Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

0634

Je zegt iedere week dat Ferrari het podium niet gaat halen, maar Alonso wordt bijna constant tweede hoor.

robbert

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 08:21:14
Je zegt iedere week dat Ferrari het podium niet gaat halen, maar Alonso wordt bijna constant tweede hoor.

ik zeg niet dat ze het podium niet gaan halen, maar ik zeg dat ze zullen mogen vechten voor het podium. Ze kunnen best op het podium geraken, maar mercedes zal ook snel zijn.
En dat zal ik niet live meemaken, aangezien het mijn vrijgezellenavond/nacht word :)

SDG

Citaat van: robbert op 05 oktober 2013 - 09:03:05
ik zeg niet dat ze het podium niet gaan halen, maar ik zeg dat ze zullen mogen vechten voor het podium. Ze kunnen best op het podium geraken, maar mercedes zal ook snel zijn.
En dat zal ik niet live meemaken, aangezien het mijn vrijgezellenavond/nacht word :)

Eh... sterkte gewenst.  8)

0634

En veel plezier ook. :)

Wordt vast leuker dan deze race... :-[

Wings

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 08:21:14
Je zegt iedere week dat Ferrari het podium niet gaat halen, maar Alonso wordt bijna constant tweede hoor.

Dat zegt robbert niet. Hij zegt dat Ferrari vecht om een podiumpositie. En daar sluit ik mij bij aan. Hoewel ik denk dat het dit keer moeilijk wordt.

0634

Beetje dooddoener dan he.

Merc vecht ook om het podium. En Lotus. En Webber. Waarom noemen we dan steeds Ferrrari en niet de rest?

NielsD

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 10:11:34
Beetje dooddoener dan he.

Merc vecht ook om het podium. En Lotus. En Webber. Waarom noemen we dan steeds Ferrrari en niet de rest?

Omdat Ferrari met Alonso tweede staat, en dus na Vettel het belangrijkste is.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Ik wist gisteren al de RB veel sneller kon, zeker toen Vettel eventjes op medium banden bijna even snel ging als Hamilton op Supersofts. Ze reden met wat meer brandstof om te doen alsof ze wat problemen hadden en zo hoopten ze de competitie nog wat 'hoop' te geven. Voor de rest was dat buiten 1 heel klein foutje het beste rondje Yeongam dat iemand kan rijden.

Ik had net zo goed in mijn bed kunnen blijven liggen!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 10:11:34
Beetje dooddoener dan he.

Merc vecht ook om het podium. En Lotus. En Webber. Waarom noemen we dan steeds Ferrrari en niet de rest?

Dat moet je aan robbert vragen. Maar een dooddoener vind ik het niet. Mijns inziens mag iedereen zelf bepalen wie hij noemt en wie niet en waarom. Ik zie het probleem niet.

robbert

Citaat van: Wings op 05 oktober 2013 - 10:10:03
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 08:21:14
Je zegt iedere week dat Ferrari het podium niet gaat halen, maar Alonso wordt bijna constant tweede hoor.

Dat zegt robbert niet. Hij zegt dat Ferrari vecht om een podiumpositie. En daar sluit ik mij bij aan. Hoewel ik denk dat het dit keer moeilijk wordt.

inderdaad. Mercedes is qua racepace nu wel sneller dan ferrari. En als Alonso een goeie start maakt, wat zeer goed mogelijk is, dan zullen ze moeten verdedigend rijden.

robbert

Citaat van: Wings op 05 oktober 2013 - 10:36:59
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 10:11:34
Beetje dooddoener dan he.

Merc vecht ook om het podium. En Lotus. En Webber. Waarom noemen we dan steeds Ferrrari en niet de rest?

Dat moet je aan robbert vragen. Maar een dooddoener vind ik het niet. Mijns inziens mag iedereen zelf bepalen wie hij noemt en wie niet en waarom. Ik zie het probleem niet.

Ja inderdaad, in een forum mag je toch vrij zijn wan mening over de piloten en teams. En het is idd omdat alonso toch de 'naaste' concurrent is van vettel in het kampioenschap

robbert

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 10:11:34
Beetje dooddoener dan he.

Merc vecht ook om het podium. En Lotus. En Webber. Waarom noemen we dan steeds Ferrrari en niet de rest?

Ok, Marussia en Caterham zullen een podiumplaats mogen vergeten. Alsook torro rosso.

Maikel0230

Overigs heeft Bianchi een penalty van 3 plaatsen gekregen omdat hij di Resta zogezegd heeft opgehouden, die jongen begon gewoon zijn snelle ronde in de laaste bocht en word hiervoor nu gestraft! Dikke BS als je het mij vraagt, hij verliest uiteindelijk maar een plaats aangezien hij op P21 stond maar het is het principe wat telt. Dat ze die zeur van een di Resta ook nog gelijk geven ook :(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 10:00:00
En veel plezier ook. :)

Wordt vast leuker dan deze race... :-[

ja inderdaad, dat ben ik ook zeker van. Het wordt toch treintje rijden met die fantastische banden. Ben er niet rouwig om, als ik de race niet live kan zien. Zal hem wel opnemen om de start te kunnen zien, en enkele 'hoogtepunten' van de race te kunnen meemaken. Tussendoor kan ik gewoon doorspoelen

Sabai

Citaat van: robbert op 05 oktober 2013 - 10:47:51
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 10:00:00
En veel plezier ook. :)

Wordt vast leuker dan deze race... :-[

ja inderdaad, dat ben ik ook zeker van. Het wordt toch treintje rijden met die fantastische banden. Ben er niet rouwig om, als ik de race niet live kan zien. Zal hem wel opnemen om de start te kunnen zien, en enkele 'hoogtepunten' van de race te kunnen meemaken. Tussendoor kan ik gewoon doorspoelen


Konden ze maar weer tanken. Zat van de week de gp van europa uit 1995 en de gp van Hongarije uit 1998 te bekijken en dat waren pas strategieën in die tijd en spannend. Zonder snel sleitende banden kers of andere onzin