Korea - Banaan van de race!

Gestart door Sabai, 06 oktober 2013 - 14:15:42

« vorige - volgende »

Banaan van de race!

Massa
4 (28.6%)
Di resta
4 (28.6%)
Sutil
1 (7.1%)
Man met de Jeep
3 (21.4%)
Perez
2 (14.3%)
Iemand anders. ..
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Sabai

Roept U maar.

Ik ga voor Massa.Al de tweede keer dit jaar dezelfde rookie fout en het onderstreept maar weer waarom hij vervangen wordt bij Ferrari.

Enzo

Ik ga voor Di Resta; door de Engelse zwaar gehyped maar kan het nergens waarmaken. Ik ben er van overtuigd dat zijn dagen zijn geteld in de F1.

Terminator


Wings


Kootje

Heb de race niet gezien, kon niet wakker worden, maar wat hebben de genomineerden gedaan dan dat zo banaanwaardig is?

Franky R.

Ik ga voor Massa...die meent immers dat hij ten onrechte wordt vervangen door Kimi, om al bij de derde bocht het gelijk van Di Montezemolo te bewijzen.

Enzo

Citaat van: Kootje op 06 oktober 2013 - 15:26:08
Heb de race niet gezien, kon niet wakker worden, maar wat hebben de genomineerden gedaan dan dat zo banaanwaardig is?

Massa wilde zichzelf te graag bewijzen en maakte kostbare fouten zoals spinnen.
Di Resta idem, en knalt Webber eruit
Man met de jeep deed enkel wat hem opgedragen werd, dus die hoort hier niet thuis imo.
Sutil weet ik ff niet, iemand?

Sabai

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 16:00:25
Citaat van: Kootje op 06 oktober 2013 - 15:26:08
Heb de race niet gezien, kon niet wakker worden, maar wat hebben de genomineerden gedaan dan dat zo banaanwaardig is?

Massa wilde zichzelf te graag bewijzen en maakte kostbare fouten zoals spinnen.
Di Resta idem, en knalt Webber eruit
Man met de jeep deed enkel wat hem opgedragen werd, dus die hoort hier niet thuis imo.
Sutil weet ik ff niet, iemand?

Sutil knalde webber eruit en Di Resta zichzelf op een kerb.

Enzo


SDG

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 16:00:25
Citaat van: Kootje op 06 oktober 2013 - 15:26:08
Heb de race niet gezien, kon niet wakker worden, maar wat hebben de genomineerden gedaan dan dat zo banaanwaardig is?

Massa wilde zichzelf te graag bewijzen en maakte kostbare fouten zoals spinnen.
Di Resta idem, en knalt Webber eruit
Man met de jeep deed enkel wat hem opgedragen werd, dus die hoort hier niet thuis imo.
Sutil weet ik ff niet, iemand?

De kerel die de man met de jeep opdroeg om het circuit op te rijden daarentegen...

Nee serieus, Di Resta heeft wederom geen beste beurt gemaakt. Die lijkt de laatste paar races werkelijk in vrije val.

Arthur

Eigenlijk een tros[je]. Massa, Di Resta en Sutil....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Massa. Domme rookiefout bij de start.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 17:13:17
Massa. Domme rookiefout bij de start.

Toch maar Sutil;

1. Webber geelimineerd
2. DT wegens speeding in the pitlane

Puike race verder van Sutil ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Klopt wel. Maar Massa is op zoek naar zijn laatste kans in F1 en het wordt al lastig om een goed stoeltje te bemachtigen. En dan doe je zoiets in bocht één (of twee, weet ik niet meer). Dan ben je niet alleen een banaan maar ook een oetlul.

T.Nuvolari

Perez die maar in de weg bleef rijden met zijn platte.