Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 08:45:28
Soms gaat PErez idd over de schreef, maar hier doet hij toch niks mis? Agressief rijden, mag gewoon. Dit was een prima gevecht m.i., niks mis mee.

Nog gekker maakt de FIA het door nu achteraf pas te straffen. Waar slaat dat op? OF hij duwt hem van de baan of niet. Dan krijg je een DT net als Giedo. Nu gaan ze achteraf bekijken... tjonge.
Dat achteraf bekijken vind ik welhaast een vorm van competitievervalsing...Straf nu of helemaal niet. Anders wordt er de hand gelicht met de einduitslag, IMHO.

0634

Wat raar met Rosberg zeg. Ik dacht eerst dat hij Lewis raakte, maar zijn vleugel knakt zomaar...

KVDracer

Nu zie je pas hoe een achterlijke oetl*l Perez is. Zijn band loopt eraf en hij blijft maar in de weg rijden van andere rijders. Laat hem de volgende race maar als laatste starten en een psychologisch onderzoek doen. Want in zijn kopje is het toch niet helemaal in orde. Denkt omdat hij bij McLaren rijd dat hij maar de baas is op de baan.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 08:55:52
Wat raar met Rosberg zeg. Ik dacht eerst dat hij Lewis raakte, maar zijn vleugel knakt zomaar...


Ach, bij Buemi knakte ooit zijn complete voorwielophanging zomaar uit elkaar... :P
;)

Jozef

Het rare was dat alleen het loopvlak van de band losliet, dit heb ik nog nooit gezien. :-\ De band was verder heel en de druk was er nog. Perez reed dus niet op 3 wielen, vandaar dat hij de anderen voor kon blijven.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 06 oktober 2013 - 09:02:53
Het rare was dat alleen het loopvlak van de band losliet, dit heb ik nog nooit gezien. :-\ De band was verder heel en de druk was er nog. Perez reed dus niet op 3 wielen, vandaar dat hij de anderen voor kon blijven.
Wellicht het gevolg van zijn agressieve rijstijl? Die blokkade vlak voor de eerste bocht?

0634

Best vermakelijk vandaag trouwens. Zo eenvoudig rijdt Vettel ook weer niet weg vandaag en daarachter gebeud best wat

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:05:41
Best vermakelijk vandaag trouwens. Zo eenvoudig rijdt Vettel ook weer niet weg vandaag en daarachter gebeud best wat
Mwah, alleen jammer dat Yeongam zo'n steriel circuit is...Zelf in de game [F1 2011] kan dat baantje mij niet bekoren...

Jozef

Citaat van: Franky R. op 06 oktober 2013 - 09:05:32
Citaat van: Jozef op 06 oktober 2013 - 09:02:53
Het rare was dat alleen het loopvlak van de band losliet, dit heb ik nog nooit gezien. :-\ De band was verder heel en de druk was er nog. Perez reed dus niet op 3 wielen, vandaar dat hij de anderen voor kon blijven.
Wellicht het gevolg van zijn agressieve rijstijl? Die blokkade vlak voor de eerste bocht?

Uiteraard, maar dan hoeft het loopvlak toch nog niet los te laten van de rest van de band? :o

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:05:41
Best vermakelijk vandaag trouwens. Zo eenvoudig rijdt Vettel ook weer niet weg vandaag en daarachter gebeud best wat

Ik hoop dat Hulkenberg nu zijn 5e plaats kan vasthouden. De laatste races is hij toch wel goed bezig. Ik hoop dat we hem volgend jaar bij lotus gaan zien of bij McLaren, dat we van Perez vanaf zijn.
Eigenlijk toch triestig dat ze bij Ferrari voor Raikkonen gekozen hebben in plaat van Hulkenberg.

0634

Dat laatste zeker. Maar ja, dat verhaal over dat gewicht he.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:09:26
Dat laatste zeker. Maar ja, dat verhaal over dat gewicht he.

Oke, hij is groter en zal ook wel zwaarder zijn. Maar Webber is nu toch ook geen lichtgewicht e en is ook redelijk groot om F1 rijder te zijn. Hij is anders tich niet trager dan Alonso, ondanks zijn gewicht  ;)

Franky R.

Wat een kutseizoen voor Webber zeg! Je zag hem kijken..."Fik jij maar lekker af"... :P

0634

Citaat van: KVDracer op 06 oktober 2013 - 09:11:40
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 09:09:26
Dat laatste zeker. Maar ja, dat verhaal over dat gewicht he.

Oke, hij is groter en zal ook wel zwaarder zijn. Maar Webber is nu toch ook geen lichtgewicht e en is ook redelijk groot om F1 rijder te zijn. Hij is anders tich niet trager dan Alonso, ondanks zijn gewicht  ;)
Eens hoor. Maar ze zeggen dat volgend jaar het gewicht belangrijker is dan ooit. Althans, dat zegt Doornbos. Maar die zei ook dat je meteen na een SC je DRS weer mag gebruiken ;)

Jozef

Hulkenberg rijdt inderdaad een puike race. Net als Maldonado trouwens - Bottas wordt vandaag toch gedegradeerd door zijn teamgenoot.

Bij Webber gaat ook ineens ALLES fout. Slechte timing van de SC, aangetikt door Sutil en dan de fik erin. Wat een brand trouwens, volgens mij stonden zijn KERS-batterijen in de fik. :o :o

En wat is dat met die auto op de baan?