Moment van de race [Singapore 2013]

Gestart door Arthur, 22 september 2013 - 22:42:23

« vorige - volgende »

0634

Ik zie de poeha ook niet zo. Je mag die baan niet over zonder toestemming. Dat is een regel. Punt. Een reprimande is dan op zijn plaats. Bovendien lijkt die regel mij niet onredelijk.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 23 september 2013 - 21:56:41
Tja reprimande wel terecht. Gevaarlijke actie Webber. En ja de Telegraaf maakt nog weleens een foutje


Hm,


Ik zie een kansje om te solliciteren bij de Telegraag, afdeling F1 en overige autosport... ;D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 23:06:03
Citaat van: Fabian op 23 september 2013 - 21:56:41
Tja reprimande wel terecht. Gevaarlijke actie Webber. En ja de Telegraaf maakt nog weleens een foutje


Hm,


Ik zie een kansje om te solliciteren bij de Telegraag, afdeling F1 en overige autosport... ;D

Kan Jeroen voetbal doen als Ajax-fan [helemaal op zijn plaats bij Wakker Nederland] ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik doe liever F1, if you don't mind. Dat is bij mij hoog, hoog boven voetbal verheven ;).

Fabian

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 23:06:03
Citaat van: Fabian op 23 september 2013 - 21:56:41
Tja reprimande wel terecht. Gevaarlijke actie Webber. En ja de Telegraaf maakt nog weleens een foutje


Hm,


Ik zie een kansje om te solliciteren bij de Telegraag, afdeling F1 en overige autosport... ;D
Nee hoor. Dat mag Jeroen doen!  ;)

SDG

Citaat van: Fabian op 23 september 2013 - 21:56:41
Tja reprimande wel terecht. Gevaarlijke actie Webber. En ja de Telegraaf maakt nog weleens een foutje

Nog niet zo gevaarlijk als die keer toen Bruno Giacomelli bij Keke Rosberg op de wagen kroop, na de GP van Canada 1983. Rosberg moest ineens hard remmen en Giacomelli viel pardoes van de auto af (gelezen in 'Grand Prix Story 1983' van Heinz PrĂ¼ller).

NielsD

Citaat van: SDG op 24 september 2013 - 12:36:11
Citaat van: Fabian op 23 september 2013 - 21:56:41
Tja reprimande wel terecht. Gevaarlijke actie Webber. En ja de Telegraaf maakt nog weleens een foutje

Nog niet zo gevaarlijk als die keer toen Bruno Giacomelli bij Keke Rosberg op de wagen kroop, na de GP van Canada 1983. Rosberg moest ineens hard remmen en Giacomelli viel pardoes van de auto af (gelezen in 'Grand Prix Story 1983' van Heinz PrĂ¼ller).

Moet je nagaan hoe ''mild'' de FIA toen was. Nu zou er per direct een verbod komen op dat soort liftjes!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 september 2013 - 06:32:02
Ik doe liever F1, if you don't mind. Dat is bij mij hoog, hoog boven voetbal verheven ;).

Zo mag ik het horen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

#23
LoL

Maikel0230

Mark Webber heeft vandaag keihard uitgehaald naar de stewards, wat mij doet vermoeden dat hij niet goed weet waarvoor hij is gestraft. Deze tweet versterkt dat, hij meent dat de reprimande was voor het liften zelf terwijl het ging over het feit dat hij over de baan rent. Als Alonso kimi al voor de bocht er voorbij had gelaten kon hij netjes langs Webber parkeren en hem VEILIG oppikken. Dit is niet de eerste keer dat de steward een coureur niet fatsoenlijk word uitgelegd waarom hij een reprimande/penalty/boete/whatever gekregen heeft.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Wel grappig trouwens, die tweet over Warwick... ;D

Maar inderdaad snapt hij het blijkbaar niet, want hij kreeg geen straf voor hetgeen Warwick op de foto doet. Of het aan de uitleg ligt, betwijfel ik overigens. Jij en ik weten het immers ook, toch.

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 25 september 2013 - 06:42:18
Wel grappig trouwens, die tweet over Warwick... ;D

Maar inderdaad snapt hij het blijkbaar niet, want hij kreeg geen straf voor hetgeen Warwick op de foto doet. Of het aan de uitleg ligt, betwijfel ik overigens. Jij en ik weten het immers ook, toch.
Ik denk dat Webber het heel goed snapt, maar dat hij het niet wil snappen. Zo steekt hij een dikke middelvinger op naar de FIA en zijn fans vinden het ongetwijfeld fantastisch. Ik denk dat Webber al bezig is met zijn afscheid te regisseren.

Gerard

Er zijn meerdere tweets geplaatst doorzowel Alonso als Webber over de straf..
Webber gaf aan dat hij niet eens een marshall had gezien,noch gesproken..  laat staan dat hem het verboden was de baan over te steken...

Matthijs

Citaat van: Gerard op 25 september 2013 - 10:33:21Webber gaf aan dat hij niet eens een marshall had gezien,noch gesproken..  laat staan dat hem het verboden was de baan over te steken...
Ja dus? Zolang een marshall hem geen toestemming geeft is het dus verboden. Of denk je dat deze mafkees (http://img.youtube.com/vi/DsplrERgod4/0.jpg) ooit vooraf een marshall gesproken heeft?

Come on Webber en Alonso, jullie hebben een reprimande gekregen, de lichtst mogelijke straf. En niet eens over de taxirit zelf, maar over de manier van opstappen. Waar zeuren jullie over?

NielsD

Maar als het verboden is waarom kregen ze tijdens Duitsland 2011 dan niks? Of zijn de regels daarna aangepast?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna