f1 fans kijken naar iedere race.

Dan ben ik blijkbaar geen echte fan. :o

Heb namelijk Singapore en Zuid Korea niet gezien dit jaar. Zijn weliswaar de eerste 2 races die ik gemist heb sinds Frankrijk '98, wat weer de eerste race was die ik miste vanaf Imola '94, maar toch .... in totaal 5 races (eerste 2 van '94 plus bovenstaande 3) gemist in 20 seizoenen ::), nee .... dan ben je idd geen echte fan. ;D

robbert

Citaat van: Kootje op 15 oktober 2013 - 16:27:58
Citaat van: Robbert
inderdaad, echte f1 fans kijken naar iedere race.

Dan ben ik blijkbaar geen echte fan. :o

Heb namelijk Singapore en Zuid Korea niet gezien dit jaar. Zijn weliswaar de eerste 2 races die ik gemist heb sinds Frankrijk '98, wat weer de eerste race was die ik miste vanaf Imola '94, maar toch .... in totaal 5 races (eerste 2 van '94 plus bovenstaande 3) gemist in 20 seizoenen ::), nee .... dan ben je idd geen echte fan. ;D

;D ik denk dat je je op je tenen getrapt voelt. Je moet het niet persoonlijk opnemen é. En als dit toch het geval was, mijn excuses daarvoor dan. Maar ik bedoel dat er sommige zijn die, vanaf er races saai zijn, dat men niet meer gaat kijken. Of vanaf er iedere keer een piloot wint die niet zijn favoriet is, ook niet meer zal kijken. En ik gooi nu echt niet een steen naar iemand é...

Dus bij deze, mijn excuses daarvoor ;)

Jehoentelaar

Ik ben liefhebber van Formule 1, maar ook tal van andere raceklassen en sporten hebben mijn interesse. Als er dan iets is dat gelijktijdig speelt dan de Formule 1 en het is op dat moment spannender, dan heeft dat wel mijn voorkeur. Desondanks heb ik sinds Monaco 1996 slechts acht races gemist. Wel allemaal in de laatste drie jaar.

Kootje

Citaat van: robbert op 15 oktober 2013 - 16:48:49
;D ik denk dat je je op je tenen getrapt voelt. .... blabla .... Dus bij deze, mijn excuses daarvoor ;)

Valt wel mee hoor, eindigde niet voor niets met 'n lachende smiley ;D. Als ik boos was geweest had ik deze >:( wel gebruikt. Excuses aanvaard, doch zeker niet nodig.