Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

Gerard

Mmmm dat zou wel dè ultieme kans zijn voor Frijns om te schitteren... Al zie ik het niet gebeuren :(

KVDracer

Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 20:24:09
Citaat van: KVDracer op 25 september 2013 - 20:18:23
Citaat van: Franky R. op 25 september 2013 - 19:51:08
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:50:49
Mooie hersenspinseltjes komen naar boven Franky ;)
;D ;D ;D
;)

Eigenlijk, ergens is er een waterkansje dat dit zou kunnen. Gutierrez doet het niet zo goed, Telmex zou toch niet zo goed betalen (volgens eerdere geruchten). Dus waarom Frijns niet testen en zien hoe hij het ervan af brengt t.o.v. Gutierrez.
Maar ik vrees dat het allemaal zo zal eindigen zoals het begonnen is.

Het zou idd mooi zijn maar de feiten zijn dat Frijns nog veel minder [niets?] heeft mee te brengen dan het mindere dat ome Slim betaalt.... En dus 0 + 0 = .....

Het zou idd mooi zijn maar de feiten zijn dat Frijns nog veel minder [niets?] heeft mee te brengen dan het mindere dat ome Slim betaalt.... En dus 0 + 0 = een leeg stoeltje


T.Nuvolari

Ook net gelezen, dat beloofd in ieder geval een storm in een glas water te worden.

robbert

Citaat van: M@rc op 02 oktober 2013 - 14:11:58
Ook net gelezen, dat beloofd in ieder geval een storm in een glas water te worden.

ja, zoals het ging regenen in spa en monza, ook niks van gezien. Maar van mij moet het niet regenen hoor, remember 2010. We kunnen dan weer urenlange rode vlag hebben gevolgd door rondenlange sc-fase. En Vettel wint toch sowieso

NielsD

Citaat van: robbert op 02 oktober 2013 - 17:02:52
Citaat van: M@rc op 02 oktober 2013 - 14:11:58
Ook net gelezen, dat beloofd in ieder geval een storm in een glas water te worden.
En Vettel wint toch sowieso

In de regen is-ie lang niet zo sterk als op het droge. Zoals bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie van Spa.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Fabian

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2013 - 17:42:16
Citaat van: Fabian op 02 oktober 2013 - 13:05:53
http://www.gppits.net/nieuws/tyfoon_op_komst_in_korea/
Laten we hopen van niet.
Schijnt nu dat da kreng voor aanvang van de race over het circuit raast, zo las ik ergens. Kan wel weer eens een hoop gedoe opleveren...


Fabian

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2013 - 18:06:53
Ach, het zal wel weer overwaaien ;)
Precies. Misschien wordt Vettel wel meegenomen door de tyfoon. Of het hele veld op Giedo na zodat hij de race kan winnen!  ;)

Jehoentelaar


Jozef

Citaat van: NielsD op 02 oktober 2013 - 17:17:15
Citaat van: robbert op 02 oktober 2013 - 17:02:52
Citaat van: M@rc op 02 oktober 2013 - 14:11:58
Ook net gelezen, dat beloofd in ieder geval een storm in een glas water te worden.
En Vettel wint toch sowieso

In de regen is-ie lang niet zo sterk als op het droge. Zoals bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie van Spa.

Leek me duidelijk dat de Red Bulls daar vol op droog weer hadden ingezet, daarom dat hij uiteindelijk wel de pole pakte en de race won met twee vingers in de neus. Als ze allemaal op een regensetup staan, wil ik het nog wel eens zien (al denk ik dan ook wel dat Hamilton en Alonso de beste rijders zijn, maar Vettel zal waarschijnlijk nog steeds het voordeel van de betere auto hebben).

robbert

ja het zal wel niks zijn, en als het toch waar is, mogen we weer op een urenlange rode vlag met daarna rondenlange sc fase verwachten. En dat zal het enigste opmerkelijke zijn van de race

Jehoentelaar

Precies. Regen maakt races in de regel alleen maar suffer. En van de overige factoren hoeven we het nu ook niet meer te hebben.

NielsD

Citaat van: Jozef op 02 oktober 2013 - 18:24:19
Citaat van: NielsD op 02 oktober 2013 - 17:17:15
Citaat van: robbert op 02 oktober 2013 - 17:02:52
Citaat van: M@rc op 02 oktober 2013 - 14:11:58
Ook net gelezen, dat beloofd in ieder geval een storm in een glas water te worden.
En Vettel wint toch sowieso

In de regen is-ie lang niet zo sterk als op het droge. Zoals bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie van Spa.

Leek me duidelijk dat de Red Bulls daar vol op droog weer hadden ingezet

Was voor Ferrari en Mercedes toch precies hetzelfde verhaal. Ik denk dat regenen een kunst is, niet voor niets dat er een aantal mannen zijn die ineens uitblinken tijdens een regenrace. Jos bijvoorbeeld..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna