Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Miguel

Ik denk voor coureurs van dit kaliber, met alle simulatie die tegenwoordig mogelijk is, dat een eendaagsevenement ook prima haalbaar is.
Peace out yo.

Matthijs

Citaat van: Miguel op 16 december 2015 - 20:39:40
Ik denk voor coureurs van dit kaliber, met alle simulatie die tegenwoordig mogelijk is, dat een eendaagsevenement ook prima haalbaar is.
Wat ik vooral zo sterk van dit format, is dat het een beperkte belasting is voor de stad (verkeer, winkels, bewoners etc).

Sphinx

Berlijn volgend jaar staat ook bij mij op de lijst. Alleen jammer dat ze wss een nieuwe track moeten leggen, want Tempelhof wordt gebruikt om vluchtelingen op te vangen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Ach, een circuit op een parkeerterrein was bij voorbaat al niet episch natuurlijk

Robbert65

Rund um das Brandenburger Tor!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 17 december 2015 - 11:11:20
Berlijn volgend jaar staat ook bij mij op de lijst. Alleen jammer dat ze wss een nieuwe track moeten leggen, want Tempelhof wordt gebruikt om vluchtelingen op te vangen

Ik vond de race op Tempelhof vorig jaar zo sfeerloos. Berlijn heeft zoveel mooie locaties...
Rondje om die Brandenburger Tor en Unter die Linden?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Tempelhof was vet geweest als het een écht vliegveldcircuit was geweest. Maar met de huidige snelheid van de auto's is dat ook geen optie. Formula E moet gewoon over Unter den Linden knallen, stukje Brandenburger Tor erbij, Tiergarten, klaar ;)
Peace out yo.

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/formula_e_punta_del_este_buemi_voor_zijn_tweede_overwinning/

Niet zo'n heel spannende race, maar wel slim hoe teams de maximale stoptijd benutten. Je moet minimaal een minuut in de pits zijn, maar er staat niet dat je een minuut stil moet staan. Daar hebben Di Grassi en Bird goed van geprofiteerd, Dragon verliest daarmee een podiumplaats voor Duval. Frijns had op het laatst weer geluk (al drie keer op rij), maar ik vraag me af of hij er beter bij had gezeten als ze de electromotor niet hadden moeten wisselen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Ben de races tegewoordig aan het volgen.
Ik vond deze wat tegen vallen.

En Frijns netjes 10e. Maar waarom verloof hij zoveel tijd tijdens zijn stop? Hij leverde zomaar 2/3 plekken in.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Beide auto's van Frijns hadden problemen. De eerste (die hij in de race in zijn tweede stint gebruikte) gaf in de kwali problemen en dus moest de hele powertrain gewisseld worden. De tweede liep goed, maar eigenlijk had Frijns samen met Abt en zijn nemesis Sarrazin binnen moeten komen, hij leek volgens de data nog 3% over te hebben, maar in de ronde naar de pits liep de batterij te snel leeg. Daardoor haalde Piquet hem nog voor de pit entry in en Frijns kroop zo langzaam door de pits dat hij helemaal omlaag kukelde. Zal ik zo ook even in het bericht aanpassen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

ik heb zaterdag de tweede helft gezien, vanaf ronde 18 dacht ik. best spannend nog, op het eind. Ja, ik vond het best leuk :-) Volgend jaar Jaguar als fabrieksteam mannen, ja, dan zit ik elke race aan de buis gekluisterd!!! :-D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 22 december 2015 - 18:20:18
ik heb zaterdag de tweede helft gezien, vanaf ronde 18 dacht ik. best spannend nog, op het eind. Ja, ik vond het best leuk :-) Volgend jaar Jaguar als fabrieksteam mannen, ja, dan zit ik elke race aan de buis gekluisterd!!! :-D
En dan heb je nog een 'saaie' race gezien. Ik zou de vorige dan ook terugkijken! :)

Robbert65

leuk, maar hoe zou ik dat moeten doen, een oude race terugkijken? Ik heb nu op ITV.com gekeken...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

U vraagt, wij draaien:



Vroegah stonden de races er na een week al, maar nu wachten ze iets langer. de site van Burningwheels is ook wel een goede, maar die krijgen steeds meer takedowns om hun oren.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel