Formula Acceleration topic

Gestart door Jehoentelaar, 19 september 2013 - 21:38:20

« vorige - volgende »

SDG

Eventjes ook voor de aardigheid de line-up van de muzikanten bekeken. Allemachtig, wat een foute boel zeg: David Hasselhoff, Vengaboys, Rick Astley, Turbo B van Snap!, 2Unlimited, Samantha Fox, Twenty 4 Seven... Waar hebben ze al die fossielen nog opgegraven???  ;D

Perton

Dat vind ik niet zo gek. 90's parties zijn een gigantische hit, gegarandeerd. 80's parties vermoed ik dan ook wel. Combineer dat in een groot evenement en je hebt een hit te pakken.

SDG

#47
Citaat van: Perton op 30 april 2014 - 15:02:46
Dat vind ik niet zo gek. 90's parties zijn een gigantische hit, gegarandeerd. 80's parties vermoed ik dan ook wel. Combineer dat in een groot evenement en je hebt een hit te pakken.

Zo'n beetje 'De Foute Party' van Q-Music achterna, haha... Is altijd wel een doldwaze boel waar een pak volk op afkomt, dat wel.

Voor Assen valt de timing alleen een beetje slecht: zo half oktober riskeer je in Nederland best wel een weekend met uitgeregende tribunes.

Franky R.

Citaat van: SDG op 30 april 2014 - 14:49:58
Eventjes ook voor de aardigheid de line-up van de muzikanten bekeken. Allemachtig, wat een foute boel zeg: David Hasselhoff, Vengaboys, Rick Astley, Turbo B van Snap!, 2Unlimited, Samantha Fox, Twenty 4 Seven... Waar hebben ze al die fossielen nog opgegraven???  ;D


Muziek uit jouw jeugd, SDG... :P :P :P
;)

Edwin90

Richard Gonda rijdt volgens mij ook AutoGP.
Rodolfo Gonzalez is/was (vorig jaar) testrijder bij Marussia.

Oohja, om de muziek blijf ik wel thuis... my god wat een stel gedrochten hebben ze bij elkaar geraapt. :o

SDG

Citaat van: Franky R. op 30 april 2014 - 15:15:01
Citaat van: SDG op 30 april 2014 - 14:49:58
Eventjes ook voor de aardigheid de line-up van de muzikanten bekeken. Allemachtig, wat een foute boel zeg: David Hasselhoff, Vengaboys, Rick Astley, Turbo B van Snap!, 2Unlimited, Samantha Fox, Twenty 4 Seven... Waar hebben ze al die fossielen nog opgegraven???  ;D


Muziek uit jouw jeugd, SDG... :P :P :P
;)

Het jeugdsentiment dat binnenkort in Nijmegen op de planken staat ga ik meer plezier aan beleven.  ;)

http://www.fortarock.nl

Kootje

Begin die SDG steeds meer te mogen. 8)

Franky R.

Citaat van: SDG op 01 mei 2014 - 12:00:53
Citaat van: Franky R. op 30 april 2014 - 15:15:01
Citaat van: SDG op 30 april 2014 - 14:49:58
Eventjes ook voor de aardigheid de line-up van de muzikanten bekeken. Allemachtig, wat een foute boel zeg: David Hasselhoff, Vengaboys, Rick Astley, Turbo B van Snap!, 2Unlimited, Samantha Fox, Twenty 4 Seven... Waar hebben ze al die fossielen nog opgegraven???  ;D


Muziek uit jouw jeugd, SDG... :P :P :P
;)

Het jeugdsentiment dat binnenkort in Nijmegen op de planken staat ga ik meer plezier aan beleven.  ;)

http://www.fortarock.nl


Ah, ouwe rocker....kijk je uit bij het 'headbangen'?! ;D ;D ;D

Perton

Gelukkig dat deze professionele klasse er in is geslaagd maar liefst negen inschrijvingen voor het tweede weekend te krijgen, maar liefst twee minder dan vorig keer. Doen ze een wedstrijd met de Britse F3 wie een race met de minste auto's kan organiseren? Bovendien lukte het ze vorige keer nog wel om op vrijdag een entry list te publiceren, maar dat is ditmaal blijkbaar al wat te veel gevraagd. Maar de dag is nog niet voorbij, dus wie weet wat ons nog te wachten staat.

