Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fietser op 06 oktober 2013 - 12:33:51
Citaat van: Sabai op 06 oktober 2013 - 10:21:22
Citaat van: Franky R. op 06 oktober 2013 - 09:07:01
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:05:41
Best vermakelijk vandaag trouwens. Zo eenvoudig rijdt Vettel ook weer niet weg vandaag en daarachter gebeud best wat
Mwah, alleen jammer dat Yeongam zo'n steriel circuit is...Zelf in de game [F1 2011] kan dat baantje mij niet bekoren...

Idd een saaie layout.

Steriel? Saaie lay out? Ik ken zeer sfeervolle, drukbezochte, historische en prachtig gesitueerde Europese circuits die niet kunnen tippen aan de gevechten, inhaalmogelijkheden en positiewisselingen die dit soort 'saaie circuits' bieden. Heb vandaag dan ook - vanachter mijn ietwat steriele, saaie edoch perfecte Koreaanse TV - genoten van deze Koreaanse GP.


Je zegt het zelf...sfeervolle en drukbezochte Europese circuits...Naar mijn mening is het lay-out van Yeongam gewoon niks. Een beetje als Magny Cours. een hoop nietszeggende bochten.


Nee, dan vind ik Bahrein interessanter dan Yeongam qua lay-out.

Wings

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:05:41
Best vermakelijk vandaag trouwens. Zo eenvoudig rijdt Vettel ook weer niet weg vandaag en daarachter gebeud best wat

Heb nu niet het idee dat Vettel moest trappen om de Lotussen voor te blijven. Er waren twee momenten in de race waarin men kort bij Vettel kon komen om hem te bedreigen en dat was na de herstart. In beide gevallen was het met grote passen snel thuis. Volgens mij vond Vettel het wel prima vandaag.

Arthur

Citaat van: Wings op 06 oktober 2013 - 13:27:29
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:05:41
Best vermakelijk vandaag trouwens. Zo eenvoudig rijdt Vettel ook weer niet weg vandaag en daarachter gebeud best wat

Heb nu niet het idee dat Vettel moest trappen om de Lotussen voor te blijven. Er waren twee momenten in de race waarin men kort bij Vettel kon komen om hem te bedreigen en dat was na de herstart. In beide gevallen was het met grote passen snel thuis. Volgens mij vond Vettel het wel prima vandaag.

De knop van het geheime systeem ging aan en weg was Vettel  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik heb zojuist een slak de Indy 500 zien winnen. Ik sluit niks meer uit.

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 17:14:20
Ik heb zojuist een slak de Indy 500 zien winnen. Ik sluit niks meer uit.

Meld het even als je een spoiler plaatst! :D Ik heb de film nog niet gezien  :(

;)

Fietser

Citaat van: Franky R. op 06 oktober 2013 - 13:09:55
Citaat van: Fietser op 06 oktober 2013 - 12:33:51
Citaat van: Sabai op 06 oktober 2013 - 10:21:22
Citaat van: Franky R. op 06 oktober 2013 - 09:07:01
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:05:41
Best vermakelijk vandaag trouwens. Zo eenvoudig rijdt Vettel ook weer niet weg vandaag en daarachter gebeud best wat
Mwah, alleen jammer dat Yeongam zo'n steriel circuit is...Zelf in de game [F1 2011] kan dat baantje mij niet bekoren...

Idd een saaie layout.

Steriel? Saaie lay out? Ik ken zeer sfeervolle, drukbezochte, historische en prachtig gesitueerde Europese circuits die niet kunnen tippen aan de gevechten, inhaalmogelijkheden en positiewisselingen die dit soort 'saaie circuits' bieden. Heb vandaag dan ook - vanachter mijn ietwat steriele, saaie edoch perfecte Koreaanse TV - genoten van deze Koreaanse GP.


Je zegt het zelf...sfeervolle en drukbezochte Europese circuits...Naar mijn mening is het lay-out van Yeongam gewoon niks. Een beetje als Magny Cours. een hoop nietszeggende bochten.


