Singapore: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 22 september 2013 - 16:07:41

« vorige - volgende »

wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
1 (6.7%)
6
1 (6.7%)
5
3 (20%)
4
5 (33.3%)
3
4 (26.7%)
2
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 13

Sabai

Gisteren zat het venijn toch echt aan het einde van de race juist door de wisselende strategieën. Dus begrijp je punt niet zo.

0634

Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:42:12
Citaat van: NielsD op 23 september 2013 - 16:29:47
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:27:08
Ik vond er geen klap aan die loterij races.

Dus jij vindt het nu wel spannend?


Ik vind dit hele seizoen k#t met al dat banden gedoe. Maar ik vind het wel beter sinds Duitsland moet ik bekennen ik zie ze tenminste weer voluit pushen.

Er valt niets te zien aan pushen. Het enige dat je ziet aan pushen is dat Vettel 2 seconde per ronde weg rijdt bij de rest. Lachuh man. Vooral op zo'n hemeltergend beroerde baan als Singapore.

0634

Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 18:17:25
Gisteren zat het venijn toch echt aan het einde van de race juist door de wisselende strategieën. Dus begrijp je punt niet zo.
Dat had niks met zijn punt te maken, dat had er uitsluitend mee te maken dat er een neutralisatie was en dat sommigen wel en anderen niet naar binnen gingen. Dat was de enige oorzaak van de wisselende strategieen.

robbert

ja heb zelfs een artikel gelezen waar er staat, dat de dominantie van vettel begonnen is, sedert die aanpassing aan de banden.
heb zelfs de link in een ander topic geplaatst. Ik heb al altijd genoten van de eerste races van het begin van het seizoen, en ik vreesde al, toen er sprake was om de banden aan te passen, dat er weer saaie races ging zijn. Dus allemaal dankzij redbull en de fia. Pirelli gaf toen ook aan, dat de races minder aantrekkelijk zou zijn als ze de banden gingen aanpassen, en daar had hij gelijk in

Sabai

Citaat van: Jeroen op 23 september 2013 - 18:19:09
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:42:12
Citaat van: NielsD op 23 september 2013 - 16:29:47
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:27:08
Ik vond er geen klap aan die loterij races.

Dus jij vindt het nu wel spannend?


Ik vind dit hele seizoen k#t met al dat banden gedoe. Maar ik vind het wel beter sinds Duitsland moet ik bekennen ik zie ze tenminste weer voluit pushen.

Er valt niets te zien aan pushen. Het enige dat je ziet aan pushen is dat Vettel 2 seconde per ronde weg rijdt bij de rest. Lachuh man. Vooral op zo'n hemeltergend beroerde baan als Singapore.


Ik zal Bernie bellen om mij een knop te geven die ik af en toe kan indrukken en dat er dan een band ontploft  :P

Of misschien moeten we de grid na de kwalificatie omdraaien en de man op pole achteraan laten starten. Dan hebben we pas actie en als hij dan nog wint geven we ze strafgewicht.

0634

Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 18:28:08

Ik zal Bernie bellen om mij een knop te geven die ik af en toe kan indrukken en dat er dan een band ontploft  :P

Of misschien moeten we de grid na de kwalificatie omdraaien en de man op pole achteraan laten starten. Dan hebben we pas actie en als hij dan nog wint geven we ze strafgewicht.
Je kan er cynisch overdoen, maar van pushen wordt een race voor toeschouwers echt niet leuker hoor. Pushen doen ze op zaterdag al, op zondag wil ik een race zien, geen optocht waarbij we gespannen naar rondetijden kijken of Vettel misschien nog ergens een tiende vind. Dat interesseert mij geen drol.

Sabai

#36
Citaat van: Jeroen op 23 september 2013 - 18:30:48
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 18:28:08

Ik zal Bernie bellen om mij een knop te geven die ik af en toe kan indrukken en dat er dan een band ontploft  :P

Of misschien moeten we de grid na de kwalificatie omdraaien en de man op pole achteraan laten starten. Dan hebben we pas actie en als hij dan nog wint geven we ze strafgewicht.
Je kan er cynisch overdoen, maar van pushen wordt een race voor toeschouwers echt niet leuker hoor. Pushen doen ze op zaterdag al, op zondag wil ik een race zien, geen optocht waarbij we gespannen naar rondetijden kijken of Vettel misschien nog ergens een tiende vind. Dat interesseert mij geen drol.


Het blijft een lastige kwestie zo zullen er veel zijn die er hetzelfde over denken net als jouw. Maar er zullen ook veel mensen hetzelfde erover denken als ik. Nu is het aan de FIA hierin een balans te vinden .En we zullen het er wel over eens zijn dat ze het dit jaar totaal verkeerd gedaan hebben. Alleen al door teams niet te dwingen Pirelli meer te laten testen.ipv niet of nauwelijks.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 23 september 2013 - 17:46:25
Je houdt niet van kunstmatige spanning (zoals je dat noemt) van het eerste deel van het seizoen, maar je zegt dat het nu ook niet meer is dan het seizoen uitzitten. Wat heeft nu de voorkeur? Spektakelraces met rare dingen of kunnen pushen met voorspelbaarheid?
Geef mij dan maar spektakelraces met rare dingen...Net wat Jeroen zegt...Van dat 'gepush' merken we fans vanaf de TV-scherm geen ene kloot... ::)

Sabai

In het begin van het seizoen gingen ze geen eens de strijd met elkaar aan omdat ze bandn moesten sparen.Lewis riep zelfs er niks meer aan te vinden zo . Dat kan toch ook niet zijn wat jullie willen?

