Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

Franky R.

@Jeroen,


Mss. omdat het een rode team is...springt meer in het oog of zo... :P


;)

robbert

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 16:41:16
Citaat van: robbert op 05 oktober 2013 - 15:46:04
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2013 - 14:18:19
Ja Robbert, maar je zegt bijna voor aanvang van ieder weekend dat Ferrari het lastig krijgt. Dat bedoelde ik meer. ;)

ja ik kan moeilijk zeggen dat ze gaan winnen é. Dat bedoel ik dus met realistisch zijn. Het is ieder weekend hetzelfde, vettel zal de race winnen. De meeste zegt toch ook na de laatste races dat het saai was....

Maar waarom belicht je nou steeds Ferrari? Dat snap ik niet. Want de rest wint ook niet en zal ook moeten vechten voor het podium. Inclusief Webber zelfs.

omdat ze mss 2de staan in het kampioenschap. En is iedereen niet vrij van mening? Waarom zaagt iedereen de saaiheid van de race????

Maar ok, ik zal het dus anders formuleren. Vettel zal de race winnen, en de rest zal in strijd zijn met elkaar om het podium. Dat beter???

Sabai


0634

Citaat van: robbert op 05 oktober 2013 - 17:07:37

omdat ze mss 2de staan in het kampioenschap. En is iedereen niet vrij van mening? Waarom zaagt iedereen de saaiheid van de race????

Maar ok, ik zal het dus anders formuleren. Vettel zal de race winnen, en de rest zal in strijd zijn met elkaar om het podium. Dat beter???
Yup. Veel beter ::).

robbert

Citaat van: Sabai op 05 oktober 2013 - 17:15:42
Je was ook fan van Ferrari toch Robbert ?

ja en van vettel. Maar blijkbaar mag dat hier niet....

0634

Tjonge, er wordt gevraagd waarom je zo vaak over Ferrari zegt dat ze het zwaar gaan krijgen en daar concludeer jij uit dat je geen fan van Vettel en Ferrari mag zijn?

Kom op he. Doe es niet zo aangebrand.

robbert

ok mijn excuses, maar ik ga niet meer praten over ferrari. En nu start mijn vrijgezellen. Tot de volgende en voor iedereen, een goeie race morgen!!!!

Enzo

Citaat van: robbert op 05 oktober 2013 - 17:44:35
ok mijn excuses, maar ik ga niet meer praten over ferrari.

Staat genoteerd Robbert!!   ;D

Enzo


0634

Citaat van: robbert op 05 oktober 2013 - 17:44:35
ok mijn excuses, maar ik ga niet meer praten over ferrari. En nu start mijn vrijgezellen. Tot de volgende en voor iedereen, een goeie race morgen!!!!
Precies. Heb nou maar gewoon lol vanavond. Da's belangrijker.

Gerard

Heeft iemand nog nieuws gezien over de gevreesde typhoon?


Franky R.


Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/alonso_ontevreden_over_pirelli/


Alonso voorspelt een saaie race morgen...Ik twijfel of ik nu vroeg moet opstaan voor de race, om het  achter een TFT-schermpje te volgen... :P


;)

0634