Singapore: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 22 september 2013 - 16:07:41

« vorige - volgende »

wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
1 (6.7%)
6
1 (6.7%)
5
3 (20%)
4
5 (33.3%)
3
4 (26.7%)
2
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 13

Vieze baas

Sinds die nieuwe banden is het echt geen reet meer aan. Derde race op rij die ik met moeite uit heb gekeken. 3. Vettel was wel weer supergoed zeg

Matthijs

Ik kom zowel op dit forum als op F1Fanatic. Ik vind het opvallend dat ze daar altijd veel hogere cijfers geven dan hier.

Ik ben die ene 'gek' die een 7 gegeven heeft. De race was matig, maar de safety car en de laatste 10 ronden maakten het toch een voldoende voor mij. Achter de top 3 waren toch een groot deel van de race gevechten te zien, jammer dat het niet ging om het eremetaal. Hmm, achteraf was een 6 realistischer geweest dan een 7 maar ik heb nu al gedrukt.

Gerard

6je.. de laatste ronden (met de gevechten in het middenveld) maakten het nog enigsinds leuk..

robbert

Citaat van: Vieze baas op 23 september 2013 - 08:36:35
Sinds die nieuwe banden is het echt geen reet meer aan. Derde race op rij die ik met moeite uit heb gekeken. 3. Vettel was wel weer supergoed zeg

dankzij redbull en fia. Redbull wou weer de andere banden, konden niet overweg met de banden zoals in het begin van het seizoen

Jehoentelaar

Meerdere teams waren ontevreden over de vorige banden, niet alleen Red Bull.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 23 september 2013 - 13:05:09
Meerdere teams waren ontevreden over de vorige banden, niet alleen Red Bull.

Maar Red Bull was één van de grootste ''zeikerds'', daarnaast wisten ze dondersgoed dat als ze de banden van vorig jaar weer zouden krijgen dat ze weer magistraal en dominant zouden zijn. Dat is vorig jaar de tweede helft van het seizoen ook wel een beetje gebleken.

Daarnaast vind ik het gewoon flauw. Ferrari en Lotus waren lekker sterk in het begin van het seizoen, vooral Red Bull gaat zeuren en krijgt z'n zin. Waarom zegt Pirelli/FIA niet: 'zoek eerst maar uit wat je kan veranderen aan het ontwerp van je wagen?'. Want er waren een aantal teams die het wel voor elkaar hadden, dus om het probleem nou volledig aan de banden te wijden?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Zeker waar. Ook Force India is er puntentechnisch door in de problemen gekomen. Dat de FIA overstag is gegaan komt door paniekvoetbal na de chaos op Silverstone. Tot die race waren alle races een feestje en was het een geweldig seizoen. Nadien is er geen klap meer aan.

Sabai

Ik vond er geen klap aan die loterij races.

NielsD

Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:27:08
Ik vond er geen klap aan die loterij races.

Dus jij vindt het nu wel spannend?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

#24
Citaat van: NielsD op 23 september 2013 - 16:29:47
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:27:08
Ik vond er geen klap aan die loterij races.

Dus jij vindt het nu wel spannend?


Ik vind dit hele seizoen k#t met al dat banden gedoe. Maar ik vind het wel beter sinds Duitsland moet ik bekennen ik zie ze tenminste weer voluit pushen.

NielsD

Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:42:12
Citaat van: NielsD op 23 september 2013 - 16:29:47
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:27:08
Ik vond er geen klap aan die loterij races.

Dus jij vindt het nu wel spannend?


Ik vind dit hele seizoen k#t met al dat banden gedoe. Maar ik vind het wel beter sinds Duitsland moet ik bekennen ik zie ze tenminste weer voluit pushen.

Je ziet ze pushen in de rondetijden, maar het verschil qua pushing is zo groot dat het hele veld uit elkaar wordt getrokken en daarmee is er geen spanning.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Citaat van: NielsD op 23 september 2013 - 16:46:10
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:42:12
Citaat van: NielsD op 23 september 2013 - 16:29:47
Citaat van: Sabai op 23 september 2013 - 16:27:08
Ik vond er geen klap aan die loterij races.

Dus jij vindt het nu wel spannend?


Ik vind dit hele seizoen k#t met al dat banden gedoe. Maar ik vind het wel beter sinds Duitsland moet ik bekennen ik zie ze tenminste weer voluit pushen.

Je ziet ze pushen in de rondetijden, maar het verschil qua pushing is zo groot dat het hele veld uit elkaar wordt getrokken en daarmee is er geen spanning.


Het zit nog steeds dicht op elkaar vind ik alleen Vettel is op dit moment te goed voor de rest.Daarom vind ik dat de rest maar beter hun best moeten doen . Ik hou niet van kunstmatige spanning. Dan word het net als Amerikaans worstelen een hoop gedoe maar allemaal nep.


Ook doordat iedereen nu de focus op 2014 heeft verlegd werk ook niet echt mee voor de tweede helft van dit seizoen. Het word dit jaar uitzitten en hopelijk krijgen we volgend jaar weer vuurwerk te zien want dit jaar is over imo en kan net zo goed af gevlagd worden

Jehoentelaar

Je houdt niet van kunstmatige spanning (zoals je dat noemt) van het eerste deel van het seizoen, maar je zegt dat het nu ook niet meer is dan het seizoen uitzitten. Wat heeft nu de voorkeur? Spektakelraces met rare dingen of kunnen pushen met voorspelbaarheid?

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 23 september 2013 - 17:46:25
Je houdt niet van kunstmatige spanning (zoals je dat noemt) van het eerste deel van het seizoen, maar je zegt dat het nu ook niet meer is dan het seizoen uitzitten. Wat heeft nu de voorkeur? Spektakelraces met rare dingen of kunnen pushen met voorspelbaarheid?


Pushen zonder voorspelbaarheid kan ook alleen dit jaar niet meer imo.Zoals ik al aangaf zal elk team zich volledig op 2014 gaan richten waardoor er niet veel meer gaat veranderen denk ik.

Jehoentelaar

Het had gekund met de oude bandenspecificaties, waardoor er nog sprake was van wisselende strategieën. Nu is het zo straight-forward dat de races in de eerste ronde beslist zijn.