Rush

Gestart door Breaktest, 01 oktober 2013 - 14:00:02

« vorige - volgende »

Terminator

Met dank aan kortingscodes de dvd voor 7,99. En geen verzendkosten. :) Daar laat ik hem niet voor liggen.

Franky R.

Rush, nu beschikbaar via Xbox Live. 5,99 euro. Ben het nu aan het bekijken...

Sabai

Gratis te downloaden in HD op een torrent.

SDG

Gisteravond via bol.com de Blu-ray besteld en vandaag al in de brievenbus. Is me dat even snel zeg...

janke

Het blijkt dat die bioscopen niet plat lagen door Rush. Logisch, het is autosport. Niet veel bioscopen hebben de film laten zien in Nederland. Maar een mooie prijs wat ik hier lees voor een kopie. Prima deal. Bedankt voor jullie tip. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 08 februari 2014 - 22:23:37
Gratis te downloaden in HD op een torrent.


En dan kijken op een pc-schermpje? Nee, man! Lekker op de big-screen...Ik vond het een goede film, al waren sommige zaken wel opvallend als je de geschiedenis weet. Zo was Lauda allang vertrokken toen Hunt as WK over de streep ging in Fuji...


En sommige relaties hadden meer diepgang kunnen hebben, zoals tussen Lauda en Reggazoni of Hunt en Alexander Hesketh...[of Allistar Caldweld].


Maar ik koop h'm voor de DVD-theek als hij voor de helft wordt aangeboden... :)

janke

Citaat van: Franky R. op 13 februari 2014 - 22:53:29
Citaat van: Sabai op 08 februari 2014 - 22:23:37
Gratis te downloaden in HD op een torrent.



En sommige relaties hadden meer diepgang kunnen hebben, zoals tussen Lauda en Reggazoni.




Lauda was toen "denk ik " een blabla figuur. Regga nooit geweest. Maar Lauda was beter.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

@Franky Gewoon ff branden, dan kun je um gewoon op je grote scherm kijken.. heb nl. ook gedaan :)

Jehoentelaar


Dimensie

Citaat van: Franky R. op 13 februari 2014 - 22:53:29
Citaat van: Sabai op 08 februari 2014 - 22:23:37
Gratis te downloaden in HD op een torrent.


En dan kijken op een pc-schermpje? Nee, man! Lekker op de big-screen...Ik vond het een goede film, al waren sommige zaken wel opvallend als je de geschiedenis weet. Zo was Lauda allang vertrokken toen Hunt as WK over de streep ging in Fuji...


En sommige relaties hadden meer diepgang kunnen hebben, zoals tussen Lauda en Reggazoni of Hunt en Alexander Hesketh...[of Allistar Caldweld].


Maar ik koop h'm voor de DVD-theek als hij voor de helft wordt aangeboden... :)

De xbox ondersteunt wmv en divx/avi meen ik en de bestanden kunnen via de pc door de xbox gespeeld worden.

Franky R.

Citaat van: Dimensie op 14 februari 2014 - 15:44:22
Citaat van: Franky R. op 13 februari 2014 - 22:53:29
Citaat van: Sabai op 08 februari 2014 - 22:23:37
Gratis te downloaden in HD op een torrent.


En dan kijken op een pc-schermpje? Nee, man! Lekker op de big-screen...Ik vond het een goede film, al waren sommige zaken wel opvallend als je de geschiedenis weet. Zo was Lauda allang vertrokken toen Hunt as WK over de streep ging in Fuji...


En sommige relaties hadden meer diepgang kunnen hebben, zoals tussen Lauda en Reggazoni of Hunt en Alexander Hesketh...[of Allistar Caldweld].


Maar ik koop h'm voor de DVD-theek als hij voor de helft wordt aangeboden... :)

De xbox ondersteunt wmv en divx/avi meen ik en de bestanden kunnen via de pc door de xbox gespeeld worden.


Heb Rush via Xbox gestreamd...Maar sowieso komt het bij mij in de kast...nadat de prijzen op ramsj-niveau zitten.

SDG

Ben momenteel van Rush aan het genieten. Even de film stopgezet om een lekker Nederlands biertje uit de koelkast te halen. Rara...?

Franky R.

Citaat van: SDG op 14 februari 2014 - 20:48:10
Ben momenteel van Rush aan het genieten. Even de film stopgezet om een lekker Nederlands biertje uit de koelkast te halen. Rara...?


Halverwege? :P
;)

SDG

Citaat van: Franky R. op 14 februari 2014 - 20:49:51
Citaat van: SDG op 14 februari 2014 - 20:48:10
Ben momenteel van Rush aan het genieten. Even de film stopgezet om een lekker Nederlands biertje uit de koelkast te halen. Rara...?


Halverwege? :P
;)

Eh.. nee, La Trappe Quadrupel 10º.  ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 14 februari 2014 - 21:21:29
Citaat van: Franky R. op 14 februari 2014 - 20:49:51
Citaat van: SDG op 14 februari 2014 - 20:48:10
Ben momenteel van Rush aan het genieten. Even de film stopgezet om een lekker Nederlands biertje uit de koelkast te halen. Rara...?


Halverwege? :P
;)

Eh.. nee, La Trappe Quadrupel 10º.  ;)


Wablieft? Nee, ik zit momenteel aan de Finkbräu... ;D
;)