Waarom is de huidige F1 zo vaak saai

Gestart door Arthur, 07 oktober 2013 - 20:59:54

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


Franky R.


robbert

ik zal het moeten opnemen en later kijken

Franky R.

Citaat van: robbert op 14 oktober 2013 - 21:01:56
ik zal het moeten opnemen en later kijken


Ze hebben van de GP's op een vroeg tijdstip later altijd een herhaling, dacht ik hoor...

Jehoentelaar

Weet ook niet of het goed is om de dag voor m'n tentamenweek begint Vettel kampioen te zien worden. De moed moet mij niet te veel in de schoenen zakken natuurlijk.

robbert

Citaat van: Franky R. op 14 oktober 2013 - 21:03:38
Citaat van: robbert op 14 oktober 2013 - 21:01:56
ik zal het moeten opnemen en later kijken


Ze hebben van de GP's op een vroeg tijdstip later altijd een herhaling, dacht ik hoor...

ja inderdaad, en dan moet ik toevallig ook weg. Dus ik moet het opnemen...

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2013 - 21:05:40
Weet ook niet of het goed is om de dag voor m'n tentamenweek begint Vettel kampioen te zien worden. De moed moet mij niet te veel in de schoenen zakken natuurlijk.

Dan kan je idd maar beter niet kijken. ;D

Vettel mag 15 punten toegeven op Alonso, dus .... kans is wel erg groot dat hij in India z'n 4e WK-titel op rij pakt.

T.Nuvolari

Kan hij gelijk een wat Bollywood danseressen uitnodigen voor z'n feestje.

NielsD

Mocht dat gebeuren dan is het voor het eerst dat een rijder het WK pakt in India. Vettel blijft maar unieke dingen binnenhalen! >:( ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

T.Nuvolari

Duitsers pakken toch altijd wat ze willen.  ;)

SDG

Citaat van: NielsD op 15 oktober 2013 - 09:46:44
Mocht dat gebeuren dan is het voor het eerst dat een rijder het WK pakt in India. Vettel blijft maar unieke dingen binnenhalen! >:( ;D

Vettel is tot op heden ook nog steeds de enige winnaar in India. Maar toch ga ik rechtstreeks kijken. Je bent fan of je bent het niet, he. Ik ga omgekeerd ook niet ineens naar het voetbal beginnen kijken omdat de Rode Duivels nu plotseling goed spelen...

T.Nuvolari

Van dat laatste zijn er nochtans genoeg.

Matthijs

Citaat van: SDG op 15 oktober 2013 - 11:30:09
Citaat van: NielsD op 15 oktober 2013 - 09:46:44
Mocht dat gebeuren dan is het voor het eerst dat een rijder het WK pakt in India. Vettel blijft maar unieke dingen binnenhalen! >:( ;D

Vettel is tot op heden ook nog steeds de enige winnaar in India. Maar toch ga ik rechtstreeks kijken. Je bent fan of je bent het niet, he. Ik ga omgekeerd ook niet ineens naar het voetbal beginnen kijken omdat de Rode Duivels nu plotseling goed spelen...
Het is bevestigd: ik ben géén echte voetbalfan. Ik ga namelijk wél vaker naar Oranje kijken als ze goed spelen...

robbert

Citaat van: SDG op 15 oktober 2013 - 11:30:09
Citaat van: NielsD op 15 oktober 2013 - 09:46:44
Mocht dat gebeuren dan is het voor het eerst dat een rijder het WK pakt in India. Vettel blijft maar unieke dingen binnenhalen! >:( ;D

Vettel is tot op heden ook nog steeds de enige winnaar in India. Maar toch ga ik rechtstreeks kijken. Je bent fan of je bent het niet, he. Ik ga omgekeerd ook niet ineens naar het voetbal beginnen kijken omdat de Rode Duivels nu plotseling goed spelen...

inderdaad, echte f1 fans kijken naar iedere race.

Matthijs

Citaat van: robbert op 15 oktober 2013 - 12:44:26
Citaat van: SDG op 15 oktober 2013 - 11:30:09
Citaat van: NielsD op 15 oktober 2013 - 09:46:44
Mocht dat gebeuren dan is het voor het eerst dat een rijder het WK pakt in India. Vettel blijft maar unieke dingen binnenhalen! >:( ;D

Vettel is tot op heden ook nog steeds de enige winnaar in India. Maar toch ga ik rechtstreeks kijken. Je bent fan of je bent het niet, he. Ik ga omgekeerd ook niet ineens naar het voetbal beginnen kijken omdat de Rode Duivels nu plotseling goed spelen...

inderdaad, echte f1 fans kijken naar iedere race.
Nou, ik wil anderen echt niet opleggen wat ze moeten doen of moeten zijn. Maar ik kijk elke race.