Rush

Gestart door Breaktest, 01 oktober 2013 - 14:00:02

« vorige - volgende »

SDG

Ook voor de liefhebbers: nu maandag 27 januari komt 'Rush' officieel uit op dvd en Blu-ray.

En ook de Blu-ray versie van het F1-jaaroverzicht komt maandag - met de nodige vertraging - eindelijk uit.

Kootje

Dat komt mooi uit, want ik heb 'm nog steeds niet gezien. :-[  Volgende week maar ff aanschaffen dan. :)

Arthur

Heb hem al opgehaald en al twee keer gezien. Mooie film en de rivaliteit tussen die twee mooi weergegeven!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 januari 2014 - 23:12:34
Dat komt mooi uit, want ik heb 'm nog steeds niet gezien. :-[  Volgende week maar ff aanschaffen dan. :)


Dat maakt twee... :-[ ...Om een een of andere reden nooit de kans gehad om de film in de bios te zien. Maar ik ben dan ook niet zo'n biosganger..Heb thuis een TV die groot zat is...Lekker knus op mijn eigen bank met drank en vreten binnen bereik...Zal eens zien waar ik de film kan kopen.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 18:07:35
Citaat van: Kootje op 24 januari 2014 - 23:12:34
Dat komt mooi uit, want ik heb 'm nog steeds niet gezien. :-[  Volgende week maar ff aanschaffen dan. :)

Dat maakt twee... :-[ ...Om een een of andere reden nooit de kans gehad om de film in de bios te zien. Maar ik ben dan ook niet zo'n biosganger..Heb thuis een TV die groot zat is...Lekker knus op mijn eigen bank met drank en vreten binnen bereik...Zal eens zien waar ik de film kan kopen.

Precies, en vooral geen last vd overige biosbezoekers.

Perton

Moet je ook maar gewoon in Groningen gaan wonen, daar woont geen tuig dus gedraagt iedereen zich wel! :D

Maar voor de rest ga ik ook nooit naar de bios, maakte voor Rush een uitzondering.

Kootje

Och jee .... ik had het nog niet eens over dat tuig, breek me daar de bek niet over open. Nee ... ik had het over de doorsnee bioscoopbezoeker die A: Hun bek niet dicht kunnen houden en niet het fatsoen hebben in fluisterstand te gaan, en B: Zichzelf zo belangrijk vinden dat hun mobieltje aan moet blijven en/of persé de wereld om hun heen 24/7 via Twitter en Facebook in de gaten moeten houden.

0634

Ik ga vaak naar de bios. Heb ook een abbootje. Rush heb ik al een paar maanden teruggezien, oktober ofzo. Geweldige film. Voor wie hem nog niet heeft gezien: kopen!!!

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 18:07:35
Citaat van: Kootje op 24 januari 2014 - 23:12:34
Dat komt mooi uit, want ik heb 'm nog steeds niet gezien. :-[  Volgende week maar ff aanschaffen dan. :)


Dat maakt twee... :-[ ...Om een een of andere reden nooit de kans gehad om de film in de bios te zien. Maar ik ben dan ook niet zo'n biosganger..Heb thuis een TV die groot zat is...Lekker knus op mijn eigen bank met drank en vreten binnen bereik...Zal eens zien waar ik de film kan kopen.


23 euro bij de MediaMarkt..ik spring morgen op de fiets naar Rotterdammmm! :D
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/Rush-Special-Edition,10259,488158,1097281.html?langId=-11

Maikel0230

Pas daar mee op Franky, Media Markt heeft vaak betere prijzen online staan dan in de winkel.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Terminator

19,99euro bij bol.com. Maar daar staat dat ie er pas 5 februari is.

0634

Plus verzendkosten vermoed ik.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 25 januari 2014 - 21:58:54
Pas daar mee op Franky, Media Markt heeft vaak betere prijzen online staan dan in de winkel.


Ik kijk in de winkel en anders loop ik naar de V&D... ;)

Perton

Citaat van: Jeroen op 25 januari 2014 - 23:19:40
Plus verzendkosten vermoed ik.
Vanaf 20 euro is gratis bij Bol. Dus wel slim om de film op 19,99 te zetten ;D

T.Nuvolari

Amazon, soms met verzendkosten zelfs goedkoper.