F1 - schaalmodellen- topic

Gestart door gloudiesaurus, 23 september 2013 - 01:01:37

« vorige - volgende »

janke

Ik denk meer dan 450. 1:43, 1:24 en 1:18. Van de betere merken, veel handbuilt. Op het forum van F1geschiedenis staan er heel veel. (onder Bertje) Vitrines heb ik er maar één. Ik ga mijn vrouw niet lastig vallen met autootjes die ze niet in de woonkamer wil zien. Iig niet te aanwezig. Gelijk heeft ze. Het zal wat zijn dat ik elk uur van de dag poppen zie staan/zitten enz. Tot aan de badkamer?? :D
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 11 januari 2015 - 00:00:02
Ik denk meer dan 450. 1:43, 1:24 en 1:18. Van de betere merken, veel handbuilt. Op het forum van F1geschiedenis staan er heel veel. (onder Bertje) Vitrines heb ik er maar één. Ik ga mijn vrouw niet lastig vallen met autootjes die ze niet in de woonkamer wil zien. Iig niet te aanwezig. Gelijk heeft ze. Het zal wat zijn dat ik elk uur van de dag poppen zie staan/zitten enz. Tot aan de badkamer?? :D

450 damn! Ik heb er nu een goede 100. Bijna allemaal 1/43 van Minichamps.
Maar waar laat je 450 modelauto's zonder een vitrine te hebben dan  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Ik heb op mijn zolderkamer stellingen gemaakt. Daar liggen ze op merk en race.

Nadat deze week JP Beltoise is overleden zal ik hier een model laten zien. Hij deelde deze Matra-Simca met Jack Brabham in de BOAC 1000km van Brands Hatch in 1970. Resultaat 12de. Daarbij de Leyland race-transporter die er bij hoort. Beide 1:43. Bizarre/Spark.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Hier vanuit een andere hoek. Kan ze niet in een post zetten. De bestanden zijn te groot.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar


gloudiesaurus

Schitterend Janke!

Je kunt je foto's overigens ook op Facebook/ Flickr etc. plaatsen...
En ze dan vervolgens hier linken, dan staan ze hier ook  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

#126
Dat lukt me niet.

Maar hier nog een eye catcher. Ford F race transporter met de Ferrari 312T2, Niki Lauda.



Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Mooi model Janke. Welk merk?

Een foto plaatsen is erg makkelijk. Neem de url van de foto en plaats deze tussen deze tags:
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

De transporter is van Exoto 1:43. De Ferrari van La Storia 1:43.

Ik sluit af met een Porsche 908/3 met Gijs van Lennep en Dhr Marko ::) Nurburgring 1971.
AutoArt 1:18.

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Mooie modellen Janke! Volgens mij heb je echt een mooie collectie  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

De Minichamps 1:18 BMW M1 is binnen. In de BMW Motorsport livery. Procar Series 1979 met wereldkampioen F1 Alan Jones.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Ik had het met Miguel in een ander topic over Schnitzer en Kremer. Hier drie van mijn favos van de Gebr. Kremer. CK6 en 935/K3. De laatste is de uitvoering vd 1000km van Suzuka. Winners met Bob Wollek en Henri Pescarolo. Zal tzt meer Schnitzer en Kremer modellen uit mijn verzameling hier neerzetten.
Some things are too important to be left in the past.

Miguel

Citaat van: janke op 24 januari 2015 - 15:37:41
De Minichamps 1:18 BMW M1 is binnen. In de BMW Motorsport livery. Procar Series 1979 met wereldkampioen F1 Alan Jones.

Eenzelfde M1 met BMW Motorsport livery wordt (werd, als het ding niet meer te repareren is na die crash) nog steeds in VLN geracet.
Peace out yo.

janke

Hier nog wat foto's van details.





Some things are too important to be left in the past.

janke

Ik gooi er nog maar wat op het forum. En jawel één van mijn weinige F1 auto's. De Tyrrell P34. De BMW 3.0 CSL en een M3-E30.








Zo met mijn vrouw naar Arnhem even shoppen. Bij een modelbouwwinkel heb ik een Jaguar XJR12 besteld en die is binnen. Foto's volgen.
Some things are too important to be left in the past.