Nee, dan vind ik Bahrein interessanter dan Yeongam qua lay-out.

Je geeft mijn posting onvolledig weer want ik schreef achter de door jouw geciteerde woorden ook 'die niet kunnen tippen enz.' De lay out van een circuit is leuk, maar m.i. slechts cosmetisch. Gevechten, spanning, positiewisselingen kunnen ook plaatsvinden op minder sfeervolle, ja zelfs uitgesproken suffe circuits. Zeker de televisiekijker (als ik me niet vergis de grote meerderheid) geniet meer van een spannende race op een nietszeggende baan dan van een o zo sfeervolle Monegaskische optocht.

Edwin90

Even een feitje tussendoor: Vettel heeft alle ronden die hij heeft gereden in Korea aan kop gereden.  :o

In 2010 viel hij uit toen hij op kop lag.

0634

Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2013 - 18:01:30
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 17:14:20
Ik heb zojuist een slak de Indy 500 zien winnen. Ik sluit niks meer uit.

Meld het even als je een spoiler plaatst! :D Ik heb de film nog niet gezien  :(

;)
Oeps, niet aan gedacht... Sorry... :-[

Jozef

Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2013 - 18:06:35
Even een feitje tussendoor: Vettel heeft alle ronden die hij heeft gereden in Korea aan kop gereden.  :o

In 2010 viel hij uit toen hij op kop lag.

Na zijn eerste stop reed Webber toch aan de leiding?

Edit: blijkbaar niet over de finishlijn.

Edwin90

Citaat van: Jozef op 06 oktober 2013 - 20:20:16
Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2013 - 18:06:35
Even een feitje tussendoor: Vettel heeft alle ronden die hij heeft gereden in Korea aan kop gereden.  :o

In 2010 viel hij uit toen hij op kop lag.

Na zijn eerste stop reed Webber toch aan de leiding?

Edit: blijkbaar niet over de finishlijn.

Dacht ik in eerste instantie ook inderdaad, maar blijkt dat Vettel hem voor de finishlijn alweer voorbij was.

Terminator

Alonso heeft nog 2 rondjes aan de leiding gelegen in 2011.  ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 18:14:56
Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2013 - 18:01:30
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 17:14:20
Ik heb zojuist een slak de Indy 500 zien winnen. Ik sluit niks meer uit.

Meld het even als je een spoiler plaatst! :D Ik heb de film nog niet gezien  :(

;)
Oeps, niet aan gedacht... Sorry... :-[

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo  :'( :'(

T.Nuvolari

Zat er eigenlijk volk op de tribunes? Leek mij wel één of andere nationale touringcar formule. 100 man op de hoofdtribune en hier en daar een koppeltje dat de "rust" opzoekt ergens op ene verlaten tribune. Deze GP gaat dezelfde kant op als de Turkse, richting uitgang.

NielsD

Citaat van: M@rc op 07 oktober 2013 - 09:24:58
Zat er eigenlijk volk op de tribunes? Leek mij wel één of andere nationale touringcar formule. 100 man op de hoofdtribune en hier en daar een koppeltje dat de "rust" opzoekt ergens op ene verlaten tribune. Deze GP gaat dezelfde kant op als de Turkse, richting uitgang.

Dat zei ik gisteren ook tegen m'n vader over die tribunes. Op een Swift Cup op Zandvoort komt nog meer volk af. Yeongam vind ik qua lay-out best een leuke baan, veel afwisseling. Alleen de sfeer eromheen is kak!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Citaat van: M@rc op 07 oktober 2013 - 09:24:58
Zat er eigenlijk volk op de tribunes? Leek mij wel één of andere nationale touringcar formule. 100 man op de hoofdtribune en hier en daar een koppeltje dat de "rust" opzoekt ergens op ene verlaten tribune. Deze GP gaat dezelfde kant op als de Turkse, richting uitgang.
Volgens DC is het nog geen 5de van wat er bv op Silverstone afkomt... :(