Franky R.

Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 20:28:42
In het begin van het seizoen gingen ze geen eens de strijd met elkaar aan omdat ze bandn moesten sparen.Lewis riep zelfs er niks meer aan te vinden zo . Dat kan toch ook niet zijn wat jullie willen?


Eerlijk gezegd dat ook niet...Maar ik was maar wat blij dat ik geen 15 euro per maand betaald voor dit "spektakel"! :P
Ik bedoel, eerst Monza en nu Singapore...Je weet dan gewoon dat de overige races in een zelfde patroon zullen verlopen! Kijk naar het cjfer wat voor Singapore is gegeven! Ik dacht gemiddeld een vier of zo?


Ik had liever de banden van 2012 terug gehad...IMHO

0634

Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 20:28:42
In het begin van het seizoen gingen ze geen eens de strijd met elkaar aan omdat ze bandn moesten sparen.Lewis riep zelfs er niks meer aan te vinden zo . Dat kan toch ook niet zijn wat jullie willen?

Wat Lewis wil is niet relevant. Hij is een rijder, wij zijn kijkers. We hebben het nu over kijkers.

De banden van vorig jaar waren perfect. Zo hoort het. Zo was het leuk. Dit jaar ging Pirelli m.i. soms net iets te ver, maar dat was dan altijd nog beter dan zoals het nu is. Dit is helemaal ruk.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 23 september 2013 - 20:52:29
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 20:28:42
In het begin van het seizoen gingen ze geen eens de strijd met elkaar aan omdat ze bandn moesten sparen.Lewis riep zelfs er niks meer aan te vinden zo . Dat kan toch ook niet zijn wat jullie willen?

Wat Lewis wil is niet relevant. Hij is een rijder, wij zijn kijkers. We hebben het nu over kijkers.

De banden van vorig jaar waren perfect. Zo hoort het. Zo was het leuk. Dit jaar ging Pirelli m.i. soms net iets te ver, maar dat was dan altijd nog beter dan zoals het nu is. Dit is helemaal ruk.

Ik zeg gooi de tankstops er maar weer in, dan zijn de banden minder bepalend.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Citaat van: Jeroen op 23 september 2013 - 20:52:29
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 20:28:42
In het begin van het seizoen gingen ze geen eens de strijd met elkaar aan omdat ze bandn moesten sparen.Lewis riep zelfs er niks meer aan te vinden zo . Dat kan toch ook niet zijn wat jullie willen?

Wat Lewis wil is niet relevant. Hij is een rijder, wij zijn kijkers. We hebben het nu over kijkers.

De banden van vorig jaar waren perfect. Zo hoort het. Zo was het leuk. Dit jaar ging Pirelli m.i. soms net iets te ver, maar dat was dan altijd nog beter dan zoals het nu is. Dit is helemaal ruk.

Excuse me? Ik heb nog steeds een bandenspaar excursie gezien in Singapore.
Er werd wederom niet voluit gereden, iets wat ook weer bevestigd werd door Webber na afloop.


robbert

Citaat van: Jeroen op 23 september 2013 - 18:30:48
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 18:28:08

Ik zal Bernie bellen om mij een knop te geven die ik af en toe kan indrukken en dat er dan een band ontploft  :P

Of misschien moeten we de grid na de kwalificatie omdraaien en de man op pole achteraan laten starten. Dan hebben we pas actie en als hij dan nog wint geven we ze strafgewicht.
Je kan er cynisch overdoen, maar van pushen wordt een race voor toeschouwers echt niet leuker hoor. Pushen doen ze op zaterdag al, op zondag wil ik een race zien, geen optocht waarbij we gespannen naar rondetijden kijken of Vettel misschien nog ergens een tiende vind. Dat interesseert mij geen drol.

Als we puur naar dit seizoen kijken. Dus niet naar de voorgaande seizoenen. Dan was  het toch beter zoals het was in het begin van het seizoen.

0634

Citaat van: Enzo op 23 september 2013 - 21:55:18
Citaat van: Jeroen op 23 september 2013 - 20:52:29
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 20:28:42
In het begin van het seizoen gingen ze geen eens de strijd met elkaar aan omdat ze bandn moesten sparen.Lewis riep zelfs er niks meer aan te vinden zo . Dat kan toch ook niet zijn wat jullie willen?

Wat Lewis wil is niet relevant. Hij is een rijder, wij zijn kijkers. We hebben het nu over kijkers.

De banden van vorig jaar waren perfect. Zo hoort het. Zo was het leuk. Dit jaar ging Pirelli m.i. soms net iets te ver, maar dat was dan altijd nog beter dan zoals het nu is. Dit is helemaal ruk.

Excuse me? Ik heb nog steeds een bandenspaar excursie gezien in Singapore.
Er werd wederom niet voluit gereden, iets wat ook weer bevestigd werd door Webber na afloop.


Eens. Daarom snap ik niet de mensen die van 'pushen' houden nu ineens blij zijn, want dat is ook nog steeds niet optimaal.

Het is nu een beetje niks van alles. Echt pushen kan niet, maar de snelle slijters hebben we nu ook niet. Niemandsland, met als klaarblijkelijk gevolg, dat we saaie race na saaie race hebben.