Korea - Banaan van de race!

Gestart door Sabai, 06 oktober 2013 - 14:15:42

« vorige - volgende »

Banaan van de race!

Massa
4 (28.6%)
Di resta
4 (28.6%)
Sutil
1 (7.1%)
Man met de Jeep
3 (21.4%)
Perez
2 (14.3%)
Iemand anders. ..
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

0634

Citaat van: Wings op 09 oktober 2013 - 20:31:44
Niettemin mag PĂ©rez nog een kans krijgen maar ben ik niet verbaasd als men afscheid neemt.

Nee, ik ook niet. Sinds Ferrari Kimi heeft binnengehaald ipv eens verstandig te doen, verbaas ik me nergens meer over.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 09 oktober 2013 - 20:42:04
Ik zie geen matige ontwikkeling. Net als bij Grosjean vorig jaar wordt Perez nu afgeschreven op basis van wat onhandige acties en omdat hij in een moeilijke auto een wereldkampioen niet altijd lekker bij kan houden. Vind ik wat te ver gaan.


Wat niet helpt voor Perez, is dat Hulk in een Sauber al meer punten bij elkaar rijdt dan Perez in zijn McLaren [31 tegen 23]... :(

Jehoentelaar

Moeilijk om een vergelijking te maken tussen twee verschillende coureurs met verschillend materiaal.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 09 oktober 2013 - 23:18:46
Moeilijk om een vergelijking te maken tussen twee verschillende coureurs met verschillend materiaal.
Doch het materiaal van McLaren zou als 'beter' worden beschouwd?

0634

Vraag het me af. Sauber heeft er weekenden bij, zoals afgelopen weekend, dan komt die McLaren niet in de buurt. McLaren strijdt normaal gesproken voor plek 8,9, of 10. Soms voor helemaal niks. Ze hebben, itt veel teams, ook helemaal geen uitschieters naar boven, alleen naar beneden.

T.Nuvolari

Ik schrijf Perez niet af omdat de man foutjes heeft gemaakt. Ik hou ook van 's mans stijl en hoe hij lak heeft aan Buttons status. Maar als je inderdaad een Sauber en 2 ondermaats presterende Force India's voor je moet laten, is het absoluut niet goed genoeg. Nogmaals, je kan moeilijk zeggen dat Sutil en DiResta ondermaats presteren zonder van Perez hetzelfde te zeggen.

Jehoentelaar

In welke mate neem je de kwaliteit van ieders materiaal mee? Oprechte vraag, geen flauwe.

T.Nuvolari

Ga je die onderontwikkelde Force India als beter materiaal beschouwen?

Jehoentelaar

Als we woorden in de mond gaan leggen haak ik af, sorry.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2013 - 20:17:33
Als je als McLaren zijnde vorig jaar een weloverwogen beslissing maakt om een nieuwe, jonge rijder aan te trekken, dan flikker je hem niet zomaar de straat op als hij presteert zoals Perez nu doet. Het kan beter, zeker, maar falen doet ie niet.

Nah, zo weloverwogen was het niet. Hamilton liet nogal een ongepland gat achter dat snel opgevuld moest worden.
Ik herinner me dat McLaren zei dat het twee kanten op kon met Perez en dat de toekomst het zou uitwijzen.

Enzo

Citaat van: M@rc op 10 oktober 2013 - 08:53:58
Ik schrijf Perez niet af omdat de man foutjes heeft gemaakt. Ik hou ook van 's mans stijl en hoe hij lak heeft aan Buttons status. Maar als je inderdaad een Sauber en 2 ondermaats presterende Force India's voor je moet laten, is het absoluut niet goed genoeg. Nogmaals, je kan moeilijk zeggen dat Sutil en DiResta ondermaats presteren zonder van Perez hetzelfde te zeggen.

Ben het wel met je eens hoor Marc, Perez is niet de toekomst voor McLaren en wat mij betreft had ie dat stoeltje nooit gekregen.

T.Nuvolari

Citaat van: Jehoentelaar op 10 oktober 2013 - 09:27:04
Als we woorden in de mond gaan leggen haak ik af, sorry.

???
Flauw en dat doe ik helemaal niet.

Jehoentelaar

Ik stel een vraag uit interesse en ik krijg terug dat ik de Force India als beter materiaal zou beschouwen dan de McLaren. Wel dus. ::)

T.Nuvolari

Ik zie geen verschil met een soortgelijk antwoord van jou een pagina ofzo geleden, maar kom.  :-X

Ik denk dat je het antwoord op je vraag al wel kunt afleiden uit mijn eerder gepost antwoord. Maar goed, hier komt hij...
Ik beschouw de McLaren als beter materiaal dan de huidige Force India en de Sauber van de eerste seizoenshelft. De rest van het seizoen beschouw ik het als evenwaardig materiaal.

0634

Citaat van: Enzo op 10 oktober 2013 - 09:44:26
Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2013 - 20:17:33
Als je als McLaren zijnde vorig jaar een weloverwogen beslissing maakt om een nieuwe, jonge rijder aan te trekken, dan flikker je hem niet zomaar de straat op als hij presteert zoals Perez nu doet. Het kan beter, zeker, maar falen doet ie niet.

Nah, zo weloverwogen was het niet. Hamilton liet nogal een ongepland gat achter dat snel opgevuld moest worden.
Ik herinner me dat McLaren zei dat het twee kanten op kon met Perez en dat de toekomst het zou uitwijzen.
Dat is altijd met jonge talenten. Perez stond allang op het lijstje van McLaren, dat was echt weloverwogen, niet alleen vanwege diens rijderskwaliteiten overigens. Ze wilden geen brit en geen Duitser vanwege de uitgemolken commerciele markten.