Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Lijkt me een heftig gerucht... ik kan nergens een bevestiging vinden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Zelfs op Twitter vind ik het niet... waar heb je het gelezen Gerard?

gloudiesaurus

Italiaanse media melden het nu. Kimi zou voor een operatie kiezen aan zijn rug om fit te zijn voor Ferrari... zou wel de rest van het seizoen bij Lotus missen.
En hij zou het zat zijn geen salaris te krijgen.

Valsecchi zou dan instappen.

Ben benieuwd, het is iig. nog wel een wild gerucht.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Valsecchi is een Italiaan, toch? Als Gazzetta het meldt zou het kunnen, anders zou ik er niet van uit gaan.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Op de Engelse sites word dit neergezet als complete onzin en een manier op silly season 2013/2014 nog wat meer op de spits te drijven. Ik daarentegen kan best geloven dat het game over is voor kimi dit jaar. Mijn moeder leeft zelf al sinds 2008 met een geknelde zenuw in haar rug en soms vliegt die tegen het plafond van de pijn. Het is opmerkelijk te noemen dat kimi dit al sinds zijn Sauber dagen heeft en dat het niet al eerder de grotere proporties heeft aangenomen door het besturen van F1 wagens (en hobbelende rally wagens!!!). Maar goed het lijkt nu een serieuzere vorm aan te nemen en het is niet ondenkbaar dat Kimi het nu rust wil gunnen. Aangezien testen volgend jaar weer serieuzer word is het essentieel te noemen dat hij fit en zonder kwaaltjes aan de start komt om zich terug bij de Scuderia in te werken.

Hij kan toch onder zijn contract bij Lotus uit. Het zou misschien ook interessant zijn voor Lotus om de hulk nu al binnen te halen aangezien die ook gewoon uit de fabriek van Hinwil kan wandelen zonder obligaties. Dan is die toch wat vertrouwt met Lotus voordat de grote veranderingen er volgend jaar aankomen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

De grote vraag zou dan zijn wie je in die tweede Sauber zet. Sirotkin mag het nog niet en verder zijn er zover ik weet geen jongens die contracttechnisch in aanmerking komen.

Maikel0230

Daar zullen ze bij Sauber toch ondertussen ook wel eens over zijn samengekomen niet? Voor Hongarije werd al bekent dat hij kon gaan als hij dat wenste. Je gaat mij niet vertellen dat ze ondertussen geen coureur in het achterhoofd hebben indien Hulkenberg er genoeg van heeft of dus een kans zou krijgen zoals ik ze hierboven stel.

Kobayashi terug uit die 458 Italia (AF Corse) halen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Citaat van: Jozef op 24 september 2013 - 22:16:35
Zelfs op Twitter vind ik het niet... waar heb je het gelezen Gerard?
ik heb het bij verschillende mensen gezien,maar inderdaad geen officiele sites..
Misschien schreeuw ik wel voor ik geslagen wordt  :-[ ;D

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 24 september 2013 - 22:27:16
Italiaanse media melden het nu. Kimi zou voor een operatie kiezen aan zijn rug om fit te zijn voor Ferrari... zou wel de rest van het seizoen bij Lotus missen.
En hij zou het zat zijn geen salaris te krijgen.

Valsecchi zou dan instappen.

Ben benieuwd, het is iig. nog wel een wild gerucht.


Er zit wel een kern van waarheid in dat gerucht...Kimi heeft inderdaad last van zijn rug. Plus Lotus heeft Kimi nog niet betaald. Als Kimi dan kansloos is c.q. lijkt voor het WK dit jaar, waarom dan niet nu op de operatietafel liggen en fris verschijnen voor een werkgever die WEL zijn financiƫle verplichtingen nakomt? ;)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 25 september 2013 - 00:06:51
De grote vraag zou dan zijn wie je in die tweede Sauber zet. Sirotkin mag het nog niet en verder zijn er zover ik weet geen jongens die contracttechnisch in aanmerking komen.


pss...pss...Robin Frijns..pss....pss... :P :P :P

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.


KVDracer

Citaat van: Franky R. op 25 september 2013 - 19:51:08
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:50:49
Mooie hersenspinseltjes komen naar boven Franky ;)
;D ;D ;D
;)

Eigenlijk, ergens is er een waterkansje dat dit zou kunnen. Gutierrez doet het niet zo goed, Telmex zou toch niet zo goed betalen (volgens eerdere geruchten). Dus waarom Frijns niet testen en zien hoe hij het ervan af brengt t.o.v. Gutierrez.
Maar ik vrees dat het allemaal zo zal eindigen zoals het begonnen is.

Arthur

Citaat van: KVDracer op 25 september 2013 - 20:18:23
Citaat van: Franky R. op 25 september 2013 - 19:51:08
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:50:49
Mooie hersenspinseltjes komen naar boven Franky ;)
;D ;D ;D
;)

Eigenlijk, ergens is er een waterkansje dat dit zou kunnen. Gutierrez doet het niet zo goed, Telmex zou toch niet zo goed betalen (volgens eerdere geruchten). Dus waarom Frijns niet testen en zien hoe hij het ervan af brengt t.o.v. Gutierrez.
Maar ik vrees dat het allemaal zo zal eindigen zoals het begonnen is.

Het zou idd mooi zijn maar de feiten zijn dat Frijns nog veel minder [niets?] heeft mee te brengen dan het mindere dat ome Slim betaalt.... En dus 0 + 0 = .....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel