Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2013 - 21:22:21
http://www.gppits.net/nieuws/alonso_ontevreden_over_pirelli/


Alonso voorspelt een saaie race morgen...Ik twijfel of ik nu vroeg moet opstaan voor de race, om het  achter een TFT-schermpje te volgen... :P


;)

Laptop met draadloos internet. Ik volg de race lekker vanuit mijn bed, net zoals de kwalificatie deze morgen.  8)

Maikel0230

Heb ik geluk, heb een TV op de kamer (Philips 82cm), kan ik eigenlijk niet meer missem.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Ah si!t! Daar zit niemand op te wachten! Ik moet morgenmiddag weg, dus ik kijk bij hoge uitzondering RTL Duitsland.... Live.....

0634

Goedemorgen!!! Dat het maar mag geen flitsen over die baan vandaag!

En zo niet, dan gaat het vanmiddag wel donderen bij de Indy 500 (ik ga vanmiddag naar Turbo ;)).

0634

Slimme actie van Massa ook zeg... gewoon veel te laat geremd daar aan die binnenkant.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 08:13:51
Slimme actie van Massa ook zeg... gewoon veel te laat geremd daar aan die binnenkant.


Inderdaad heel onnodig...Laat zo wel zien dat hij terecht wordt vervangen door Kimi... ::)

0634

Naja, ieder mag een foutje maken, maar in zo'n eerste ronde moet je niet proberen de race te winnen. Rookiefout.

KVDracer

Perez toch agressief bij Di Resta. Het is te hopen voor hem dat er geen ongelukken van komen, van zijn agressief rijden. Anders is het een hetze zoals vorig jaar bij Grosjean;

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 08:21:55
Naja, ieder mag een foutje maken, maar in zo'n eerste ronde moet je niet proberen de race te winnen. Rookiefout.
Dat bedoel ik...Massa is geen rookie en bijna ook Alonso uitgeschakeld met die 'move' van hem...

0634

Citaat van: KVDracer op 06 oktober 2013 - 08:27:44
Perez toch agressief bij Di Resta. Het is te hopen voor hem dat er geen ongelukken van komen, van zijn agressief rijden. Anders is het een hetze zoals vorig jaar bij Grosjean;
Dat is toch gewoon normaal racen? Kom op he, als dat al niet meer mag zeg, geef ze dan een rails om in te rijden.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 08:30:30
Citaat van: KVDracer op 06 oktober 2013 - 08:27:44
Perez toch agressief bij Di Resta. Het is te hopen voor hem dat er geen ongelukken van komen, van zijn agressief rijden. Anders is het een hetze zoals vorig jaar bij Grosjean;
Dat is toch gewoon normaal racen? Kom op he, als dat al niet meer mag zeg, geef ze dan een rails om in te rijden.

Dat mag, ik heb er geen problemen mee, alleen is hij wel heel agressief aan het rijden, het hele seizoen al. Maar bij zo'n maneuver zie je wel het verschil tussen hem en de echte toppers, die met elkaar vechten en dan toch elkaar wat ruimte geven om fair te vechten.

Wings


0634

Soms gaat PErez idd over de schreef, maar hier doet hij toch niks mis? Agressief rijden, mag gewoon. Dit was een prima gevecht m.i., niks mis mee.

Nog gekker maakt de FIA het door nu achteraf pas te straffen. Waar slaat dat op? OF hij duwt hem van de baan of niet. Dan krijg je een DT net als Giedo. Nu gaan ze achteraf bekijken... tjonge.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 08:45:28
Soms gaat PErez idd over de schreef, maar hier doet hij toch niks mis? Agressief rijden, mag gewoon. Dit was een prima gevecht m.i., niks mis mee.

Nog gekker maakt de FIA het door nu achteraf pas te straffen. Waar slaat dat op? OF hij duwt hem van de baan of niet. Dan krijg je een DT net als Giedo. Nu gaan ze achteraf bekijken... tjonge.

Als ik het niet mis heb, hebben ze elkaar wel een beetje geraakt (van mij mag dit, geen problemen mee), alleen moeten ze dan consequent zijn (ook de fans). Grosjean heeft vorig jaar de pech gehad dat de rijders voor hem niet weken, dat ze gewoon op hun lijn bleven rijden, als ze dit nu ook doen bij Perez dan zouden we al een pak meer crashes gezien hebben (denk aan Monaco)

0634

Dan moeten ze conseguent niet straffen. Twee fouten maken geen goed.

Het heeft ook niet zoveel te maken met Grosjean vorig jaar. In dit duel gebeurt gewoon niks geks. Dat is racen, Perez wijkt niet een paar keer van zijn baan, di Resta kiest ervoor buitenom te blijven staan. Dan kan je elkaar soms ook eens raken, klopt, maar dat moet gewoon mogen.