Matthijs

Citaat van: Perton op 02 mei 2014 - 14:47:12
Gelukkig dat deze professionele klasse er in is geslaagd maar liefst negen inschrijvingen voor het tweede weekend te krijgen, maar liefst twee minder dan vorig keer.
Formula Deceleration

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 02 mei 2014 - 14:47:12
Gelukkig dat deze professionele klasse er in is geslaagd maar liefst negen inschrijvingen voor het tweede weekend te krijgen, maar liefst twee minder dan vorig keer. Doen ze een wedstrijd met de Britse F3 wie een race met de minste auto's kan organiseren? Bovendien lukte het ze vorige keer nog wel om op vrijdag een entry list te publiceren, maar dat is ditmaal blijkbaar al wat te veel gevraagd. Maar de dag is nog niet voorbij, dus wie weet wat ons nog te wachten staat.

Mm 9 dat is te weinig voor serieuze autosport  >:(
Ik zag bij MP Motorsport 3 weken geleden wel diverse auto's staan die ik nu niet zie rijden.
Ik zag bijv. een team Slowakije en een Team Rusland. Of zouden dat latere toevoegingen worden?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Wat jammer zeg, had echt gehoop (en hoop eigenlijk nog steeds) dat het een beetje van de grond komt. Ik mis de A1GP wel een beetje. Het landenidee mocht ik wel, en een winterkampioenschap als de rest stil ligt is wel fijn. Gelukkig wordt de Formule E een winterkampioenschap.

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 02 mei 2014 - 15:35:28
Citaat van: Perton op 02 mei 2014 - 14:47:12
Gelukkig dat deze professionele klasse er in is geslaagd maar liefst negen inschrijvingen voor het tweede weekend te krijgen, maar liefst twee minder dan vorig keer. Doen ze een wedstrijd met de Britse F3 wie een race met de minste auto's kan organiseren? Bovendien lukte het ze vorige keer nog wel om op vrijdag een entry list te publiceren, maar dat is ditmaal blijkbaar al wat te veel gevraagd. Maar de dag is nog niet voorbij, dus wie weet wat ons nog te wachten staat.

Mm 9 dat is te weinig voor serieuze autosport  >:(
Ik zag bij MP Motorsport 3 weken geleden wel diverse auto's staan die ik nu niet zie rijden.
Ik zag bijv. een team Slowakije en een Team Rusland. Of zouden dat latere toevoegingen worden?
Richard Gonda is een Slowaak...

gloudiesaurus

Oke die dus zal voor Team Slowakije rijden  :)
Mis ik alleen Team Rusland nog  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Edwin90 op 02 mei 2014 - 15:36:00
Wat jammer zeg, had echt gehoop (en hoop eigenlijk nog steeds) dat het een beetje van de grond komt. Ik mis de A1GP wel een beetje. Het landenidee mocht ik wel, en een winterkampioenschap als de rest stil ligt is wel fijn. Gelukkig wordt de Formule E een winterkampioenschap.
Ik vond het landenconcept leuk, maar na de introductie van de Ferrari waren de races eerlijk gezegd gewoon retesaai. Ik keek daarom veel liever naar de Superleague. De voetbalclubs konden me vrij weinig interesseren, maar de races waren een stuk interessanter. Juist omdat het geen juniorklasse was, konden ze er ook mee wegkomen een full reversed grid te gebruiken. Dat is het wel met A1GP, Superleague en FA1, ze moeten voor spektakel zorgen, niets meer en niets minder. Superleague slaagde daar uitstekend in, A1GP wat minder, maar dat compenseerden ze met het landenconcept, en FA1 heeft allebei eigenlijk niet. Spektakel is er niet (want te weinig deelnemers, er waren gewoon geen gevechten afgelopen weekend, dit weekend lijkt het in de trainingen wat dichter bij elkaar te zitten) en het landenconcept werkt ook niet, want ik zie op de website nauwelijks een duidelijke promotie van wie nou voor welk land rijdt, om de doodsimpele reden dat een team niet per se een coureur aan zijn eigen land hoeft te koppelen. Dus het landenconcept werkt ook niet in de FA1.

En dat is waarom ik zo kritisch ben op die klasse. De uitvoering van een goed concept is dramatisch en daarbij blijft goede communicatie van de organisatie uit, waardoor ik alleen nog maar meer verward raak wat nou ik nou moet verwachten. Na één raceweekend is mijn conclusie dat het gewoon een veredeld 80's en 90's-festival is, waarbij je tussendoor met je brakke hoofd naar wat raceauto's kan kijken. En het initiële concept was juist andersom: races, met muziek als extra vermaak erbij om het pakket aantrekkelijker te maken. Het racen kan worden ingewisseld door elke willekeurige sport en het maakt van Acceleration geen ander evenement - en dat had nou juist die muziek moeten zijn.